Jeg har ikke noget "pænt" at sige men jeg vil her 1. Give dig et råd
2. Fortælle dig lidt om hvordan den anden kvinde har det.
Jeg har været udsat for utroskab og alle de steder jeg har været for at komme over det har jeg fået afvide at HVIS den anden kvinde ved ham hun knalder er utro jo så har hun et ansvar. Den slags gør man bare ikke. Der skal 3 til et utroskab og du er den tredje.
Den kvinde der knaldede min mand sagde direkte" jeg kender ikke din kone og kommet heller ikke til at kende din kone så jeg kan jo være ligeglad" de ord hjemsøger mig stadig en gang i mellem. Det er så sårende og selvværdsnedbrydende den holdning er.
hvis forholdet går så dårligt så kan han jo bare bryde med hende. Det andet er at gøre hende til et ligegyldigt individ. Hun tror måske de kæmper for forholdet mens han bare skider på det hele.. Det du og ham udsætter hende for vil få konsekvenser for hende resten af livet. Det kan I begge ikke være bekendt. OG I er allerede gået langt over stregen. Så stop det nu inden du er med til at ødelægge et andet menneske.
så må din flirt sgu vælge om han vil have hende eller ej.
når en person gerne vil knalde udenom fordi : forholdet går jo dårligt" men ikke vil slå op. Så er der en grund til det. For er forholdet SÅ dårligt så ville de fleste jo bare gå fra hinanden. Så hvorfor er det han vil spille på 2 heste?
I to bør simpelhent stoppe alt kontakt 100% så længe han ikke er single.
Det du føler er spænding og fysisk tiltrækning. Det hun føler er måske kærlighed der bliver smadret. Syntes sgu I bør respektere hende som menneske og lade vær.
Anmeld
Citér