hvordan spare man LIGE NU?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2016

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Som Line og 4 skriver  så køb gær og bag boller 

Del kyllingefileterne i 2  - Så er der til 2 dage Pr styk 

Lav pasta eller ris med tomatsovs et par dage - put lidt frostgrønt i hvis du har lyst evt med kylling til

Lav kæmpe portion kødsovs ( herhjemme rækkerer 500 g kød til 8 personer aftensmad - så det kan strækkes langt ) Frys portioner ned i poser  

Spis det rugbrød og pålæg du har i køleskabet  først ... Inden du bager ..

Lav havregrød om morgenen - det bliver man godt mæt af  

... Og lav flaskerne 1 ad gangen som si får behov for dem ... Lav ikke mere en du ved han spiser ... Hvis han spiser det hele så lav en sjat mere

Hvis du kan se på det hele i slutningen af perioden at du løber tør for mme så skriv en pb  

Det vil jeg gøre, tusind tusind tak for de krkreative råd 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2016

quindelist

Anonym skriver:

Min su er endnu ikke kommet, PGA fejl IGEN! Tidligst går den igennem på tirsdag nææste uge �� hvor der så er udbetaling om torsdagen Altså om 11 , men der er godt nok længe til. 

Jeg har prøvet spørge efter et bevillig overtræk men dette er ikke muligt, min familie har allerede hjulpet. 

Kender i nogle retter der faktisk ikke rigtig koster noget? 

De sidste 200 skal bruges til mad og bleer til min søn på 3 uger.

Hvor bor du?

Anmeld Citér

10. januar 2016

debbie19

Findes der ikke sådan et tillæg man kan søge mener det hedder overlevelses tilæg? synes jeg læst noget med det... da det jo er vigtig i begge får noget at spise og ble osv.. kan ikke huske hvor meget beløbet var på men det var måske en mulighed at høre kommunen om der ikke er noget hjælp at hente da du jo ikke kan stå uden mad og bleer og mad til den bette håber det lykkes for dig at finde noget hjælp

Anmeld Citér

10. januar 2016

Carina:-)

Hvor befinder du dig henne i landet? 

Anmeld Citér

10. januar 2016

serinasmor

Anonym skriver:

Det vil jeg gøre, tusind tusind tak for de krkreative råd 

og hold ud  Det skal nok gå 

Anmeld Citér

10. januar 2016

Benjamins'mor

MummiT skriver:

Køb et hoved hvidkål (16 kr), så stort du kan finde og en billig pakke smør (10 kr). 

Af hvidkålen + oksekød kan du lave karrykål. Smelt lidt smør på panden og rist karry'en i det. Steg det hakkede hvidkål i det og når det er blødt tilføj kødet. Steg til kødet er færdigt og server. Jeg har mad til 2 dage i et halvt hoved hvidkål så der burde du have til 3-4 dage.

Køb havregryn til din morgenmad.

Dåsetomaterne kan du varme i en gryde med en tsk smør og bruge som pasta sovs (ret lækkert faktisk). Afhængig af portionsstørrelse kan du nok få det til at række til 2 dage i hvert fald. 

Skær kyllingen i tern og brun det på panden. Kog nogle ris og steg dem derefter sammen med kyllingen og evt nogle grønsager hvis du kan finde nogle billigt på frost. Hvis du har et æg så ville det være godt at smide i. 1-2 dage

Svinekødet kan du lave til krebinetter og spise med pasta eller ris. Evt en klat smør på pastaen/risen så den ikke er for kedelig. 2-3 dage

Spis rugbrød til din frokost og evt 1-2 dage til aften.

Hvis man har kiwi-kort så er hvidkål på tilbud til 9,- lige nu. Har selv købt et i dag. 

Jeg har altid brugt grøn balance til min datter, men mener ikke de har dem selv helt små (der brugte jeg libero). 

Anmeld Citér

10. januar 2016

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Hvis man har kiwi-kort så er hvidkål på tilbud til 9,- lige nu. Har selv købt et i dag. 

Jeg har altid brugt grøn balance til min datter, men mener ikke de har dem selv helt små (der brugte jeg libero). 

Ja ikke? Det mener jeg desværre ogsp ��

Anmeld Citér

10. januar 2016

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Hvor befinder du dig henne i landet? 

Jeg bor i jylland

Anmeld Citér

10. januar 2016

Sedigfor

Anonym skriver:

Gul allomin pgs gyld.

Prøver nemlig de blå og grønne (: for så ku jeg nemt undvære hvis det var (:

Anmeld Citér

10. januar 2016

Anonym trådstarter

debbie19 skriver:

Findes der ikke sådan et tillæg man kan søge mener det hedder overlevelses tilæg? synes jeg læst noget med det... da det jo er vigtig i begge får noget at spise og ble osv.. kan ikke huske hvor meget beløbet var på men det var måske en mulighed at høre kommunen om der ikke er noget hjælp at hente da du jo ikke kan stå uden mad og bleer og mad til den bette håber det lykkes for dig at finde noget hjælp

Det vil jeg lige prøve undersøge. Er det en enkelt ydelse?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.