Hvad tænker du ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg ville også synes det er ubehageligt 

men hvis din mor er rigtig glad for hende skal hun selvfølgelig beholde hende - det er ikke noget du kan kræve ophøre. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2016

Anonym trådstarter

Jeg ville også synes det er ubehageligt 

men hvis din mor er rigtig glad for hende skal hun selvfølgelig beholde hende - det er ikke noget du kan kræve ophøre. 

Nej det ved jeg :-( kunne jeg nu heller ikke finde på . Men ikke en fed tanke at jeg bliver talt om 

Anmeld Citér

6. april 2016

Anonym trådstarter

Årgangs Mor skriver:

Jeg synes i den grad det er interessekonflikt og ville selv have eet utrolig svært med det. Både det at man føler sig udstillet og at hun nu ved en masse personligt, men det er ikke fordi man venskabeligt har delt med hinanden. Meget ambivalent for alle parter for det kan jo ikke kun involvere dig men også personfølsomme ting om en af hendes barns venner. 

Hvis hun ved det forstår jeg ikke at hun ikke har meddelt interessekonflikt  med det samme og henvist videre. 

Lige præcis . Mit barn har nogle ting som vi kæmper med samt jeg har . Ting som jeg ikke deler med Gud og enhver mand. Men ting som er skyld i vores forhold ikke fungere. Og det er ski ikke fedt det bliver delt . Men ja hun ved jo pludselig en masse ting om mig og min familie 

Anmeld Citér

6. april 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Nej det ved jeg :-( kunne jeg nu heller ikke finde på . Men ikke en fed tanke at jeg bliver talt om 

Nej det kan jeg godt forstå - det er da også ubehageligt. 

I det mindste har hun tavshedspligt så det din mor fortæller forbliver hos hende. 

Anmeld Citér

6. april 2016

Kløver

Anonym skriver:

Lige præcis . Mit barn har nogle ting som vi kæmper med samt jeg har . Ting som jeg ikke deler med Gud og enhver mand. Men ting som er skyld i vores forhold ikke fungere. Og det er ski ikke fedt det bliver delt . Men ja hun ved jo pludselig en masse ting om mig og min familie 

Hvis ikke det hjælper at gå til din mor ville jeg nok snakke med behandleren, og fortælle hvir stor en interessekonflikt du mener det er, og selvom hun overholder tavshedspligten vil den jo ubevidst kunne risikere at spille ind i forhold til børnene, i nogle situationer eller hvis der opstår konflikter 

Anmeld Citér

6. april 2016

loop

Anonym skriver:

Tak for dit svar. Nogle gode ting du skriver der, og du har ret. Har sagt til min mor, at jeg ikke bryder mig om det. Nu har vi jo så lige haft 3-4 mdr uden nogen form for kontakt, og kontakten virkede faktisk som hjulpet på vej, forstået på den måde, at de sikkert har snakket om det. Og det er bare ikke fedt. Men nej det kan min mor desværre ikke forstå. Syntes virkelig ikke det er rart, at jeg bliver vendt i deres samtaler.

Da din mor ikke forstår det, ville jeg snakke med terapeuten om at det terapiforløb må ophøre med det samme.

Hvor må det være ubehageligt.

Alt afhængig af hvilke problemstillinger det drejer sig om, så tror jeg faktisk, at jeg ville overveje at flytte. Jeg ved godt det er drastisk, men jeg kunne ikke leve med, at en af mine børns kammeraters mor, ved personlige ting om mig, og jeg ikke engang ved hvad hun ved (giver det mening?).

Jeg er oprigtigt bange for at jeg ville blive paranoid. Så jeg synes bestemt ikke du er sart.

Jeg håber, at du kan få det stoppet.

Ved du hvor mange timer de har snakket? Og ved terapeuten at det er din mor?

Anmeld Citér

6. april 2016

Anonym trådstarter

loop skriver:

Da din mor ikke forstår det, ville jeg snakke med terapeuten om at det terapiforløb må ophøre med det samme.

Hvor må det være ubehageligt.

Alt afhængig af hvilke problemstillinger det drejer sig om, så tror jeg faktisk, at jeg ville overveje at flytte. Jeg ved godt det er drastisk, men jeg kunne ikke leve med, at en af mine børns kammeraters mor, ved personlige ting om mig, og jeg ikke engang ved hvad hun ved (giver det mening?).

Jeg er oprigtigt bange for at jeg ville blive paranoid. Så jeg synes bestemt ikke du er sart.

Jeg håber, at du kan få det stoppet.

Ved du hvor mange timer de har snakket? Og ved terapeuten at det er din mor?

Det gør hun desværre ikke . Hun kan ikke helt sætte sig i mit sted. Det er rigtig ubehageligt , netop at jeg ikke ved hvad der bliver sagt men ved vi ser forskelligt på disse konflikter mm. Så kan jo meget vel fremstå meget forkert. Kan ikke bare flytte hvorend jeg gerne ville. Har hus som ikke bare lige kan sælges , børn med kammerater osv. Nej ved ikke hvor meget de har snakket , har ikke har kontakt med min mor siden juletid. Men hun startede inden da. 

Anmeld Citér

6. april 2016

Anonym trådstarter

Årgangs Mor skriver:

Hvis ikke det hjælper at gå til din mor ville jeg nok snakke med behandleren, og fortælle hvir stor en interessekonflikt du mener det er, og selvom hun overholder tavshedspligten vil den jo ubevidst kunne risikere at spille ind i forhold til børnene, i nogle situationer eller hvis der opstår konflikter 

Frygter netop at selv om hun er proffecionel , at hun bliver " farvet " i sit syn på mig pga hvad min mor fortæller . Aghh ski svært . Min mor forstod det ikke sidst jeg nævnte det . 

Anmeld Citér

6. april 2016

loop

Anonym skriver:

Det gør hun desværre ikke . Hun kan ikke helt sætte sig i mit sted. Det er rigtig ubehageligt , netop at jeg ikke ved hvad der bliver sagt men ved vi ser forskelligt på disse konflikter mm. Så kan jo meget vel fremstå meget forkert. Kan ikke bare flytte hvorend jeg gerne ville. Har hus som ikke bare lige kan sælges , børn med kammerater osv. Nej ved ikke hvor meget de har snakket , har ikke har kontakt med min mor siden juletid. Men hun startede inden da. 

Er din mor eller terapeuten, der ikke kan sætte sig i dit sted? Eller er det dem begge?

Nej, forstår godt det kan være svært med flytning. Jeg ville bare blive desperat.

Hvilke tanker har du selv gjort dig omkring hvad du kan gøre?

Det er jo nogle måneder allerede, men det er selvfølgelig svært at vide hvor ofte de har samtale.

Anmeld Citér

6. april 2016

Kløver

Anonym skriver:

Frygter netop at selv om hun er proffecionel , at hun bliver " farvet " i sit syn på mig pga hvad min mor fortæller . Aghh ski svært . Min mor forstod det ikke sidst jeg nævnte det . 

Kan rigtig godt forstå dig, jeg ville nok af samme årsag snakke med behandleren når din mor ikke fatter det, og sige at du synes der er en problematisk interessekonflikt.  

Nu mere jeg tænker over det, nu mindre ville jeg bryde mig om at så personlige ting blev drøftet med en 3 part så tæt på. Hvad min mor drøftede i terapi med en fremmed er hvad det er, men en som kendte mig og mine børn kunne så nemt skabe problemer eller netop farve det syn terapeuten/legekammeratens mor så mig og mine i. 

Har du prøvet at snakke med legekammeratens mor

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.