Testdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2016

Anonym trådstarter

Øv altså! Men som de andre skriver, så er det op på hesten igen også er jeg sikker på den er der næste gang! Jeg krydser ihvertfald fingrer og giver lige en krammer med 

1000 tak dejligt med sådan en positiv energi. Glæder mig til at høre jer andre om der er gevindet

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2016

i drømmen kommende mor

Tja ja.. 

Altså havde ægløsning i mandags, så det bør jo være mandag d. 22.. 

men men.. min mens har altid været fuldstændigt præcis, lige indtil sidste gang, hvor der gik helt kludder i det, og der evt. en graviditet hvor ægget blev afvist af kroppen.. i hvert fald fik der 39 dage inden mens meldt sig, mod altid 28 dage..

så var lidt spændt på hvornår ægløsningen ville melde sig, det blev så på dag 15 hvilket er forholdsvis normalt den plejer at falde på dag 14.. 

så måske det hele er tilbage på det normale.. - men ved faktisk ikke hvornår jeg sådan følelsesmæssigt har lyst til at teste, for tænk nu hvis mens bare endnu engang er forsinket.. 

kan i følge mig.. 

Anmeld Citér

12. februar 2016

Nadiapigen

Puha... nu jeg begyndt a have ondt i maven. 

Så har jeg nok fået min mens i aften eller i morgen .. Den er næsten sikker hver gang.  

Anmeld Citér

12. februar 2016

Mhysa

Nadiapigen skriver:

Puha... nu jeg begyndt a have ondt i maven. 

Så har jeg nok fået min mens i aften eller i morgen .. Den er næsten sikker hver gang.  

Min er vist også ved at være der �� jeg vågnede op og var badet i sved, morgentemperaturen er faldet en halv grad, og nu er der anelsen af blødning (alle 3 ting præcis som sidste mens) - godt man ikke håbede ��

Anmeld Citér

12. februar 2016

Nadiapigen

MissEm skriver:

Min er vist også ved at være der �� jeg vågnede op og var badet i sved, morgentemperaturen er faldet en halv grad, og nu er der anelsen af blødning (alle 3 ting præcis som sidste mens) - godt man ikke håbede ��

Vi  for næste gang. 

Anmeld Citér

13. februar 2016

Juvelia

Anonym skriver:

Det må være så svært at have i bag hovedet

Det er bestemt, noget som man ikke bare lige sådan glemmer. Så er bare så nervøs, og dagen i dag virker så laaaang. Da der jo er testdag i morgen. Jeg har ikke rigtig mærket noget anderledes, andet end jeg har mens smerter on/off i løbet af dagen - og dette har jeg haft den sidste uge. Så nu må vi se om det er fordi mens er på vej, eller om det er fordi der er en som er ved at flytte ind. 

Anmeld Citér

13. februar 2016

Juvelia

nannabn skriver:

Øv for pokker at i har skullet alt det igennem

Jeg krydser fingrer for at den er der denne gang og at den blir hvor den skal! 

Ja, desværre sådan naturen er engang imellem. Trøster mig med det var tidligt i forløbet og ikke sener. For så tror jeg at det havde ramt os endnu hårder. 

Så nu regner jeg med 3.gang er vores gang! 

Anmeld Citér

13. februar 2016

Anonym trådstarter

Juvelia skriver:

Ja, desværre sådan naturen er engang imellem. Trøster mig med det var tidligt i forløbet og ikke sener. For så tror jeg at det havde ramt os endnu hårder. 

Så nu regner jeg med 3.gang er vores gang! 

• Bestemt det må være jeres tur nu 

Anmeld Citér

13. februar 2016

Anonym trådstarter

Juvelia skriver:

Det er bestemt, noget som man ikke bare lige sådan glemmer. Så er bare så nervøs, og dagen i dag virker så laaaang. Da der jo er testdag i morgen. Jeg har ikke rigtig mærket noget anderledes, andet end jeg har mens smerter on/off i løbet af dagen - og dette har jeg haft den sidste uge. Så nu må vi se om det er fordi mens er på vej, eller om det er fordi der er en som er ved at flytte ind. 

For at den er positiv imorgen 

Anmeld Citér

13. februar 2016

Nadiapigen

Jeg har stadig ikke set noget til min mens  men har godt nok  meget udflåd.  Mere end jeg plejer

( undskyld detaljer) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.