Hvad tænker du ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2016

Anonym trådstarter

Saphiira skriver:

Det er selvf. Underligt, men nu er det jo kvindens job og hun er forhåbentlig professionel  

det er da dejligt din mor har valgt at få lidt hjælp

Det tror jeg bestemt hun er . Men der bliver alligevel delt info om mig / vores familie som jeg aldrig selv ville dele med kammeraters forældre. Og det ved hun jo nu . 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2016

Sprit25

Anonym skriver:

Hatten af for det. 

Men er du sikker på terapeuten ved din mor er din mor? Hvis du forståe

Anmeld Citér

6. april 2016

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Men er du sikker på terapeuten ved din mor er din mor? Hvis du forståe

Ja det er jeg 100 % sikker på . 

Anmeld Citér

6. april 2016

Sprit25

Anonym skriver:

Ja det er jeg 100 % sikker på . 

Ej okay jo mere jeg tænker over det kan jeg mærke jeg også ville synes det var lidt sært. 

Men igen ville også tænke der ikke var noget at gøre og evt tage en snak med moren og sige jeg fandt det lidt sært men vores børn stadig skulle lege sammen. 

Anmeld Citér

6. april 2016

lineog4

Ville umiddelbart synes det var akavet, men tænker også det er er faktum du ikke kan ændre på, din mor er begyndt til terapeut og dit barn er klassekammerat med terapeutens barn. 

Tingene er blevet fortalt eller i hvert fald nogen af dem og jeg ville selv få brudt isen og gå til klassekammeratens mor og fortælle jeg faktisk syntes det er ret akavet så hvis jeg virkede som jeg tog afstand måtte hun lige prikke til mig.

Anmeld Citér

6. april 2016

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Ej okay jo mere jeg tænker over det kan jeg mærke jeg også ville synes det var lidt sært. 

Men igen ville også tænke der ikke var noget at gøre og evt tage en snak med moren og sige jeg fandt det lidt sært men vores børn stadig skulle lege sammen. 

Jeg kunne aldrig drømme om at blande mig . Men ja syntes faktisk ikke om tanke. Som sagt er vores familie forhold ret kompliceret , og tanken om at det bliver delt hos en terapuet som er mit barns klasse/lege kammerat , ja det er bare mere end jeg syntes er fedt. Selv om hun er professionel får hun jo helt personlige oplysninger om mig som jeg måske ikke ville dele med folk i den relation .

Anmeld Citér

6. april 2016

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Ville umiddelbart synes det var akavet, men tænker også det er er faktum du ikke kan ændre på, din mor er begyndt til terapeut og dit barn er klassekammerat med terapeutens barn. 

Tingene er blevet fortalt eller i hvert fald nogen af dem og jeg ville selv få brudt isen og gå til klassekammeratens mor og fortælle jeg faktisk syntes det er ret akavet så hvis jeg virkede som jeg tog afstand måtte hun lige prikke til mig.

Kunne aldrig drømme om at blande mig. Det er min mors beslutning. Men jubler ikke over det. Ja syntes ikke det er rart fordi vores forhold virkelig er kompliceret 

Anmeld Citér

6. april 2016

lineog4

Anonym skriver:

Kunne aldrig drømme om at blande mig. Det er min mors beslutning. Men jubler ikke over det. Ja syntes ikke det er rart fordi vores forhold virkelig er kompliceret 

Forstår jeg til fulde, men måske meget godt at sige til klassekammeratens mor du synes det er underligt og få renset luften

Anmeld Citér

6. april 2016

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Forstår jeg til fulde, men måske meget godt at sige til klassekammeratens mor du synes det er underligt og få renset luften

Det ville jeg nok syntes var svært. Det er ikke en jeg snakker med men vores børn leger sammen både i skole og hjemme. Har snakket med hende i døren når barnet blev hentet. 

Anmeld Citér

6. april 2016

Newsence

jeg ville fortælle moren til barnet at jeg ved min mor går hos hende og at jeg har det lidt skidt med det..

så ved moren det og kan måske give dig til råd til hvordan du forholder dig til det.

hun må self ikke fortælle noget fra deres timer men kan måske bedre forstå dig hvis hun ved det. 

og så ville jeg fortælle min mor det så hun også vidste det..

for ja det er lidt for tæt og jeg ville i den grad finde det ubehageligt og selvom jeg intet kunne gøre ville jeg have det bedre med at have spillet med åbne kort

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.