Testdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2016

MortilNicolina

Vi er igang på 19 cyklus så tålmodighed er der vidst massere af .

eller ikke..

har idag fået positiv ÆL test så har test dag slut februar !

bruger babyklister - vitex folin syre. og en masse andet

samt manden spiser folin.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2016

Nadiapigen

MissEm skriver:

Jeg kunne selvfølgelig heller ikke dy mig, og tog en test i dag - der selvfølgelig var bragende negativ  jeg ved ikke hvad jeg forventede - jeg er 3+3 eller 3+4 i dag, og skal ud og tisse med 1 - 2 timers mellemrum, så den kunne næsten ikke være positiv. 

Jeg synes også jeg tisser mere end normalt. Men det selvfølgelig nok en indbildning 

Jeg går bare og venter på det. Har bare ikk "smerter" som såen, når jeg plejer a skal ha det. Plejer a ha 1 til 2 dage før,  hvor jeg har ondt i maven og kramper .. 

Anmeld Citér

10. februar 2016

Nadiapigen

Anonym skriver:

Det så svært at vente 

Jep, fuldstændig enig. Heldigvis har jeg en lille gut der skal ha opmærksomhed. Så kan nogle dage går lidt stærkere 

Hsr du også snart testdag?

Anmeld Citér

10. februar 2016

Mhysa

Nadiapigen skriver:

Jeg synes også jeg tisser mere end normalt. Men det selvfølgelig nok en indbildning 

Jeg går bare og venter på det. Har bare ikk "smerter" som såen, når jeg plejer a skal ha det. Plejer a ha 1 til 2 dage før,  hvor jeg har ondt i maven og kramper .. 

Det kan desværre sagtens være indbildning, for det skete også for mig sidste måned  meen det kan jo sagens være, du er heldig. Er det ikke 25 - 30% chance pr cyklus man siger?

Anmeld Citér

10. februar 2016

Nadiapigen

MissEm skriver:

Det kan desværre sagtens være indbildning, for det skete også for mig sidste måned  meen det kan jo sagens være, du er heldig. Er det ikke 25 - 30% chance pr cyklus man siger?

Tjo deromkring.  Var gravid sidste måned, men havde en meget tidlig abort mente lægen. Testede positiv mandag morgen. Men fik min mens. 

Og fredag var jeg til lægen og den var negativ 

Så jeg krydser hvert fald ! 

Anmeld Citér

10. februar 2016

Mhysa

Nadiapigen skriver:

Tjo deromkring.  Var gravid sidste måned, men havde en meget tidlig abort mente lægen. Testede positiv mandag morgen. Men fik min mens. 

Og fredag var jeg til lægen og den var negativ 

Så jeg krydser hvert fald ! 

Lyder som biokemisk graviditet? Det må være så skuffende   

Anmeld Citér

10. februar 2016

Anonym trådstarter

Nadiapigen skriver:

Jep, fuldstændig enig. Heldigvis har jeg en lille gut der skal ha opmærksomhed. Så kan nogle dage går lidt stærkere 

Hsr du også snart testdag?

Ja det har jeg. Problemet er bare jeg ikke kan huske hvornår jeg havde menstrtion  

Anmeld Citér

10. februar 2016

smilfraungpige

Anonym skriver:

hvornår forventer i at have testdag? 

den 26 +/- ..  

Anmeld Citér

10. februar 2016

Nadiapigen

Anonym skriver:

Ja det har jeg. Problemet er bare jeg ikke kan huske hvornår jeg havde menstrtion  

Jeg skriver det altid op i min kalender. Havde også rod i den. 

Er der slet intet du kan huske måske i forbindelse med din mens. En begivenhed ? Et eller andet. Har hjulpet på mig nogle gange. 

Anmeld Citér

10. februar 2016

MajaMarie

Jeg har test dag fredag.... Men jeg har ikke kunne dy mig, har taget test siden 3+1 og er nu 3+5-6 

jeg har fået 4 svagt positive test og 1 clear blue test med skriften GRAVID   Oh nu håber jeg bare den hænger ved  har fået tid til lægen 24/2 altså når jeg går ind i 6 uge ca. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.