EBK skriver:
Jeg blev engang voldtaget gentagende gange, holdt indespærret i et døgn og tæsket Sønder og sammen. Han blev dømt, udstod sin straf og da han blev løsladt, fik han hjælp til bolig, uddannelse og en mentor tilknyttet.
Sidenhen blev han så dømt igen.
Ja, hvor er det bare synd for ham. Stakkels, STAKKELS ham.
Så jeg brækker mig bare videre over mine politiske korrekte holdninger 
Du lyder til at have brug for hjælp til at bearbejde 
Jeg som tidligere kriminel, var barn af de forældre der altid skulle ringes til 5 efter lukke tid, jeg var barnet der gik i vat jakker om vinteren og alt for små gummi sko.
Jeg var det barn, der måtte leve med min stedfars natlige besøg og min mors blinde øje, min mors vold og druk.
Jeg var barnet der måtte leve med de andre forældre ikke ville have mig til at lege med deres børn, det barn der ængsteligt kiggede efter de andre børns lækre chokolade kiks.
Jeg var barnet der som 10 årige begyndte at ryge for at passe med de store børn, barnet der som 12 årig røg hash (og en familie der var pisse ligeglade) og jeg var barnet der som 13 årige spredte mine desperate ben for alle der var villige til at vise mig venlighed.
Jeg var det mishandlede barn der blev ældre - men stadig uden omsorg.
jeg var barnet der skulle vokse op som "ordentlig" voksen uden nogensinde at have fået redskaberne.
Og jeg var den voksne der ødelagde et andet menneske, jeg var den voksne der lavede indbrud og gjorde horrible ting ved andre mennesker når de gav mig en grund -og der skulle dælme ikke meget til, for hvor var jeg vred og indebrændt! - var det ikke synd for mig? hvis jeg alligevel blev behandlet som en taber uden fremtid, hvorfor så ikke opfører sig som en?
Da jeg røg i fængsel 5 (!) gang ændrede det mig, jeg kom ud og søgte ind på en uddannelse, den tog 7 år (plus 3 år med hf og 10ende klasse) og det var mit held for da jeg stod med en uddannelse var min attest blevet ren, jeg mødte min kæreste (nu mand) på jobbet og har siden fået 2 børn.
Jeg fik en mentor og jeg kan sige dig hvis den person kun havde kigget på min handlinger og ikke min historie var jeg aldrig nået hertil hvor jeg er i dag.