modesty skriver:
Enig i den første del af dit indlæg. Det er hvad det er.
Men din sidste sætning... Den dér indstilling til kvinders seksualitet er bare SÅ fordomsfuld og helt off. "Dusketrunten der står stand-by". Come on! Det er 2016 det her, ikke middelalderen hvor letlevende kvinder blev brændt som hekse.
Hun har adskillige gange i tråden understreget at hun IKKE er interesseret i et forhold til manden. Hun vil bare gerne knalde ham fordi det er god sex.
Har du nogensinde hørt udtrykket slutshaming? Ellers slå det op, og find et billede af dig selv under beskrivelsen.
Jeg synes det er under lavmålet at knalde en mand der er i et forhold hvis man som ts godt ved manden er i et forhold
Aner ikke hvorfor du tilsidesætter det med hekse der blev brændt på bålet og letlevende kvinder?
Hvor læser du at jeg synes hun er letlevende?
At have uforpligtende sex er ikke det samme som utroskab-
Og det mener jeg heller ikke selv jeg har skrevet-
Jeg svarede på hendes indlæg inden hun flere gange havde tilkendegivet at hun kun ville sex - Og kun at ville sex er ok hvis alle parter er indforstået med det- men det går jeg ikke udfra ts tildligere elsker er derfor mit svar. "Alm" uforpligtnede sex hvor begge parter er frie er der vist ingen og heller ikke mig der opponere imod.
Men at gide at stå i baggrunden og vente på at en mand gider en når han holder "fri" fra familien det mener jeg er en nedværdigende situation at stille sig selv i.
Og mhs til at skulle slå ting op du mener jeg er - beklager det plan gider jeg slet ikke ned på så vælger at ignorere at du nok lige blev provokeret :)
Anmeld
Citér