Hvad tænker du ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.116 visninger
59 svar
24 synes godt om
6. april 2016

Anonym trådstarter

Har et lidt kompliceret forhold til dele af min familie , som har stået på i en del år. Det kulminerede ved juletid med afbrudt kontakt til min mor. Hun har nu valgt at kontakte mig og jeg har sat mine rammer for et evt forhold.

sagen er så den at hun  startede hos en terapuet kort inden vi afbrød kontakten, hvilket er rigtig fint. Men den terapuet er mor til mit barns klasse/legekammerat og her bliver det en smule for tæt for mig. 

Ved der er tavshedspligt men kan alligevel ikke helt slippe tanken om det ikke er helt rart , at vores konflikter skal deles med en som jeg kender . 

er jeg bare sart ??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2016

Sprit25

Helt ærligt? 

Ja det synes jeg lidt 

hun har jo tavshedspligt og tænker hun er sp professionel at hun kan holde afstand 

Anmeld Citér

6. april 2016

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Har et lidt kompliceret forhold til dele af min familie , som har stået på i en del år. Det kulminerede ved juletid med afbrudt kontakt til min mor. Hun har nu valgt at kontakte mig og jeg har sat mine rammer for et evt forhold.

sagen er så den at hun  startede hos en terapuet kort inden vi afbrød kontakten, hvilket er rigtig fint. Men den terapuet er mor til mit barns klasse/legekammerat og her bliver det en smule for tæt for mig. 

Ved der er tavshedspligt men kan alligevel ikke helt slippe tanken om det ikke er helt rart , at vores konflikter skal deles med en som jeg kender . 

er jeg bare sart ??

Jeg syntes ikke du er sart. Jeg ville heller ikke bryde mig om det.

Anmeld Citér

6. april 2016

Rauw

Jeg ville absolut ikke synes det var fedt. Overhovedet! Min familie er totalt forskruet og det synes jeg ikke mine børns venners forældre behøver vide alt om. Men jeg ville dog ikke sige noget. Jeg bor feks i en lille by, og her kan man ikke bare vælge og vrage, og selv hvis man kunne, så det jo ikke sikkert man finder en anden man kan li lige så godt. Glæd dig over din mor endelig får det bedre og i måske kan få et mere normalt forhold til hinanden. 

Anmeld Citér

6. april 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Det er selvf. Underligt, men nu er det jo kvindens job og hun er forhåbentlig professionel  

det er da dejligt din mor har valgt at få lidt hjælp

Anmeld Citér

6. april 2016

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Helt ærligt? 

Ja det synes jeg lidt 

hun har jo tavshedspligt og tænker hun er sp professionel at hun kan holde afstand 

Okay. Det ville du have det fint med ? At når I mødes ved hun en masse om dig ? Og du aner ikke hvad ?

Anmeld Citér

6. april 2016

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Jeg syntes ikke du er sart. Jeg ville heller ikke bryde mig om det.

Ved min mor og jeg ikke ser ens på tingene. Så synyea bestemt ikke det er rart de snakker om mig . Ved hun skal være professionel men alligevel får hun jo en masse info jeg aldrig selv ville dele med legekammeratrs forældre. Det er lidt akavt 

Anmeld Citér

6. april 2016

Sprit25

Anonym skriver:

Okay. Det ville du have det fint med ? At når I mødes ved hun en masse om dig ? Og du aner ikke hvad ?

Tjah det tror jeg faktisk. 

Men nu er jeg også en forholdsvis åben person. Jeg ville hvertfald aldrig sige mit barn ikke skulle lege med det barn 

du kunne da evt tage en snak med hende og sige du synes det er mærkeligt 

Anmeld Citér

6. april 2016

Anonym trådstarter

Rauw skriver:

Jeg ville absolut ikke synes det var fedt. Overhovedet! Min familie er totalt forskruet og det synes jeg ikke mine børns venners forældre behøver vide alt om. Men jeg ville dog ikke sige noget. Jeg bor feks i en lille by, og her kan man ikke bare vælge og vrage, og selv hvis man kunne, så det jo ikke sikkert man finder en anden man kan li lige så godt. Glæd dig over din mor endelig får det bedre og i måske kan få et mere normalt forhold til hinanden. 

Syntes bestemt også det er supert . Men kan ikke sige mig fri for ,at jeg ikke syntes om valget . Rent egoistisk . Her er forholdet også ret forskruet . 

Anmeld Citér

6. april 2016

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Tjah det tror jeg faktisk. 

Men nu er jeg også en forholdsvis åben person. Jeg ville hvertfald aldrig sige mit barn ikke skulle lege med det barn 

du kunne da evt tage en snak med hende og sige du synes det er mærkeligt 

Hatten af for det. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.