hvordan spare man LIGE NU?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2016

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Har de ?  hvad koster sådan et kiwi kort ?

Gratis. 

Du beder bare om det ved kassen og så skal du registrere det på deres hjemmeside. 

Så får du 20-25% rabat på alt frugt og grønt og hver 4. pakke libero gratis. Og der er vidst også noget rabat på økologi.

Anmeld Citér

10. januar 2016

Benjamins'mor

Kender selv din situation. 

Dog står jeg ikke med nyfødt eller er på SU. 

Men har 2 børn på 2 år og 5 år, og 350,- på kontoen for min kæreste har ikke fået løn i 1,5 måned - han er sygemeldt da han er i udredning for epilepsi og hans arbejdsgiver nægter at betale eller skrive under på at han er syg. 

Så kender følelsen at være "på røven". 

Heldgvis har vi fået lidt kød af mine forældre og så har vi spist rugbrød nogen dage. 

Anmeld Citér

10. januar 2016

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Kender selv din situation. 

Dog står jeg ikke med nyfødt eller er på SU. 

Men har 2 børn på 2 år og 5 år, og 350,- på kontoen for min kæreste har ikke fået løn i 1,5 måned - han er sygemeldt da han er i udredning for epilepsi og hans arbejdsgiver nægter at betale eller skrive under på at han er syg. 

Så kender følelsen at være "på røven". 

Heldgvis har vi fået lidt kød af mine forældre og så har vi spist rugbrød nogen dage. 

Årh hvor er det træls at i står i den situation! Håber i klare den. Ville ænske at jeg ku hjælpe jer 

Anmeld Citér

10. januar 2016

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Årh hvor er det træls at i står i den situation! Håber i klare den. Ville ænske at jeg ku hjælpe jer 

I lige måde - håber du klarer dig igennem det. 

Men har du ikke født før nytår? For så får du også omkring 4400,- i børnepenge om 1,5 uge. 

Anmeld Citér

10. januar 2016

Ønsker en lille spire..

serinasmor skriver:

Ok du har 200 kr 

Og 11 dage de skal strække over 

Fortæl mig :

Hvor mange bleer har du tilbage - hvad koster en pakke og hvor længe holder den ?  Og ammer du ? Eller skal mme i beregningen?

Hvad har du i skabet, køleskab og fryser ? 

Så lægger vi en plan

Neej.. Hvor er du bare sød! Det varmer så meget at læse! Hold da op en aktiv målrettet beslutsomhed og hjælpsomhed!! Hvor er det sødt gjort! 

Anmeld Citér

10. januar 2016

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

I lige måde - håber du klarer dig igennem det. 

Men har du ikke født før nytår? For så får du også omkring 4400,- i børnepenge om 1,5 uge. 

Jo 20 december. Jeg ansøgte først om det den 30, altså de der ordinær + ekstra ordinære. 

Anmeld Citér

10. januar 2016

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Jo 20 december. Jeg ansøgte først om det den 30, altså de der ordinær + ekstra ordinære. 

Ordinær får man uanset, jeg ansøgte ikke om dem ved nogen af børnene

Anmeld Citér

10. januar 2016

tarkoflen

Anonym skriver:

Jeg har 6 bleer tilbage. Der er 28 stk i en pakke, og jeg kan gå til nabobyen (8km) der koster de 30kr pr pakke. Han er tre uger idag og har brugt 4 pakker siden fødslen. Han mme. Det koSter 90kr pr pakke..

Jeg har to kylling file, 500g oksekød, 700g svinekød, 1 rugbrød og en leverpostej i frysereb.

i skabet har jeg ek ds hk tomat, ris og pasta.

I køleren rugbrød og to pak pålæg og 3 l mælk.

tak

Kyllingebryst kan du skære i strimler og lave wok af med frosne grøntsager. Eller du kan stege dem og bruge dem i boller som pålæg, så rækker de langt.

oksekød ville jeg lave en stor omgang kødsovs af, det kan strækkes langt med gulerødder og kål og det er ikke så dyrt. Det kan også strækkes hvis du laver resten til chili con carne ved at du putter bønner fra dåse i, de er heller ikke dyre.

Hvis det er hakket svin kan du lave frikadeller og strække dem med havregryn. Af 700 g kan der blive mange deller 

lav store portioner og del det op i poser så du bare kan tage en ud.

Køb grødris og lav risengrød

har du ikke nogle venner du kan spise ved?

send mig en privatbesked med dit mobil nr. I så smider jeg et lille beløb afsted til dig 

Anmeld Citér

10. januar 2016

ErDuHerIkkeSnart

I er sgu kogle seje damer herinde  - hatten af! Jeg vil i lighed med andre foreslå at du kontakter din kommune i morgen og forklarer dem at du har behov for hjælp. Mødrehjælpen også.

Hvis du stadig er på røven sidst på måneden, er jeg i Aalborg for at Arbejde den 26./27. og vil gerne hjælpe. Har du mulighed for at komme dertil - så tager vi en lille tur i Netto på min regning. Send mig evt. PB.

Et sidste forslag: Har du noget derhjemme som kan sælges på nettet for lidt ekstra penge? Elektronik eksempelvis? Tøj? Så kunne du sætte det på DBA eller Trendsales og måske skaffe et par 100 kr...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.