Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MajaMarie skriver: Vi har hverken taget æg løsnings test eller andet, vi har bare haft sex når vi har lyst men jeg har ikke været på prævention siden oktober ca. Det skal siges at vi bor i henholdsvis Odense og kæbenhavn så vi ses ikke hele tiden
Vi har hverken taget æg løsnings test eller andet, vi har bare haft sex når vi har lyst men jeg har ikke været på prævention siden oktober ca.
Det skal siges at vi bor i henholdsvis Odense og kæbenhavn så vi ses ikke hele tiden
Vi
hvad er jeres plan så med fremtiden?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jeg er desværre begegyndt at små bløde, men vi må bare på den igen
Jeg er desværre begegyndt at små bløde, men vi må bare på den igen
Heldigvis er du så allerede i gang med en ny cyklus, så der er ikke længe til i kan prøve igen (trøster jeg sandsynligvis også mig selv med inden for de næste 3 dage )
MissEm skriver: Heldigvis er du så allerede i gang med en ny cyklus, så der er ikke længe til i kan prøve igen (trøster jeg sandsynligvis også mig selv med inden for de næste 3 dage )
Lige præcis god måde at se det positive på
Anonym skriver: Hvad det?
Hvad det?
Om mensen er lige så rodet som min. Ved godt der kan være kuk i den efter fødsel osv. Men min er virkelig mærkelig.
Der kan gå 40.. 30... 29... 37... 39 med min. Men det vel normalt ????
Anonym skriver: Jeg er begyndt at små bløde så må vi bare på den igen.
Jeg er begyndt at små bløde så må vi bare på den igen.
Ej altså øv .. op på hesten igen ja.
Anonym skriver: Vi hvad er jeres plan så med fremtiden?
Vores planer?
Der hvor livet tager os hen tænker jeg. Har det ikke planlagt til fulde
Nadiapigen skriver: Om mensen er lige så rodet som min. Ved godt der kan være kuk i den efter fødsel osv. Men min er virkelig mærkelig. Der kan gå 40.. 30... 29... 37... 39 med min. Men det vel normalt ????
Har du lige født? Jeg tror din krop bare lige skal finde sig selv igen.
MajaMarie skriver: Vores planer? Der hvor livet tager os hen tænker jeg. Har det ikke planlagt til fulde
Blev bare nysgerrige hvad jeres fremtidens plan er, når du står med en positiv test
Nadiapigen skriver: Ej altså øv .. op på hesten igen ja.
Ja det er det eneste der hjælper på det med opbakning herinde fra ser man positivt på det og ikke taber modet indtil videre
Anonym skriver: Har du lige født? Jeg tror din krop bare lige skal finde sig selv igen.
Lige og lige. 10 mdrs tid siden. Den går vare helt amok. Sidst fik jeg mens på 29 dagen.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128