Testdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2016

Nadiapigen

Nadiapigen skriver:

Jeg testede negativ i onsdags Har købt endnu en test i dag. Og skaæ teste i morgen tidlig. Stadig ingen mens til mig og ingen tegn på det endnu. 

Jeg krydser fingre for 2 streger 

Øv! Endnu en negativ test  

Og stadig ik skyggen a mens. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2016

Anonym trådstarter

Nadiapigen skriver:

Øv! Endnu en negativ test  

Og stadig ik skyggen a mens. 

Måske din krop stresser lidt, måske den ka mærke dit håb og så kommer mentrutionen ikk 

Anmeld Citér

15. februar 2016

Nadiapigen

Anonym skriver:

Måske din krop stresser lidt, måske den ka mærke dit håb og så kommer mentrutionen ikk 

Ja garanteret  

Må vente og se tiden an. Der er kludder I den. 

Der kan gå lige fra 23 til 41 dage. 

Anmeld Citér

15. februar 2016

Anonym trådstarter

Nadiapigen skriver:

Ja garanteret  

Må vente og se tiden an. Der er kludder I den. 

Der kan gå lige fra 23 til 41 dage. 

Ja nemlig og der er ikke gået 43 dage endnu? 

Anmeld Citér

15. februar 2016

Nadiapigen

Anonym skriver:

Ja nemlig og der er ikke gået 43 dage endnu? 

Nej nej slet ikke. Er på 35 dagen 

Så den kan nå og komme endnu. Plejer a ha smerter i maven og kramper et par dage før. Men har kun haft lidt kramper (hvilket jeg har tit) men.det også det eneste. Så den er nok på vej. 

Men synes jeg har ømme dutter. Øget udflåd og jag og stikken I lysken.  Men som sagt, nok bare mig og min psyke. 

Anmeld Citér

15. februar 2016

Anonym trådstarter

Nadiapigen skriver:

Nej nej slet ikke. Er på 35 dagen 

Så den kan nå og komme endnu. Plejer a ha smerter i maven og kramper et par dage før. Men har kun haft lidt kramper (hvilket jeg har tit) men.det også det eneste. Så den er nok på vej. 

Men synes jeg har ømme dutter. Øget udflåd og jag og stikken I lysken.  Men som sagt, nok bare mig og min psyke. 

Jeg håber der er held til jer

Anmeld Citér

16. februar 2016

hautecouture

Selvom jeg godt vidste der ikke var gevinst i denne cyklus, så var det alligevel et lille nederlag da min mens kom igår  ... Det eneste positive er, at den kom mandag, istedet for torsdag, så vi kan ryge tilbage i lagerne igen et par dage før beregnet  ... Havde VIRKELIG håbet det ville komme i 1. cyklus som sidst - men det er selvfølgelig også vel optimistisk. Men nu har jeg ventet på, at kæresten skulle blive klar til nr 2 i 3 ÅR!! Når han så endelig siger "nu er det nu" - så må den altså også bare gerne være der!!  Nå, men som sagt: På den igen.

Anmeld Citér

19. februar 2016

MorTilEn2013Dreng

Jeg har først test dag i starten af marts og har ægløsning her i weekenden  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.