Anonym skriver:
Hej. jeg står i den situation at jeg er gravid i uge 14 hvilket jo er super dejligt, men her kommer mit dilemma. Jeg er ikke længere sammen med faderen da han er psykisk ustabil. efter vi er gået fra hinanden truede han mig på livet og blev ved med at kræve penge af mig eftersom jeg var flyttet fra ham den 1 januar. Han startede med at sige han ik ville ha noget med os at gøre og han ville hænge sig selv og hvis jeg på noget tidspunkt fandt mig en ny kæreste som blev en del af mig og barnet ville han ende med at dræbe og opsøge mig også tog han gerne de 16 år i fængsel for at have dræbt et andet menneske. Han har skræmt mig for vid og sands og er utrolig bange for at have noget med ham at gøre og tør slet ikke lade mit barn se ham alene. Har forslået vi kunne starte med at jeg fik fuld forældre myndighed og at barnet sku være hos mig også han ku se det et par timer under opsyn fordi jeg er så bange for ham. men han vil på ingen måde samarbejde og har stadig en truende adfærd overfor mig. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, ingen tvivl om han skal stå som far men manden er jo syg og har gjort mig rigtig bange. Jeg glæder mig til at blive mor, men fortryder virkelig jeg har valgt at sætte et barn til verden når han opfører sig på denne måde og er direkte psykisk ustabil. manden har røget hash siden han var 10 og gjorde det stadig efter vi gik fra hinanden første januar.
Hvad skal jeg gøre? Håber i kan hjælpe mig.
Det lyder som en rigtig træls situation du står i.
Personligt ville jeg melde ham til politiet for trusler. Jeg håber du har gemt alt hvad han har skrevet til dig. Og hvis ikke så gør det fremover og lad alt foregå på skrift mellem jer, hvis der skal være en kontakt.
Hvis han vil han samvær med jeres barn så vil jeg desuden gå i statsamtet, så det evt. kan blive overvåget, nu når han har truet jer/dig.
Ville personligt vælge at få hemmelig adresse og sørge for han ikke vidste hvor jeg bor.
Har selv stået i en situation hvor jeg er blevet truet af min datters far, så jeg ved hvordan det er. Jeg var bare så heldig at han ikke bor i dk så skulle ikke gå og frygte at han dukkede op.
Men meld ham for Guds skyld til politiet!!
Knus
Anmeld
Citér