Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
debbie19 skriver: nej det er vis et lille beløb man kan få i en kort periode alså en vis antal xx kroner om dagen at leve for.. men husker ikke hvad det hed læste det bare et sted på nettet engang sidste år. men det var en enlig mor med børn også og kommunen var vis tvunget til at give dem tilæget da de ikke måtte stå uden mad og bleer.. men hæng mig ikke op på det. ville bare lige give info så du kunne undersøge det
nej det er vis et lille beløb man kan få i en kort periode alså en vis antal xx kroner om dagen at leve for.. men husker ikke hvad det hed læste det bare et sted på nettet engang sidste år. men det var en enlig mor med børn også og kommunen var vis tvunget til at give dem tilæget da de ikke måtte stå uden mad og bleer.. men hæng mig ikke op på det. ville bare lige give info så du kunne undersøge det
Åh på den måde. Det vil jeg lige prøve se om jeg kan finde noget om når min søn sover igen. og så ellers prøver jeg høre kommunen imorgen om hvad det evt kan være du tænker på, og om det kan søges her.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg bor syd for Aalborg, sp der er lidt cej men jeg vil gerne hjælpe jer med mad og bleer så du må gerne skrive en pb, så finder vi ud af det alting løser sig
kjær95 skriver: Jeg bor syd for Aalborg, sp der er lidt cej men jeg vil gerne hjælpe jer med mad og bleer så du må gerne skrive en pb, så finder vi ud af det alting løser sig
Hvor er det sødt af dig, det kan jeg næsten ikke ta i mod
jeg er rigtig rigtg flov over denne situation, det burde ikke opstå når man har barn/børn. Burde virkelig ha været bedre forbredt
Skriv en privat bsked til mig, jeg tror også, jeg kan hjælpe!
Det er jo ikke din fejl at der er gået ged i det Det er svært at være bedre forberedt når man er alene med et barn samt på SU
nielsen80 skriver: Skriv en privat bsked til mig, jeg tror også, jeg kan hjælpe!
hvor er i søde ❤ jeg prøver lige skrive
kjær95 skriver: Det er jo ikke din fejl at der er gået ged i det Det er svært at være bedre forberedt når man er alene med et barn samt på SU
Ja det er bestwmt ikke nemt
Men skriv en besked, så finder vi på noget
Skriv rigtig gerne til mig, så vil vi herhjemme rigtig gerne hjælpe med lidt kapital
har du hentet alle de gratis pakker man kan få.
ved at rema, fakta, lidt og mener os kiwi har.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128