Testdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2016

Anonym trådstarter

Havde testdag i søndags, en kort cyklus på 24 dage. Testede svagt positivt på 4 tests mandag og tirsdag, clearblue digital skrev gravid tirsdag eftermiddag, en positiv test igår eftermiddags og en igen hertil morgen, stadig svag men tydligere end den første i mandags. Men er jo så også kun 4+0 idag

har dog haft brunt udflåd i 9 dage nu, håber meget snart det stopper! 

Ringede til lægen tirsdag og fik først en tid i marts og en besked om at det brune var normalt og skulle ringe hvis jeg fik smerter eller rigtig blod, men tænker at ringe i morgen hvis det ikke er stoppet.

For at den bliver derinde!! Hvor længe forsøgte i? 

Jeg tog denne test her til morgen, imorgen er det 14dage siden jeg mener der var en æg-løsning, fordi jeg havde ondt om morgen og vi havde sexet aften inden så chancen er jo lidt lille men håber stadig, selvom det mærkes som om menstruation er op trapperne 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2016

Anonym trådstarter

nannabn skriver:

Havde testdag i søndags, en kort cyklus på 24 dage. Testede svagt positivt på 4 tests mandag og tirsdag, clearblue digital skrev gravid tirsdag eftermiddag, en positiv test igår eftermiddags og en igen hertil morgen, stadig svag men tydligere end den første i mandags. Men er jo så også kun 4+0 idag

har dog haft brunt udflåd i 9 dage nu, håber meget snart det stopper! 

Ringede til lægen tirsdag og fik først en tid i marts og en besked om at det brune var normalt og skulle ringe hvis jeg fik smerter eller rigtig blod, men tænker at ringe i morgen hvis det ikke er stoppet.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

11. februar 2016

nannabn

Anonym skriver:

For at den bliver derinde!! Hvor længe forsøgte i? 

Jeg tog denne test her til morgen, imorgen er det 14dage siden jeg mener der var en æg-løsning, fordi jeg havde ondt om morgen og vi havde sexet aften inden så chancen er jo lidt lille men håber stadig, selvom det mærkes som om menstruation er op trapperne 

Gør jeg selv, ventetiden er bare ulidelig!vi har prøvet siden juni sidste år, så det ville være fedt hvis der endelig var held! Hvad med jer, hvor lang tid har i prøvet? 

ej for pokker, men nogen tester først positivt nogle dage efter evt. udebleven menstruation, så håbet er der jo, indtil du har fået din menstruation. Jeg vil give det råd, at hvis man får svage/skyggestreger, så køb en clearblue digitaltest, skriver den gravid er der jo ingen tvivl

krydser fingrer for at din mens bliver væk og at du meget snart tester positivt! 

Anmeld Citér

11. februar 2016

Nadiapigen

Anonym skriver:

Jeg mindes at have æg-løsning den 28, fordi jeg vågnet op og havde ondt. Så burde jeg kunne teste imorgen, men har prøvet her til morgen, så må jeg se hvad den viser tror desværre ikke at der er gevindet for synes virkelig jeg kan mærke mentrutionen på trapperne..

Jeg krydser fingre !  

Jeg går gå og venter. Men intet optræk endnu. 

Anmeld Citér

11. februar 2016

MajaMarie

Anonym skriver:

Hvor længe prøvede i?

Vi har hverken taget æg løsnings test eller andet, vi har bare haft sex når vi har lyst men jeg har ikke været på prævention siden oktober ca. 

Det skal siges at vi bor i henholdsvis Odense og kæbenhavn så vi ses ikke hele tiden 

Anmeld Citér

11. februar 2016

Nadiapigen

MajaMarie skriver:

Jeg har test dag fredag.... Men jeg har ikke kunne dy mig, har taget test siden 3+1 og er nu 3+5-6 

jeg har fået 4 svagt positive test og 1 clear blue test med skriften GRAVID   Oh nu håber jeg bare den hænger ved  har fået tid til lægen 24/2 altså når jeg går ind i 6 uge ca. 

STORT tillykke 

Anmeld Citér

11. februar 2016

Nadiapigen

Er ser egentlig nogle 2 gang (prøvende) 

Har et lille spørgsmål ang mens.? 

Anmeld Citér

11. februar 2016

Anonym trådstarter

nannabn skriver:

Gør jeg selv, ventetiden er bare ulidelig!vi har prøvet siden juni sidste år, så det ville være fedt hvis der endelig var held! Hvad med jer, hvor lang tid har i prøvet? 

ej for pokker, men nogen tester først positivt nogle dage efter evt. udebleven menstruation, så håbet er der jo, indtil du har fået din menstruation. Jeg vil give det råd, at hvis man får svage/skyggestreger, så køb en clearblue digitaltest, skriver den gravid er der jo ingen tvivl

krydser fingrer for at din mens bliver væk og at du meget snart tester positivt! 

Jeg er desværre begegyndt at små bløde, men vi må bare på den igen  

Anmeld Citér

11. februar 2016

Anonym trådstarter

Nadiapigen skriver:

Er ser egentlig nogle 2 gang (prøvende) 

Har et lille spørgsmål ang mens.? 

Hvad det? 

Anmeld Citér

11. februar 2016

Anonym trådstarter

Nadiapigen skriver:

Jeg krydser fingre !  

Jeg går gå og venter. Men intet optræk endnu. 

Jeg er begyndt at små bløde  så må vi bare på den igen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.