Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nadiapigen skriver: Lige og lige. 10 mdrs tid siden. Den går vare helt amok. Sidst fik jeg mens på 29 dagen.
Lige og lige. 10 mdrs tid siden. Den går vare helt amok. Sidst fik jeg mens på 29 dagen.
Ja den svinger da noget så
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MissEm skriver: Heldigvis er du så allerede i gang med en ny cyklus, så der er ikke længe til i kan prøve igen (trøster jeg sandsynligvis også mig selv med inden for de næste 3 dage )
Heldigvis er du så allerede i gang med en ny cyklus, så der er ikke længe til i kan prøve igen (trøster jeg sandsynligvis også mig selv med inden for de næste 3 dage )
Det helt iorden jeg er under uddannelse så den skal gøres færdig efter den forhåbentlige fødsel. Jeg glæder mig bare til at nyde det!!
Har testdag på søndag (14/2) Og er bare mega meget nervøs da jeg desværre har to SA'er i bagagen fra Sep' & Nov' sidste år...
Så håber inderligt, det er vores tur denne gang. (3.gang lykkens gang)
Anonym skriver: Ja den svinger da noget så
Ja i den grad
MajaMarie skriver: Det helt iorden jeg er under uddannelse så den skal gøres færdig efter den forhåbentlige fødsel. Jeg glæder mig bare til at nyde det!!
Tak skal i så bo hver for sig selvom der kommer baby?
Juvelia skriver: Har testdag på søndag (14/2) Og er bare mega meget nervøs da jeg desværre har to SA'er i bagagen fra Sep' & Nov' sidste år... Så håber inderligt, det er vores tur denne gang. (3.gang lykkens gang)
Det må være så svært at have i bag hovedet
Anonym skriver: Tak skal i så bo hver for sig selvom der kommer baby?
Nej bestemt ikk jeg søger om overflytning
MajaMarie skriver: Nej bestemt ikk jeg søger om overflytning
Nåååårh på den måde
Øv for pokker at i har skullet alt det igennem
Jeg krydser fingrer for at den er der denne gang og at den blir hvor den skal!
Anonym skriver: Jeg er desværre begegyndt at små bløde, men vi må bare på den igen
Jeg er desværre begegyndt at små bløde, men vi må bare på den igen
Øv altså! Men som de andre skriver, så er det op på hesten igen også er jeg sikker på den er der næste gang! Jeg krydser ihvertfald fingrer og giver lige en krammer med
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128