En weekend væk fra barn - hvor gammel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.982 visninger
72 svar
141 synes godt om
29. marts 2016

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Hvor gammel var jeres baby/barn første gang, I var en weekend/nogle dage væk fra ham/hende? Far er hjemme.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2016

MysteriousAngel

Morogbarn skriver:

Hvor gammel var jeres baby/barn første gang, I var en weekend/nogle dage væk fra ham/hende? Far er hjemme.

Vores var 1½ år da vi var væk i en weekend begge 2. 

Anmeld Citér

29. marts 2016

Mum33

Et år eller halvandet. Men kommer an på om man har en nær bedsteforældre til det eller om det er en barnepige 

Anmeld Citér

29. marts 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Morogbarn skriver:

Min datter var ca 4 mdr. Hun blev passet af far+farmor, og var flaskebarn.

Anmeld Citér

29. marts 2016

Fremad

Da poden var Ca 2 mdr var jeg væk en weekend, hvor farmand hyggede med bassen...

Anmeld Citér

29. marts 2016

Sandratoft

Morogbarn skriver:

Det var først her i påsken jeg var væk fra hende i 2 nætter,og hun er 21 måneder nu. Vi har aldrig været mere end 1 nat væk fra hende, hvor det har været os begge 2 samtidig 

Anmeld Citér

29. marts 2016

Mn101186

Vi skal begge være væk for FØRSTE gang i 3 dage og hun er 26 mdr �� Jeg har aldrig været væk fra hende andet end en halv dag (hvor hun har sovet) 

men hun skal passes af hendes højt elskede bedste forældre som hun ser næsten hver anden dag og besøge hendes tante og onkel som hun forguder ��

Anmeld Citér

29. marts 2016

Lunae

Morogbarn skriver:

Jeg var i London med en veninde i oktober. Der var min datter 5 år og min søn 2,3 år. Faren var hjemme. Det er første gang at jeg var væk fra dem i mere end 24 timer.

Anmeld Citér

29. marts 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
sscm skriver:

Da poden var Ca 2 mdr var jeg væk en weekend, hvor farmand hyggede med bassen...

Wow 

Anmeld Citér

29. marts 2016

alenemor42

sscm skriver:

Skønt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.