At snyde sig til graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2016

Mor til Ella

Anonym skriver:

Det kommer lidt an på hvordan det er foregået. 

I det her tilfælde ja. Fordi hun snød ham.som hun gjorde. Hendes opførsel er hendes families problem fordi hun ikke er gift.

Hvis de var blevet enige om at få barnet så snart hun fandt ud af det havde det været en anden sag 

Vi kommer fra vest Afrika

Vil det sige at din mand har sagt han er blevet snydt, så er det bare sådan det er??? Og så tror man bare på han?

og så skide vær med den kvinde som MÅSKE er blevet snydt af din mand, men ikke bliver hørt???

det lyder voldsom firkantet. 

Og uanset hvad har barnet jo ikke gjort noget galt og deler gener med din mand.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2016

Anonym

Mor og meget mere skriver:

Jeg forstår ikke historien. Han blev far for syv år siden. Hvem tier/tav om det? Hvad er grotesk og burde ikke være lovligt? 

At han ikke anede han havde et barn..

Dét er grotesk i mine øjne - at moderen kan "sætte kryds" ved hvem faderen ér men faderen får ingen besked herom?!

Kun ved et tilfælde fordi der dukker omsorgsdage op i lønsystemet på et - efter hans viden - ikke eksisterende barn.

Anmeld Citér

24. februar 2016

Anonym

komodo skriver:

Skal det forstås som at han ikke kendte til barnet før du fortalte ham det? 

Nemlig

Anmeld Citér

24. februar 2016

komodo

Anonym skriver:

Nemlig

Hold da op, slet ikke iorden ����

Anmeld Citér

24. februar 2016

loop

Anonym skriver:

Dét er grotesk i mine øjne - at moderen kan "sætte kryds" ved hvem faderen ér men faderen får ingen besked herom?!

Kun ved et tilfælde fordi der dukker omsorgsdage op i lønsystemet på et - efter hans viden - ikke eksisterende barn.

Eller også har han ikke haft lyst til at fortælle arbejdspladsen, at han har et barn. Bare en tanke.

Anmeld Citér

24. februar 2016

MinPrins

Anonym skriver:

Det lyder meget underligt... Så har hun aldrig fået børnebidrag??..

Anmeld Citér

24. februar 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Det lyder mærkeligt. Han må da have fået besked om, at han var angivet som barnets far. Moren har ikke bare kunnet oplyse, at han var faren, uden at han fik besked fra myndighederne - uanset, om hun søgte børnepenge fra ham eller ej, så har en mand naturligvis krav på at vide, at han registreres som far. 

Der må være noget, han ikke har fortalt. 

Anmeld Citér

24. februar 2016

Anonym

loop skriver:

Eller også har han ikke haft lyst til at fortælle arbejdspladsen, at han har et barn. Bare en tanke.

Hvad skulle det "gøre ved" en arbejdsplads om han havde et barn??

Men nej, jeg tror på ham, han var oprigtig chokeret og ringede til sin far for at høre hvad han skulle gøre mv. - som så ringede til statsamtet og fik nærmere info.

Så nej, han vidste det ikke

Anmeld Citér

24. februar 2016

Anonym

MinPrins skriver:

Det lyder meget underligt... Så har hun aldrig fået børnebidrag??..

Nej hun har ikke modtaget noget, ej heller gjort krav på noget.

Anmeld Citér

24. februar 2016

loop

Anonym skriver:

Hvad skulle det "gøre ved" en arbejdsplads om han havde et barn??

Men nej, jeg tror på ham, han var oprigtig chokeret og ringede til sin far for at høre hvad han skulle gøre mv. - som så ringede til statsamtet og fik nærmere info.

Så nej, han vidste det ikke

Det kunne være, at han synes det var flovt. Som jeg skrev var det bare en tanke. Også fordi det lyder for underligt, at man først bliver bekendtgjort med at man er far, i forbindelse med tildeling af omsorgsdage. Han har vel selv søgt om hvilke dage han gerne ville have?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.