Er ved at rode mig ud på dybt vand tror jeg :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2016

Kamilla-m

Anonym skriver:

Selvfølgelig prøver jeg st retfærdiggøre det og finde alle mulige argumenter for at det er ok for jeg har jo sindsyg meget lyst til ham. 

Men i har jo desværre ret. Det er etisk og moralsk ukorrekt. Ved det jo godt selv. Men øv hvor er det irriterende. 

Vil lige pointerer at vi ingen følelser har for hinanden. Det er rent seksuelt. Mere til jer der snakker om at er hsn hende utro kan han også være mig utro. Det sker så ikk når de ikk skal have et kæreste forhold 

Jeg skulle heller ikke have et forhold med min kæreste, det var ren sex .... I starten 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2016

Anonym trådstarter

H-Nielsen skriver:

Ville være yderst dårlig stil af dig, hvordan ville du ha det?

og hvis han kan være hende utro kan han vel også være dig utro??

Prøv og læs de andre indlæg. 

1. Jeg har sagt jeg afbryder med ham til han i det mindste er gået fra hende

2. Han ville aldrig være mig utro eftersom vi aldrig ville være kærester. En ting jeg også nævner flere gange. 

Anmeld Citér

16. april 2016

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Helt seriøst så ville jeg ikke tage det ilde hvis du kaldte mig en kælling

Men jeg ligger bare heller ikke så meget i ord.

For mig er dusketrunte ikke anderledes end ordet elskerinde 

Ts har så truffet den gode beslutning ( eller det synes jeg det er ) at sige han må cleare det med kæresten inden de fortsætter hvor de slap-

Så slipper hun også for at jeg kalder hende dusketrunte igen :) 

( Skrevet med et glimt i øjet) Ej jeg læser hvad du skriver ,og kan godt se din pointe set med dine øjne

Jeg mente det ikke som du opfattede det ,men jeg tager til mig at ikke alle har samme indstilling til hvad man kan kalde hinanden uden at føle sig stødt. 

Blander mig lige og vil altså lige pointerer at jeg på intet tidspunkt så dusketrunte som et negativt ord. 

Anmeld Citér

16. april 2016

Anonym trådstarter

H-Nielsen skriver:

Jeg skulle heller ikke have et forhold med min kæreste, det var ren sex .... I starten 

Har som skrevet haft en affære med ham før og der kom heller ingen følelser. Han og jeg er så forskellige i hverdagen og personligt at jeg kan sige med sikkerhed at det aldrig ville ske. Fungerer kun sammen seksuelt. Ikke engang som kollegaer fungerede vi 

Anmeld Citér

16. april 2016

Kamilla-m

Anonym skriver:

Prøv og læs de andre indlæg. 

1. Jeg har sagt jeg afbryder med ham til han i det mindste er gået fra hende

2. Han ville aldrig være mig utro eftersom vi aldrig ville være kærester. En ting jeg også nævner flere gange. 

Ja ku jeg se bagefter �� Havde ikke lige læst tråden, godt valg, og god aften til dig 

Anmeld Citér

16. april 2016

Anonym trådstarter

H-Nielsen skriver:

Ja ku jeg se bagefter �� Havde ikke lige læst tråden, godt valg, og god aften til dig 

I lige måde. 

Anmeld Citér

16. april 2016

Anonym

Jeg ville og kunne simpelthen ikke gøre det mod den anden kvinde...

mit syn er moske os blevet farvet lidt af jeg rent faktisk selv har fundet en kæreste hvor hans kæreste var ham utro , der har rent faktisk giver såååå mange problemer for vires forhold at hans har oplevede utroskab før ... Jeg vil sige så meget så at i det her tilfælde er han blevet ødelagt godt og grundig indvendig , det er 4 år siden der skete og han har kun haft 1 kæreste for uden mig siden ... 

Så nej lad vær før han er blevet single mest for hendes skyld hun fortjener ikke det , hellere ikke selvom dets forhold går dårligt ... 

Anmeld Citér

16. april 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg ville og kunne simpelthen ikke gøre det mod den anden kvinde...

mit syn er moske os blevet farvet lidt af jeg rent faktisk selv har fundet en kæreste hvor hans kæreste var ham utro , der har rent faktisk giver såååå mange problemer for vires forhold at hans har oplevede utroskab før ... Jeg vil sige så meget så at i det her tilfælde er han blevet ødelagt godt og grundig indvendig , det er 4 år siden der skete og han har kun haft 1 kæreste for uden mig siden ... 

Så nej lad vær før han er blevet single mest for hendes skyld hun fortjener ikke det , hellere ikke selvom dets forhold går dårligt ... 

Har også besluttet mig ikke at gøre det. Men tak for input alligevel 

Anmeld Citér

16. april 2016

Sedigfor

Gjorde det engang da min eks " ikke min datters far " og jeg drak os fulde, vi kom endda ind på at han skulle gå fra sin kæreste os skulle vi være sammen, men heldigvis var jeg stadig fornuftig og lade vær med det, trods det kyssede vi " kun ", som om det ikke også var nok. Og jeg gør det aldrig igen! 

Så er glad for din beslutning! (: god aften folkens!

Anmeld Citér

16. april 2016

Carina:-)

Anonym skriver:

Blander mig lige og vil altså lige pointerer at jeg på intet tidspunkt så dusketrunte som et negativt ord. 

Tak - er glad for at jeg ikke stødte dig for det var heller ikke meningen :) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.