Hvad tænker du ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2016

Anonym trådstarter

Newsence skriver:

jeg ville fortælle moren til barnet at jeg ved min mor går hos hende og at jeg har det lidt skidt med det..

så ved moren det og kan måske give dig til råd til hvordan du forholder dig til det.

hun må self ikke fortælle noget fra deres timer men kan måske bedre forstå dig hvis hun ved det. 

og så ville jeg fortælle min mor det så hun også vidste det..

for ja det er lidt for tæt og jeg ville i den grad finde det ubehageligt og selvom jeg intet kunne gøre ville jeg have det bedre med at have spillet med åbne kort

Da min mor fortalte hun gik der, sagde jeg som her , at jeg ikke var vild med det og at jeg syntes det er meget tæt på / akavet . Men kan ikke bestemme over hende. Den gang var vores forhold ok siden brød vi kontakten . Så tænker det er vendt derhenne. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Det ville jeg bestemt også have det svært med! Der er ikke noget at gøre ved det, men jeg ville virkelig synes, det var en ubehagelig tanke. 

Anmeld Citér

6. april 2016

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Det ville jeg bestemt også have det svært med! Der er ikke noget at gøre ved det, men jeg ville virkelig synes, det var en ubehagelig tanke. 

Lige præcis sådan har jeg det. 

Anmeld Citér

6. april 2016

loop

Anonym skriver:

Jeg kunne aldrig drømme om at blande mig . Men ja syntes faktisk ikke om tanke. Som sagt er vores familie forhold ret kompliceret , og tanken om at det bliver delt hos en terapuet som er mit barns klasse/lege kammerat , ja det er bare mere end jeg syntes er fedt. Selv om hun er professionel får hun jo helt personlige oplysninger om mig som jeg måske ikke ville dele med folk i den relation .

Det gør at du og legekammeratens mor får et meget ulige forhold. Hun ved en masse personlige ting om dig, og du ved ikke tilsvarende om hende.

Derudover er hun også sat i en utrolig dum situation. For selvom hun er proffesionel, så skal hun hele tiden holde sig selv tilbage, for hvis der er noget du vil fortælle hende om, kender hun jo svaret på forhånd. Det er ikke fair for nogen af jer.

Jeg ville bede min mor om at finde en anden terapeut, og jeg ville fortælle hvorfor. Det håber jeg hun kan sætte sig ind i.

Hvad siger din mor til det?

Anmeld Citér

6. april 2016

Anonym trådstarter

loop skriver:

Det gør at du og legekammeratens mor får et meget ulige forhold. Hun ved en masse personlige ting om dig, og du ved ikke tilsvarende om hende.

Derudover er hun også sat i en utrolig dum situation. For selvom hun er proffesionel, så skal hun hele tiden holde sig selv tilbage, for hvis der er noget du vil fortælle hende om, kender hun jo svaret på forhånd. Det er ikke fair for nogen af jer.

Jeg ville bede min mor om at finde en anden terapeut, og jeg ville fortælle hvorfor. Det håber jeg hun kan sætte sig ind i.

Hvad siger din mor til det?

Tak for dit svar. Nogle gode ting du skriver der, og du har ret. Har sagt til min mor, at jeg ikke bryder mig om det. Nu har vi jo så lige haft 3-4 mdr uden nogen form for kontakt, og kontakten virkede faktisk som hjulpet på vej, forstået på den måde, at de sikkert har snakket om det. Og det er bare ikke fedt. Men nej det kan min mor desværre ikke forstå. Syntes virkelig ikke det er rart, at jeg bliver vendt i deres samtaler.

Anmeld Citér

6. april 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg kan slet ikke forstå, at terapeuten ikke har sagt fra, og henvist til en kollega i stedet. 

Anmeld Citér

6. april 2016

Anonym trådstarter

EBK skriver:

Jeg kan slet ikke forstå, at terapeuten ikke har sagt fra, og henvist til en kollega i stedet. 

Kan som sagt ikke finde ud af om jeg bare er sart. Min mor kan ikke forstå mine tanker.

Anmeld Citér

6. april 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Kan som sagt ikke finde ud af om jeg bare er sart. Min mor kan ikke forstå mine tanker.

Du er ikke sart! Det er for mærkeligt. 

Tænk hvis du gik til terapi hos hendes faste Bingo partner. Det er da for sært.

Anmeld Citér

6. april 2016

Anonym trådstarter

Du er ikke sart! Det er for mærkeligt. 

Tænk hvis du gik til terapi hos hendes faste Bingo partner. Det er da for sært.

Tak. ja det er ski godt nok meget mærkeligt og ikke mindst ubehageligt. Men kan jo i bund og grund intet stille op. Kan mærke jeg faktisk ikke har lyst til at genoptage kontakten, så det kan blive vendt derude. Hende terapeuten virker nu rigtig sød, slet ikke det.  Men vi har bare ting som vi ikke lige går og deler ude i byen ( bor i en lille sladder by ) Samt der er ting med vores barn som ikke alle ved.

Anmeld Citér

6. april 2016

Kløver

Jeg synes i den grad det er interessekonflikt og ville selv have eet utrolig svært med det. Både det at man føler sig udstillet og at hun nu ved en masse personligt, men det er ikke fordi man venskabeligt har delt med hinanden. Meget ambivalent for alle parter for det kan jo ikke kun involvere dig men også personfølsomme ting om en af hendes barns venner. 

Hvis hun ved det forstår jeg ikke at hun ikke har meddelt interessekonflikt  med det samme og henvist videre. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.