Anonym skriver:
Ja det er en rigtig træls situation, og er rigtig træt af det. Jeg har under alle omstændigheder tænkt mig at kontakte statsamtet og snakke med dem om hvad jeg skal gøre. Er mega bange for ham og tør ikke gå nogle steder fordi jeg er bange for jeg støder ind i ham og han gør mig ondt. Er ked af at hører du stod i samme situation. hvordan har du gjort med faderskab osv? jeg har prøvet at give et tilbud til ham men han nægter som sagt at samarbejde og vil ik ha jeg skal ha fuld forældre myndighed hvilket jeg ønsker når jeg er så bange for ham.
Jamen jeg fik fuld forældre myndighed. Gik i retten, men det er en længere proces. Det endte med at han jeg under af sig selv på at jeg kunne få fuld forældremyndighed.
Men han boede som sagt ikke i dk og argumenterede i mod at jeg ikke kunne lave pas, skrive op i skole osv (hvilket man heller ikke kan)
jeg har ikke kontakt med manden i dag og det har min datter heller ikke.
Bare sørge for at gemme ALT hvad du har af trusler og meld ham. Det er vigtigt der kommer anmeldelse på, så står du også meget bedre i forhold til at få fuld forældre myndighed hvis du skal i amtet.
Anmeld
Citér