Er ved at rode mig ud på dybt vand tror jeg :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.644 visninger
60 svar
62 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. april 2016

Anonym trådstarter

puh har lidt brug for at høre jeres tanker uden at der skal gå hen og blive tilsvininger. Jeg lytter gerne til jeres meninger og holdninger. Men kan du kun sige noget grimt så behøver du ikk kommenterer. 

Nå men til problemstillingen. 

For 5 år siden startede en ny fyr på mit arbejde. Vi klingede med det samme rigtig godt og havde det hamrende sjovt sammen og havde en samme flirt kørende. (Begge singler). Til firma julefrokosten endte vi så hjemme hos ham og det var fantastisk god sex. Vi aftalte så at ingen skulle vide noget da vi er kollegaer og det ragede ligesom ikke dem. Men vi havde nu alligevel svært ved at holde os fra hinanden i arbejdstiden. Flirten fortsatte. Når vi var på lageret begge to så var der en del kys og ja vi havde det bare godt sammen. En aften vi havde lukkevagt sammen med en 3. kollega sendte ham her fyren så d 3. hjem før tid da der ikk var noget at lave. Så ligeså snart butikken var lukket havde vi super lækker sex igen. 

Kollegaerne begyndte efter er par uger at fatte mistanke da de begyndte og komme med stikpiller til vores flirten, om der var noget mellem os osv. Så der valgte vi at stoppe det. Der var ingen følelser mellem os så ingen blev såret. Heldigvis. 

Tiden gik jeg og mødte en fyr som blev min kæreste. Og min kollegas og min flirt stoppede selvfølgelig 100%. Jeg stoppede så på jobbet for 2 år siden og han stoppede for 1 år siden. Og vi har nu ikke haft nogen kontant siden da..... Lige indtil nu. 

Jeg er ikke sammen med min x mere så jeg er single. Men kollegaen, han er i forhold. Hele aftenen og til nu har vi siddet og skrevet og sendt snaps til hinanden og flirten har fået sin naturlige gang igen. Så meget at det blev til sex talk og aftale om at ses snart. 

Jeg vil vildt gerne se ham. Men synes jo også det er forkert når han har en kæreste. Også selvom han siger forholdet går dårligt. 

Men er det mit problem? Jeg er single og jeg kender hende ikke. I teorien kunne jeg jo egentlig ikk vide noget om hende. 

Ville I genoprette et sex forhold til ham igen på trods af hans forhold? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2016

Rauw

Jeg står lidt i det samme. Og hvor ville jeg ønske jeg bare ku sige fuck hende for hele min krop længes efter ham, selv hans stemme, hans duft og måden han ryger på, alt! Men. Selv om deres forhold er lort. Så kan jeg bare ikke mødes med ham. Og jeg er ellers ikke specielt sart. Men kan bare mærke det er over min grænse for hvad der er moralsk ok. Vi er jo ikke teenagere men voksne mennesker der helst skulle kunne se tingene fra et større perspektiv og ikke bidrage til at ødelægge andres mennesker tro på og tillid til andre mennesker. Men det er pisse svært. Og jeg frygter det kun blir sværere. Jeg ved godt ham og jeg aldrig skal være kærester. Men jeg vil ha ham so fucking bad! Det er ik så smart. Jeg har ingen råd. Men ville bare sige at du ikk er den eneste der står med det ene ben i et eventyr og det andet ben i afgrunden. 

Anmeld Citér

16. april 2016

Anonym trådstarter

Rauw skriver:

Jeg står lidt i det samme. Og hvor ville jeg ønske jeg bare ku sige fuck hende for hele min krop længes efter ham, selv hans stemme, hans duft og måden han ryger på, alt! Men. Selv om deres forhold er lort. Så kan jeg bare ikke mødes med ham. Og jeg er ellers ikke specielt sart. Men kan bare mærke det er over min grænse for hvad der er moralsk ok. Vi er jo ikke teenagere men voksne mennesker der helst skulle kunne se tingene fra et større perspektiv og ikke bidrage til at ødelægge andres mennesker tro på og tillid til andre mennesker. Men det er pisse svært. Og jeg frygter det kun blir sværere. Jeg ved godt ham og jeg aldrig skal være kærester. Men jeg vil ha ham so fucking bad! Det er ik så smart. Jeg har ingen råd. Men ville bare sige at du ikk er den eneste der står med det ene ben i et eventyr og det andet ben i afgrunden. 

Tak det er meget rart at vide man ikke er alene. Det er en mega øv situation og det er præcis de tanker jeg har som du beskriver. At lysten er så inderlig stor men moralen og etikken siger bare det er helt forkert og man ikk skal bidrage med at smadre en andens tro og tillid til andre. 

Men for fanden hvor har jeg bare lyst til at sige fuck det hele og bare gøre det 

Anmeld Citér

16. april 2016

PernilleogLouis

Jeg ville ikke kunne gøre det - simpelthen fordi hvis jeg var kæresten ville jeg blive så ked af det - og det ville jeg ikke gøre imod en anden kvinde. 

Og når det er sagt så er det jo nemt for ham at sige forholdet går dårligt - måske han siger det for bare at få sex. 

Anmeld Citér

16. april 2016

Anonym trådstarter

PernilleogLouis skriver:

Jeg ville ikke kunne gøre det - simpelthen fordi hvis jeg var kæresten ville jeg blive så ked af det - og det ville jeg ikke gøre imod en anden kvinde. 

Og når det er sagt så er det jo nemt for ham at sige forholdet går dårligt - måske han siger det for bare at få sex. 

Den tanke har jeg også selv. Ville blive dybt ulykkelig hvis min kæreste var mig utro (hvis jeg altså havde en)

det er rigtig nok. Men kan så vende den om og sige. Hvis forholdet var godt, ville man så ønske at være sammen med en anden? 

Anmeld Citér

16. april 2016

S.S.Robin

Anonym skriver:

puh har lidt brug for at høre jeres tanker uden at der skal gå hen og blive tilsvininger. Jeg lytter gerne til jeres meninger og holdninger. Men kan du kun sige noget grimt så behøver du ikk kommenterer. 

For 5 år siden startede en ny fyr på mit arbejde. Vi klingede med det samme rigtig godt og havde det hamrende sjovt sammen og havde en samme flirt kørende. (Begge singler). Til firma julefrokosten endte vi så hjemme hos ham og det var fantastisk god sex. Vi aftalte så at ingen skulle vide noget da vi er kollegaer og det ragede ligesom ikke dem. Men vi havde nu alligevel svært ved at holde os fra hinanden i arbejdstiden. Flirten fortsatte. Når vi var på lageret begge to så var der en del kys og ja vi havde det bare godt sammen. En aften vi havde lukkevagt sammen med en 3. kollega sendte ham her fyren så d 3. hjem før tid da der ikk var noget at lave. Så ligeså snart butikken var lukket havde vi super lækker sex igen. 

Kollegaerne begyndte efter er par uger at fatte mistanke da de begyndte og komme med stikpiller til vores flirten, om der var noget mellem os osv. Så der valgte vi at stoppe det. Der var ingen følelser mellem os så ingen blev såret. Heldigvis. 

Tiden gik jeg og mødte en fyr som blev min kæreste. Og min kollegas og min flirt stoppede selvfølgelig 100%. Jeg stoppede så på jobbet for 2 år siden og han stoppede for 1 år siden. Og vi har nu ikke haft nogen kontant siden da..... Lige indtil nu. 

Jeg er ikke sammen med min x mere så jeg er single. Men kollegaen, han er i forhold. Hele aftenen og til nu har vi siddet og skrevet og sendt snaps til hinanden og flirten har fået sin naturlige gang igen. Så meget at det blev til sex talk og aftale om at ses snart. 

Jeg vil vildt gerne se ham. Men synes jo også det er forkert når han har en kæreste. Også selvom han siger forholdet går dårligt. 

Men er det mit problem? Jeg er single og jeg kender hende ikke. I teorien kunne jeg jo egentlig ikk vide noget om hende. 

Jeg ville prøve at sætte mig kærestens sted. Selvom han synes forholdet går skidt fortjener hun ikke at blive såret på den måde. 

Har man først haft en kæreste der er en utro så er der pisse svært at komme til at stole på fremtidige kærester. Og det er helt ærligt ikke hendes skyld at i ikke kan lade hinanden være. Så er det bedre at fortælle ham fyren st han er skide sød, men der kommer ikke til at ske noget så længe han har en kæreste. 

Og helt ærligt så er det et kliché argument for at være utro "armen det går dårligt i mit parforhold" så løs det dog!! På den ene eller anden måde. 

Jeg håber du finder ud af det. Bare husk på at der er en her der bliver såret som hverken er dig eller ham.

Anmeld Citér

16. april 2016

modesty

Anonym skriver:

Nej, det er ikke dit problem og ikke dit ansvar. Men du kan ende i en situation hvor du enten får følelser involveret (og potentielt dit hjerte knust) eller at han gør det (og du pludselig skal deale med alt muligt bøvl i en flirt der skulle have været ukompliceret).

Anmeld Citér

16. april 2016

Junipige15

Nu har jeg selv været den kæreste, som oplevede at min x var utro. Hende han var sammen med vidste godt vi var kærester. Og det gjorde SÅ ondt. Det har bl.a. Gjort at jeg fremadrettet har haft enormt svært ved at stole på potentielle kærester, og haft svært ved kvindelige kollegaer, veninder Etc. Bevares, vores forhold skrømtede, men ville ønske han bare havde sagt stop så vi kunne slutte forholdet sådan i stedet for at man oveni et brud skulle opleve et kæmpe svigt også. 

Jeg har aldrig forstået at man vil påføre så meget smerter på et andet menneske - helt bevidst! 

Jeg håber at du først vil se ham, såfremt han vælger at gå fra sin kæreste. 

Anmeld Citér

16. april 2016

Anonym

Kan godt forstå hvis du ikke føler det er 'dit ansvar' fordi det ikke er din kæreste og du ikke kender kvinden. Jeg mener personligt altid man har et ansvar overfor at behandle andre mennesker som man selv ønsker at blive behandlet.

Jeg ville aldrig kunne gøre det, fordi jeg netop aldrig ønsker nogen gør det mod mig.

Selvfølgelig er det forkert at knalde med en der har en kæreste - uanset hvor dårligt deres forhold er, eller hvor lidt du kender hende, gør det det jo ikke mindre forkert. Du prøver bare at retfærdiggøre det og når man har brug for at retfærdiggøre noget så er spørgsmålet måske om det overhovedet er en god idé til at starte med? 

Synes helt sikkert du skal stoppe nu, før det går galt. Lad dem slutte deres forhold (hvis det skal afsluttes) af de grunde/problemer det er i deres forhold nu (hvis der er problemer) og ikke fordi han har været utro. Det skaber da bare endnu et problem.

Anmeld Citér

16. april 2016

Anonym

Jeg ville ikke... Af flere grunde.... Hvis det ender i et forhold, starter det ud på utroskab..... Og så kan det lige så godt ende sådan igen..

Jeg ville ikke kunne være sammen med en hvis moral er så lav....(for ja det synes jeg det viser)

Og så mener jeg at man bør behandle andre som man gerne selv vil, og det stikker imod alle de ting at være sammen med en der er i forhold...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.