Går udfra at de der anbefaler senabort ved hvad de taler om siden man så skråsikkert kan udtale at det ikke er noget i forhold til at få barnet fordi faren er psykopat
Jeg har fået senabort 2 gange den ene gang i uge 21 og nej det er ikke noget man bare får lov til fordi farmand ikke er egnet
Og nej det er ikke noget man bare gør og bagefter danser ud i livet
Det har voldsomme psykiske konsekvenser for de kvinder der gennemgår det og hvis man mener at det valg bare er noget man tager fordi det er 1000 gang lettere end at få barnet med det ,det medfører af prob så er man enten utrolig naiv eller følelseskold.
Vi snakker ikke alm abort med narkose og bum 15 min efter så er det "overstået" Vi snakker igangsættelse med alt hvad der medfølger af veer og fødsel og bagefter kommer så kampen for at samle sig selv op igen med hjælp fra fagpersonale.
Mine børn var syge og kunne ikke leve og alligevel har jeg i dag stadig skyldsfølelse over at jeg skrev papirerne under . Og kan minut for minut huske det hele - hvordan stuen så ud ,hvordan de forskellige læger osv så ud hvordan det føltes da vandet gik osv osv
Hvordan er det så ikke med dem der får en hvor der intet er galt med barnet ....Men man er alligevel er nødt til at træffe valget?
Ts har gode muligheder for støtte og massiv hjælp allerede nu hvor hun er 14 uger henne - Det eneste det kræver er at hun åbner op og beder om det.
Jeg er selv vokset op med en psykopat far der f.eks syntes det var sjovt at skolde mig under bruseren hvis jeg tissede i sengen -
Og andre "sjove" lege alt efter hvad jeg havde gjort og lige så tit ikke havde gjort men hvad kunne et barn gøre imod 90 kg tung mand der havde udset et barn til at være fjenden.
Kommune fik flere underretninger både fra naboer og lærer på de skoler jeg gik på ( flyttede hver gang det brændte på ) og politiet er blevet tilkaldt mere end en gang når naboerne syntes jeg græd for meget.
Her havde jeg så også bare "fornøjelsen" af også at have en mor der spillede med i hans syge spil og når legen var ovre var hende der trøstede og fik mig til at tro at det kun var ham der var den onde og at hun intet kunne gøre indtil jeg var gammel nok til at gennemskue hende og kunne se at hun var lige så stor en del af det spil og at jeg bare var legetøj i deres syge liv.
Det har haft og har store konsekvenser i mit liv med de forældere ,men alligevel er jeg ret glad for at jeg fik et liv .
Og her snakker vi om en kvinde som har brudt ud og har indset at manden ikke er god for hende .
Så ts alt respekt for din beslutning og jeg håber du tager de gode råd om hvordan du kan skabe et godt liv for dig og din baby til dig
Held og lykke