Når idioter bliver hyldet!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2016

MinPrins

EBK skriver:

Ja, absolut. Jeg er ihvertfald ikke vred

Jeg er helt enig i, at de bør få noget mental hjælp. Helt helt enig. 

Men jeg er totalt uenig i, at de skal have åbnet alle døre til uddannelser, Jobs, mentor m.v. Fordi de har begået kriminalitet. 

De må da selv få fingeren ud, hvis de ønsker et andet liv.

Ellers bliver det jo gjort til en belønning at begå kriminalitet. Det hele bliver jo serveret for en så? Det er i min optik helt skørt. Helt godnat.

Når de ikk kan selv, så skal de jo have hjælpen... Skal de ellers bare smides ud i samfundet og klare sig selv??..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2016

Sprit25

Nu har jeg ikke set videoen så aner ikke noget om den. 

Men jeg er fortaler for han skal ud og have et job. Hvis han ikke får et job jamen vupti, så ender han i samme gamle smøre og bane bare fordi han kan/er nød til at få penge. Han bliver jo stadig straffet hele tiden ved ikke at have et job. 

Ts, det gør mig ondt med din bror men jeg føler mig overbevist om at voldsmanden fortryder sine handlinger ellers ville han ikke være i dit feed. Jeg kan godt forstå det er hårdt at se ham<3 

enddligt synes jeg de mest ynkelige er dem der tuder over deres ansigtstatoveringer, der ikke kan få job. 

Anmeld

25. februar 2016

Anonym trådstarter

Kan en admin hjælpe mig? Jeg fortryder sådan at jeg startede den her tråd, er slet slet slet ikke stabil nok til at læse alle de ting folk skriver, jeg fortryder virkelig at jeg skrev herinde og har om muligt, kun fået det værre og grædt lige siden. Please, kan jeg komme ud af det her?? Så jeg ikke hænger sammen med den her tråd mere? Jeg får det så skidt  

Anmeld

25. februar 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
MinPrins skriver:

Når de ikk kan selv, så skal de jo have hjælpen... Skal de ellers bare smides ud i samfundet og klare sig selv??..

Hvorfor skulle de ikke kunne selv?

Anmeld

25. februar 2016

GrønStjerne

Kære ts

jeg er fandme ked af det på dine vegne. Nej gu skal han ikke hjælpes og have i hoved og røv, det Er din bror der skulle have hjælpen. Jeg håber han får det bedre og I får list fred til at bearbejde det her. 

Kram til dig.

Anmeld

25. februar 2016

Anonym

Anonym skriver:

Kan en admin hjælpe mig? Jeg fortryder sådan at jeg startede den her tråd, er slet slet slet ikke stabil nok til at læse alle de ting folk skriver, jeg fortryder virkelig at jeg skrev herinde og har om muligt, kun fået det værre og grædt lige siden. Please, kan jeg komme ud af det her?? Så jeg ikke hænger sammen med den her tråd mere? Jeg får det så skidt  

Forstår godt det er hårdt. Men hvad havde du egentlig regnet med? (Ikk for at være flabet) det er en debatside og der vil altid være uenigheder. 

Hvis du får det skidt så lad være at læs indlæggene. Håber du kommer ovenpå igen 

Anmeld

25. februar 2016

Pikku Myy

Anonym skriver:

Øverst i denne tråd står der "Stop med at følge tråd". Hvis du trykker der, burde du stoppe med at få besked når folk skriver.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.