Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nadiapigen skriver: Jeg testede negativ i onsdags Har købt endnu en test i dag. Og skaæ teste i morgen tidlig. Stadig ingen mens til mig og ingen tegn på det endnu. Jeg krydser fingre for 2 streger
Jeg testede negativ i onsdags Har købt endnu en test i dag. Og skaæ teste i morgen tidlig. Stadig ingen mens til mig og ingen tegn på det endnu.
Jeg krydser fingre for 2 streger
Øv! Endnu en negativ test
Og stadig ik skyggen a mens.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nadiapigen skriver: Øv! Endnu en negativ test Og stadig ik skyggen a mens.
Måske din krop stresser lidt, måske den ka mærke dit håb og så kommer mentrutionen ikk
Anonym skriver: Måske din krop stresser lidt, måske den ka mærke dit håb og så kommer mentrutionen ikk
Ja garanteret
Må vente og se tiden an. Der er kludder I den.
Der kan gå lige fra 23 til 41 dage.
Nadiapigen skriver: Ja garanteret Må vente og se tiden an. Der er kludder I den. Der kan gå lige fra 23 til 41 dage.
Ja nemlig og der er ikke gået 43 dage endnu?
Anonym skriver: Ja nemlig og der er ikke gået 43 dage endnu?
Nej nej slet ikke. Er på 35 dagen
Så den kan nå og komme endnu. Plejer a ha smerter i maven og kramper et par dage før. Men har kun haft lidt kramper (hvilket jeg har tit) men.det også det eneste. Så den er nok på vej.
Men synes jeg har ømme dutter. Øget udflåd og jag og stikken I lysken. Men som sagt, nok bare mig og min psyke.
Nadiapigen skriver: Nej nej slet ikke. Er på 35 dagen Så den kan nå og komme endnu. Plejer a ha smerter i maven og kramper et par dage før. Men har kun haft lidt kramper (hvilket jeg har tit) men.det også det eneste. Så den er nok på vej. Men synes jeg har ømme dutter. Øget udflåd og jag og stikken I lysken. Men som sagt, nok bare mig og min psyke.
Jeg håber der er held til jer
Selvom jeg godt vidste der ikke var gevinst i denne cyklus, så var det alligevel et lille nederlag da min mens kom igår ... Det eneste positive er, at den kom mandag, istedet for torsdag, så vi kan ryge tilbage i lagerne igen et par dage før beregnet ... Havde VIRKELIG håbet det ville komme i 1. cyklus som sidst - men det er selvfølgelig også vel optimistisk. Men nu har jeg ventet på, at kæresten skulle blive klar til nr 2 i 3 ÅR!! Når han så endelig siger "nu er det nu" - så må den altså også bare gerne være der!! Nå, men som sagt: På den igen.
Jeg har først test dag i starten af marts og har ægløsning her i weekenden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128