puh har lidt brug for at høre jeres tanker uden at der skal gå hen og blive tilsvininger. Jeg lytter gerne til jeres meninger og holdninger. Men kan du kun sige noget grimt så behøver du ikk kommenterer.
Nå men til problemstillingen.
For 5 år siden startede en ny fyr på mit arbejde. Vi klingede med det samme rigtig godt og havde det hamrende sjovt sammen og havde en samme flirt kørende. (Begge singler). Til firma julefrokosten endte vi så hjemme hos ham og det var fantastisk god sex. Vi aftalte så at ingen skulle vide noget da vi er kollegaer og det ragede ligesom ikke dem. Men vi havde nu alligevel svært ved at holde os fra hinanden i arbejdstiden. Flirten fortsatte. Når vi var på lageret begge to så var der en del kys og ja vi havde det bare godt sammen. En aften vi havde lukkevagt sammen med en 3. kollega sendte ham her fyren så d 3. hjem før tid da der ikk var noget at lave. Så ligeså snart butikken var lukket havde vi super lækker sex igen.
Kollegaerne begyndte efter er par uger at fatte mistanke da de begyndte og komme med stikpiller til vores flirten, om der var noget mellem os osv. Så der valgte vi at stoppe det. Der var ingen følelser mellem os så ingen blev såret. Heldigvis.
Tiden gik jeg og mødte en fyr som blev min kæreste. Og min kollegas og min flirt stoppede selvfølgelig 100%. Jeg stoppede så på jobbet for 2 år siden og han stoppede for 1 år siden. Og vi har nu ikke haft nogen kontant siden da..... Lige indtil nu.
Jeg er ikke sammen med min x mere så jeg er single. Men kollegaen, han er i forhold. Hele aftenen og til nu har vi siddet og skrevet og sendt snaps til hinanden og flirten har fået sin naturlige gang igen. Så meget at det blev til sex talk og aftale om at ses snart.
Jeg vil vildt gerne se ham. Men synes jo også det er forkert når han har en kæreste. Også selvom han siger forholdet går dårligt.
Men er det mit problem? Jeg er single og jeg kender hende ikke. I teorien kunne jeg jo egentlig ikk vide noget om hende.
Ville I genoprette et sex forhold til ham igen på trods af hans forhold?
Anmeld
Citér