Gravid og faderen er syg i bøtten hvad gør jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2016

Marts<3

alenemor42 skriver:

Det er jo fuldstændigt ligegyldigt nu! 

Man tager dumme beslutninger en gang imellem. .. videre og tage den derfra. Hvorfor vil du vide om hun har vidst det eller ej? For at få det bedre med din forargelse?!

Ts ... du skal stoppe kontakt med ham . Og få politiet ind over, det hjælper også hvis du kommer i statsforvaltningen på et tidspunkt.

Det ville gøre mig mindre foragtet, ja... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2016

Dorthe1986

Marts<3 skriver:

Nej! Det hjælper hende nok ik...Men tvivler på hun ikke har vidst det før nu... 

Det er også meget muligt at hun har, men på nuværende tidspunkt er det jo ikke en konstruktiv snak at tage med ts. 

Anmeld Citér

29. januar 2016

SofiaMik

SandraXOXO skriver:

Hvis du har en hjerne får du en abort. Uanset hvor hårdt det er for dig, vil det være ti tusind gange værre for et barn at vokse op med en psykopat far. Få en abort og hold dig fra typer som ham. Ganske enkelt. Med den far kan du godt få bevilliget sen abort. 

Man kan da for f... Ikke få en senabort bare fordi faderen er en idiot? Se det ville gøre mig forarget..

Anmeld Citér

29. januar 2016

SandraXOXO

SofiaMik skriver:

Man kan da for f... Ikke få en senabort bare fordi faderen er en idiot? Se det ville gøre mig forarget..

Idiot nej, men psykopat jo. Altid jo. Ved du hvilke slags ar man får når ens far slukker en smøg i ens arm for at straffe ens mor? Eller når du ligger om natten i din seng og ikke ved om din mor overlever at far er brudt ind med en kammerat for at banke din mor? Og han stadig har ret til at se sit barn fordi fars rettigheder kommer før barn og den 'hysteriske' mors brok. De ydre ar kan skjules med laser og tatoveringer. Men de indre. Det er dem der får en til at hade alt og alle. Hvorfor få et barn, med en mand man ved vil gøre barnets liv til et helvede? Det er da førsteklasse egoisme. 

Anmeld Citér

29. januar 2016

SofiaMik

SandraXOXO skriver:

Idiot nej, men psykopat jo. Altid jo. Ved du hvilke slags ar man får når ens far slukker en smøg i ens arm for at straffe ens mor? Eller når du ligger om natten i din seng og ikke ved om din mor overlever at far er brudt ind med en kammerat for at banke din mor? Og han stadig har ret til at se sit barn fordi fars rettigheder kommer før barn og den 'hysteriske' mors brok. De ydre ar kan skjules med laser og tatoveringer. Men de indre. Det er dem der får en til at hade alt og alle. Hvorfor få et barn, med en mand man ved vil gøre barnets liv til et helvede? Det er da førsteklasse egoisme. 

Jamen jeg er enig med dig i, at ts ikke burde få børn med en psykopat, men det er jo ligesom for sent nu hvor hun er 14 uger henne. Det er jo ikke en klump celler mere. 

Har selv en psykopat af en far, så ved hvad du mener. Men det skulle være sket for længe siden.

Anmeld Citér

29. januar 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

stop alt kontakt. Vitterligt ALT. Som andre skriver, så få samlet alle hans trusler og vis politiet det. Derudover har du brug for hjælp af personer, som har kompetencerne til at hjælpe! 

Jeg er ked af at nogle i tråden er en smule fordømmende. Men sådan er det.. Det kan være sindssygt svært at sætte sig ind i, når man ikke selv har prøvet det. Du har ikke rigtigt noget valg nu... 

Og ja, jeg er vokset op med en psykopat i 15 år.. Det sætter virkelig sine ar, så skynd dig at sørge for at dit barn ikke bliver udsat for noget... 

Du er velkommen til at skrive en PB, hvis du har brug for det

Anmeld Citér

29. januar 2016

Anonym1985

Du kan få en abort i Sverige til og med uge 18 mener jeg det er. 

Vælger du at beholde barnet vil jeg foreslå alvorligt at overveje din fremtid med ham som skygge. Samt hvorvidt du tror han er i stand til at gøre alvor af truslerne. Prøv evt. at kaste et blik på dokumentaren 'Fra kærlighed til had' på Tv2 Play. 

God vind.

Anmeld Citér

29. januar 2016

SandraXOXO

SofiaMik skriver:

Jamen jeg er enig med dig i, at ts ikke burde få børn med en psykopat, men det er jo ligesom for sent nu hvor hun er 14 uger henne. Det er jo ikke en klump celler mere. 

Har selv en psykopat af en far, så ved hvad du mener. Men det skulle være sket for længe siden.

I mine øjne er det så ikke en baby før den er levedygtig uden hjælp og derforver abort okay. Måske min kyniske holdning skyldes min far var psykopat  forsat god aften. 

Anmeld Citér

29. januar 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
SandraXOXO skriver:

I mine øjne er det så ikke en baby før den er levedygtig uden hjælp og derforver abort okay. Måske min kyniske holdning skyldes min far var psykopat  forsat god aften. 

Men sådan tænker alle jo ikke? For nogle er det rent faktisk et barn....

Anmeld Citér

29. januar 2016

SandraXOXO

Saphiira skriver:

Men sådan tænker alle jo ikke? For nogle er det rent faktisk et barn....

Det jo også derfor jeg kalder det en kynisk holdning. Set udefra kan jeg jo godt se at andre mennesker bestemt ikke er enige og at jeg er kynisk. Men det ændre jo ikke på hvad jeg føler. For mig er det ikke værre end at få fjernet mandler. Det er ikke en baby før uge 20+ (Eller er det 26?) anywho. Jeg ville få en abort hvis jeg var ts. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.