Er ved at rode mig ud på dybt vand tror jeg :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2016

anna111

Profilbillede for anna111
Anonym skriver:

Den tanke har jeg også selv. Ville blive dybt ulykkelig hvis min kæreste var mig utro (hvis jeg altså havde en)

det er rigtig nok. Men kan så vende den om og sige. Hvis forholdet var godt, ville man så ønske at være sammen med en anden? 

Nej det ville man nok ikke vis forholdet gik godt men så må man jo gøre det forbi Alt andet er ikke okay. 

Jeg ville aldrig selv være den anden kvinde. 

Vis du vender den om hvordan ville du så selv have det med din kæreste var utro ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2016

GrønStjerne

Skal prøve at holde det her sobert.

Nej det er ikke "dit" ansvar, men det er dæleme hans. Hvis hans forhold går dårligt, og han gerne vil starte noget op med en ny, kan han vel godt slå op med sin kæreste.

Det kan man jo sådan set godt ordne først, og så kan i gå i gang med jeres flirt/forhold bagefter. Hvis han er villig til at være utro pga specielle omstændigheder kan du jo ikke regne med om han gør det igen mod dig, eller stole på hans ord.

Anmeld Citér

16. april 2016

Anonym

Du ved jo godt det er forkert, synes et eller andet sted din tråd bare handler om at retfærdiggøre det. Og intet kan nogensinde retfærdiggøre det. Når du ved han har en kæreste, så er det bare totalt NO GO. Muligt han siger deres forhold går dårligt, men jeg synes tit det er en undskyldning for utroskab, og jeg tvivler virkeligt på så mange forhold går så dårligt. 

Jeg tror udelukkende han synes der er spænding i det, de er måske ikke nyforelskede mere og så er det spændende at have noget med en anden. Men det er forkert. Du må sige til ham at han må gøre det forbi med sin kæreste først.

Anmeld Citér

16. april 2016

Anonym

Jeg har ikke noget "pænt" at sige men jeg vil her 1. Give dig et råd

2. Fortælle dig lidt om hvordan den anden kvinde har det. 

Jeg har været udsat for utroskab og alle de steder jeg har været for at komme over det har jeg fået afvide at HVIS den anden kvinde ved ham hun knalder er utro jo så har hun et ansvar. Den slags gør man bare ikke. Der skal  3 til et utroskab og du er den tredje. 

Den kvinde der knaldede min mand sagde direkte" jeg kender ikke din kone og kommet heller ikke til at kende din kone så jeg kan jo være ligeglad" de ord hjemsøger mig stadig en gang i mellem. Det er så sårende og selvværdsnedbrydende den holdning er. 

hvis forholdet går så dårligt så kan han jo bare bryde med hende. Det andet er at gøre hende til et ligegyldigt individ. Hun tror måske de kæmper for forholdet mens han bare skider på det hele.. Det du og ham udsætter hende for vil få konsekvenser for hende resten af livet. Det kan I begge ikke være bekendt. OG I er allerede gået langt over stregen. Så stop det nu inden du er med til at ødelægge et andet menneske.

så må din flirt sgu vælge om han vil have hende eller ej.

når en person gerne vil knalde udenom fordi : forholdet går jo dårligt" men ikke vil slå op. Så er der en grund til det. For er forholdet SÅ dårligt så ville de fleste jo bare gå fra hinanden. Så hvorfor er det han vil spille på 2 heste? 

I to bør simpelhent stoppe alt kontakt 100% så længe han ikke er single. 

Det du føler er spænding og fysisk tiltrækning. Det hun føler er måske kærlighed der bliver smadret. Syntes sgu I bør respektere hende som menneske og lade vær. 

Anmeld Citér

16. april 2016

Soonmom

Selvfølgelig er det også dit ansvar når du ved at han har en kæreste,  så ingen afslutter du det eller også må du sige at han skal vælge 

Anmeld Citér

16. april 2016

Anonym trådstarter

Selvfølgelig prøver jeg st retfærdiggøre det og finde alle mulige argumenter for at det er ok for jeg har jo sindsyg meget lyst til ham. 

Men i har jo desværre ret. Det er etisk og moralsk ukorrekt. Ved det jo godt selv. Men øv hvor er det irriterende. 

Vil lige pointerer at vi ingen følelser har for hinanden. Det er rent seksuelt. Mere til jer der snakker om at er hsn hende utro kan han også være mig utro. Det sker så ikk når de ikk skal have et kæreste forhold 

Anmeld Citér

16. april 2016

Abracadabra

Han er i et parforhold, du er i bund og grund kun interesseret i et sexforhold? 

Det rigtige at gøre er selvfølgelig at vente til, han er single igen - eller finde dig en anden bolleven. Og at du stiller spørgsmålet herinde (på en gravid/mor-side) får mig til at tænke, at du i virkeligheden gerne vil have, at vi taler dig fra at indlede dette sexforhold? 

Kan du gøre det uden dårlig samvittighed? Det er du vist ikke helt sikker på... Og sex med dårlig samvittighed er måske ikke helt så dejligt? 

For nogle giver det "forbudte" jo lidt ekstra frækt, men har du det sådan? 

Anmeld Citér

16. april 2016

Anonym

Anonym skriver:

Selvfølgelig prøver jeg st retfærdiggøre det og finde alle mulige argumenter for at det er ok for jeg har jo sindsyg meget lyst til ham. 

Men i har jo desværre ret. Det er etisk og moralsk ukorrekt. Ved det jo godt selv. Men øv hvor er det irriterende. 

Vil lige pointerer at vi ingen følelser har for hinanden. Det er rent seksuelt. Mere til jer der snakker om at er hsn hende utro kan han også være mig utro. Det sker så ikk når de ikk skal have et kæreste forhold 

Det er da lige meget om I ikke har følelser. Det har hun. Nej han kan ikke være dig utro for I er ikke sammen..

Du skriver vi har ret og jeg håber virkelig du så stopper alt kontakt. 

Du kan ikke og bør ikke retfærdiggøre det. Fysisk tiltrækning og spænding kan du få med andre singler eller gå i Swingerklub. 

Men ikke med en mand i et forhold. Og som en anden skriver så er der en grund til han ikke bare dropper hende når det nu går så dårligt..

At du har lyst til ham er noget du kan vælge at reagere på eller ej. OG DET ER DIT ANSVAR om du gør det eller ej.

hun vil altid hade dig og føle sorg over at blive nedgjort så meget. 

Han har allerede nu brudt hendes tillid. Du kan ikke forhindre ham I at gøre det igen med en anden men du kan nægte at deltage i den ondskabsfuldhed det nu en gang er at være en der stoler på dig utro

Anmeld Citér

16. april 2016

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Han er i et parforhold, du er i bund og grund kun interesseret i et sexforhold? 

Det rigtige at gøre er selvfølgelig at vente til, han er single igen - eller finde dig en anden bolleven. Og at du stiller spørgsmålet herinde (på en gravid/mor-side) får mig til at tænke, at du i virkeligheden gerne vil have, at vi taler dig fra at indlede dette sexforhold? 

Kan du gøre det uden dårlig samvittighed? Det er du vist ikke helt sikker på... Og sex med dårlig samvittighed er måske ikke helt så dejligt? 

For nogle giver det "forbudte" jo lidt ekstra frækt, men har du det sådan? 

Ja det er kun seksuel tiltrækning. Ingen følelser. 

Jeg stiller spørgsmålet herinde fordi jeg er bruger herinde. Det er vel ikk meget anderledes end folk der skriver og spørger ind til anal sex og sexlegetøj. 

Ved ikk hva jeg vil have. Som jeg skrev før så ja så prøver jeg jo at retfærdiggøre det fordi lysten til ham er så stor. Men ved jo også at det er helt forkert og det skal stoppes. Så jo det var vel en form for at få andre til at tale mig fra det og åbne mine øjne for virkeligheden og ikke give efter for lysten. 

Det er ikke det forbudte i at han har en kæreste. Vi var jo sammen over en periode da vi bege var singler og der var det også frækt. 

Anmeld Citér

16. april 2016

Monski

Anonym skriver:

puh har lidt brug for at høre jeres tanker uden at der skal gå hen og blive tilsvininger. Jeg lytter gerne til jeres meninger og holdninger. Men kan du kun sige noget grimt så behøver du ikk kommenterer. 

Nå men til problemstillingen. 

For 5 år siden startede en ny fyr på mit arbejde. Vi klingede med det samme rigtig godt og havde det hamrende sjovt sammen og havde en samme flirt kørende. (Begge singler). Til firma julefrokosten endte vi så hjemme hos ham og det var fantastisk god sex. Vi aftalte så at ingen skulle vide noget da vi er kollegaer og det ragede ligesom ikke dem. Men vi havde nu alligevel svært ved at holde os fra hinanden i arbejdstiden. Flirten fortsatte. Når vi var på lageret begge to så var der en del kys og ja vi havde det bare godt sammen. En aften vi havde lukkevagt sammen med en 3. kollega sendte ham her fyren så d 3. hjem før tid da der ikk var noget at lave. Så ligeså snart butikken var lukket havde vi super lækker sex igen. 

Kollegaerne begyndte efter er par uger at fatte mistanke da de begyndte og komme med stikpiller til vores flirten, om der var noget mellem os osv. Så der valgte vi at stoppe det. Der var ingen følelser mellem os så ingen blev såret. Heldigvis. 

Tiden gik jeg og mødte en fyr som blev min kæreste. Og min kollegas og min flirt stoppede selvfølgelig 100%. Jeg stoppede så på jobbet for 2 år siden og han stoppede for 1 år siden. Og vi har nu ikke haft nogen kontant siden da..... Lige indtil nu. 

Jeg er ikke sammen med min x mere så jeg er single. Men kollegaen, han er i forhold. Hele aftenen og til nu har vi siddet og skrevet og sendt snaps til hinanden og flirten har fået sin naturlige gang igen. Så meget at det blev til sex talk og aftale om at ses snart. 

Jeg vil vildt gerne se ham. Men synes jo også det er forkert når han har en kæreste. Også selvom han siger forholdet går dårligt. 

Men er det mit problem? Jeg er single og jeg kender hende ikke. I teorien kunne jeg jo egentlig ikk vide noget om hende. 

Ville I genoprette et sex forhold til ham igen på trods af hans forhold? 

Helt ærlig så synes jeg din opførsel er dybt respektløs. Nej det er ikke dig, men ham, der er i et forhold, men du ved han har en kæreste og jeg har så sindssygt svært ved at forstå hvordan man kan respekterer det så lidt? 

Tænk på hvor meget du ødelægger for hans kæreste. Også fremover

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.