Gravid og faderen er syg i bøtten hvad gør jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2016

Anonym trådstarter

Liv_86 skriver:

Det lyder som en rigtig træls situation du står i. 

Personligt ville jeg melde ham til politiet for trusler. Jeg håber du har gemt alt hvad han har skrevet til dig. Og hvis ikke så gør det fremover og lad alt foregå på skrift mellem jer, hvis der skal være en kontakt. 

Hvis han vil han samvær med jeres barn så vil jeg desuden gå i statsamtet, så det evt. kan blive overvåget, nu når han har truet jer/dig. 

Ville personligt vælge at få hemmelig adresse og sørge for han ikke vidste hvor jeg bor. 

Har selv stået i en situation hvor jeg er blevet truet af min datters far, så jeg ved hvordan det er. Jeg var bare så heldig at han ikke bor i dk så skulle ikke gå og frygte at han dukkede op. 

Men meld ham for Guds skyld til politiet!!

Knus

Ja det er en rigtig træls situation, og er rigtig træt af det. Jeg har under alle omstændigheder tænkt mig at kontakte statsamtet og snakke med dem om hvad jeg skal gøre. Er mega bange for ham og tør ikke gå nogle steder fordi jeg er bange for jeg støder ind i ham og han gør mig ondt. Er ked af at hører du stod i samme situation. hvordan har du gjort med faderskab osv? jeg har prøvet at give et tilbud til ham men han nægter som sagt at samarbejde og vil ik ha jeg skal ha fuld forældre myndighed hvilket jeg ønsker når jeg er så bange for ham. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2016

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Hvor længe har du kendt ham? 

Har du slet ingen fornemmelse for hvordan han var? Tænker det lyder som en ret voldsom/unormal opførsel.... Med mindre han er vendt 180 grader....

har været sammen med ham i et halvt år, men til at starte med gav han mig ingen form for kærlighed hverken komplimenter osv men jeg var så dum så troede det blev bedre indtil han for kort tid siden begyndte at true mig. han har altid været en skidt fyr men alt dette opdagede jeg desværre for sent og jeg turede ikke gå fordi jeg var bange for han slog mig. 

Anmeld Citér

29. januar 2016

solskinsliv

Profilbillede for solskinsliv
Anonym skriver:

har været sammen med ham i et halvt år, men til at starte med gav han mig ingen form for kærlighed hverken komplimenter osv men jeg var så dum så troede det blev bedre indtil han for kort tid siden begyndte at true mig. han har altid været en skidt fyr men alt dette opdagede jeg desværre for sent og jeg turede ikke gå fordi jeg var bange for han slog mig. 

Har i boet sammen? Altså haft adresse sammen? Hvis i ikke har boet på samme adresse 10 mdr. Før barnet bliver født får du automatisk fuld forældre myndighed og så kan faderen søge om at få fælles. Du skal dog huske at fuld forældremyndighed ikke ændre på hans ret til samvær hvis han vil have det.

Anmeld Citér

29. januar 2016

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Idiot nej, men psykopat jo. Altid jo. Ved du hvilke slags ar man får når ens far slukker en smøg i ens arm for at straffe ens mor? Eller når du ligger om natten i din seng og ikke ved om din mor overlever at far er brudt ind med en kammerat for at banke din mor? Og han stadig har ret til at se sit barn fordi fars rettigheder kommer før barn og den 'hysteriske' mors brok. De ydre ar kan skjules med laser og tatoveringer. Men de indre. Det er dem der får en til at hade alt og alle. Hvorfor få et barn, med en mand man ved vil gøre barnets liv til et helvede? Det er da førsteklasse egoisme. 

Vælger overhovedet ikke at sætte et barn til verden pga af egoisme men af 100% kærlighed og fordi mine chancer er meget små for at blive mor. og jeg havde på intet tidspunkt vist jeg var gravid indtil jeg tog en test i december og den var positiv. jeg glæder mig til at blive mor, men har stadig min frygt. men gør det skam på ingen måde for at skade mit barn at sætte det til verden. jeg har så svært ved det så hvis jeg får det fjernet kan det nedsætte mine muligheder endnu mere for hvis det står til i mine papir så kan jeg ikke blive gravid. 

Anmeld Citér

29. januar 2016

Liv_86

Anonym skriver:

Ja det er en rigtig træls situation, og er rigtig træt af det. Jeg har under alle omstændigheder tænkt mig at kontakte statsamtet og snakke med dem om hvad jeg skal gøre. Er mega bange for ham og tør ikke gå nogle steder fordi jeg er bange for jeg støder ind i ham og han gør mig ondt. Er ked af at hører du stod i samme situation. hvordan har du gjort med faderskab osv? jeg har prøvet at give et tilbud til ham men han nægter som sagt at samarbejde og vil ik ha jeg skal ha fuld forældre myndighed hvilket jeg ønsker når jeg er så bange for ham. 

Jamen jeg fik fuld forældre myndighed. Gik i retten, men det er en længere proces. Det endte med at han jeg under af sig selv på at jeg kunne få fuld forældremyndighed. 

Men han boede som sagt ikke i dk og argumenterede i mod at jeg ikke kunne lave pas, skrive op i skole osv (hvilket man heller ikke kan) 

jeg har ikke kontakt med manden i dag og det har min datter heller ikke. 

Bare sørge for at gemme ALT hvad du har af trusler og meld ham. Det er vigtigt der kommer anmeldelse på, så står du også meget bedre i forhold til at få fuld forældre myndighed hvis du skal i amtet. 

Anmeld Citér

29. januar 2016

Anonym trådstarter

solskinsliv skriver:

Har i boet sammen? Altså haft adresse sammen? Hvis i ikke har boet på samme adresse 10 mdr. Før barnet bliver født får du automatisk fuld forældre myndighed og så kan faderen søge om at få fælles. Du skal dog huske at fuld forældremyndighed ikke ændre på hans ret til samvær hvis han vil have det.

vi boede sammen i 4 måneder også har jeg ikke opholdt mig hos mig siden og har på ingen måde tænkt mig at flytte sammen med ham igen. det er totalt slut og det kan han ikke acceptere og derfor vælger han at være truende og opfører sig som han gør. 

Anmeld Citér

29. januar 2016

Anonym trådstarter

Liv_86 skriver:

Jamen jeg fik fuld forældre myndighed. Gik i retten, men det er en længere proces. Det endte med at han jeg under af sig selv på at jeg kunne få fuld forældremyndighed. 

Men han boede som sagt ikke i dk og argumenterede i mod at jeg ikke kunne lave pas, skrive op i skole osv (hvilket man heller ikke kan) 

jeg har ikke kontakt med manden i dag og det har min datter heller ikke. 

Bare sørge for at gemme ALT hvad du har af trusler og meld ham. Det er vigtigt der kommer anmeldelse på, så står du også meget bedre i forhold til at få fuld forældre myndighed hvis du skal i amtet. 

Okay tusind tak for dine støtende ord. det hjalp lige lidt at hører det fra andre af. jeg tænker jeg vil tage kontakt til de forskellige og forklare dem min situation også tag hele vejen i retten hvis det ender så langt. jeg har flere vidner på at han har truet mig og afpresset mig for penge flere gange så tænker jeg står rimelig stærkt. 

Anmeld Citér

29. januar 2016

Loa

Anonym skriver:

Øv for pokker!!!  

Ufed situation. Har (heldigvis) ikke oplevet det, så kan desværre ikke give nogle brugbare råd, men håber virkelig du får ham ud af dit liv....

Anmeld Citér

29. januar 2016

Liv_86

Anonym skriver:

Okay tusind tak for dine støtende ord. det hjalp lige lidt at hører det fra andre af. jeg tænker jeg vil tage kontakt til de forskellige og forklare dem min situation også tag hele vejen i retten hvis det ender så langt. jeg har flere vidner på at han har truet mig og afpresset mig for penge flere gange så tænker jeg står rimelig stærkt. 

Du kan altid skrive privat hvis du vil have nogle støttende ord eller har nogle spørgsmål, så skal jeg nok prøve at hjælpe dig

Anmeld Citér

29. januar 2016

Babydroemme

Giv dig selv et løfte om, at du aldrig lader den mand være far for dit barn. Min far var i mit liv i 13 år, og jeg kommer nok aldrig til at være den jeg kunne have været. Børnene bliver aldrig de samme efter at have en psykopat tæt inde på livet. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.