Jeg har læst tråden igennem ... og vil derfor blot supplere med en nuance, for at vise det "fulde billede" af hvad der findes af tanker om emnet:
Når jeg første gang skal væk en nat, er baby som sagt 5 måneder. Far er selvfølgelig på med evt. støtte fra mormor. Det er helt og aldeles "unødvendigt" - ikke fordi jeg hverken skal eller frygter at "gå ned med flaget ellers" - det er ren og skær frivilligt tilvalgt fornøjelse med et par veninder. Og jeg glæder mig allerede 
Det samme gælder når far skal væk et par dage når baby er ca. 2 måneder - han skal såmænd bare på festival og drikke øl, imens jeg tager tjansen. Det er ikke nødvendigt - men det er dælme dejligt
Begge dele sker selvfølgelig med forbehold for at alle har det godt, og har mod på det hele når tidspunktet oprinder.
Vi glæder os begge til at bygge et liv, som på den ene side indeholder børn, som helt naturligt får et stort fokus, og så samtidig bibeholde store dele af "os selv" med alt hvad der dertil hører af "unødvendig" sjov og ballade i voksenhøjde.
Det tror jeg på at der (også) kommer en glad og sund familie med ditto børn ud af i den sidste ende...
Anmeld
Citér