hvordan spare man LIGE NU?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2016

Mortiltrepiger

Send mig en besked så vil jeg gerne mobilepay dig nogle penge 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2016

Steffecph

Vil lige sende dig et kram ❤️ Håber det går alligevel. 

Min kærestes SU mangler også, så vi har desværre også kun 300kr tilbage, ellers havde jeg gerne mobilepayet dig til mme og bleer :-) 

Anmeld Citér

10. januar 2016

Anonym trådstarter

Steffecph skriver:

Vil lige sende dig et kram ❤️ Håber det går alligevel. 

Min kærestes SU mangler også, så vi har desværre også kun 300kr tilbage, ellers havde jeg gerne mobilepayet dig til mme og bleer :-) 

Årh hvor er der alligevel nogle stykker de mangler su, ved i hvor langt hans er ? Tænker på om det også trækker ud 

Hvor er du sød 

Anmeld Citér

10. januar 2016

Steffecph

Anonym skriver:

Årh hvor er der alligevel nogle stykker de mangler su, ved i hvor langt hans er ? Tænker på om det også trækker ud 

Hvor er du sød 

Nej desværre ikke vi håber den går igennem i denne uge, men håber er vidst spinkelt 

Anmeld Citér

10. januar 2016

Anonym trådstarter

Steffecph skriver:

Nej desværre ikke vi håber den går igennem i denne uge, men håber er vidst spinkelt 

De godkender kun.natten til tirsdag og udbetaler om Torsdagen, min vejleder har sagt at mine chancer er udelukket tirsdag - så det blir tidligst tirsdag d 19 eller sådan noget den blir godkendt og så udbetaling om torsdagen

Anmeld Citér

10. januar 2016

Steffecph

Anonym skriver:

De godkender kun.natten til tirsdag og udbetaler om Torsdagen, min vejleder har sagt at mine chancer er udelukket tirsdag - så det blir tidligst tirsdag d 19 eller sådan noget den blir godkendt og så udbetaling om torsdagen

Det er så belastende at det skal tage så lang tid! Vi er afhængige af både SU og SU lån så det er altså 10000 vi mangler. Og han søgte endda den første dag han kunne...  

Anmeld Citér

10. januar 2016

Anonym trådstarter

Steffecph skriver:

Det er så belastende at det skal tage så lang tid! Vi er afhængige af både SU og SU lån så det er altså 10000 vi mangler. Og han søgte endda den første dag han kunne...  

Ja su lånet kan jeg heller ikke undvære, desværre.

Anmeld Citér

10. januar 2016

ønskebørn74

Anonym skriver:

Min su er endnu ikke kommet, PGA fejl IGEN! Tidligst går den igennem på tirsdag nææste uge �� hvor der så er udbetaling om torsdagen Altså om 11 , men der er godt nok længe til. 

Jeg har prøvet spørge efter et bevillig overtræk men dette er ikke muligt, min familie har allerede hjulpet. 

Kender i nogle retter der faktisk ikke rigtig koster noget? 

De sidste 200 skal bruges til mad og bleer til min søn på 3 uger.

Køb ind i Aldi så klarer du den.

Anmeld Citér

10. januar 2016

Taco78

Profilbillede for Taco78

Ja det er kiwi jeg har i nabobyen. Men har de str 1 i det mærke ? Har kun set de har dem fra libero nemlig. Her i byen koster libero 50kr for 28 stk 

Jeg har måske nogle bleer liggende i str 1 - dem har vi brugt til dukkeble  Jeg tjekker lige i morgen. Hvis du så vil sende mig din adresse i en PB, sender jeg dem til dig. 

Jeg vender tilbage i morgen 

/ Taco78 

Anmeld Citér

11. januar 2016

Anonym trådstarter

Taco78 skriver:

Jeg har måske nogle bleer liggende i str 1 - dem har vi brugt til dukkeble  Jeg tjekker lige i morgen. Hvis du så vil sende mig din adresse i en PB, sender jeg dem til dig. 

Jeg vender tilbage i morgen 

Tusind tak 

jeg havde ikke lige set din besked 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.