Tak for alle jeres besvarelser, det er jeg glad for.
farmand sagde lige igår at hvis vi går fra hinanden ønsker han ikke børnene på samværd. Han vil dog gerne besøge os en gang eller to om ugen. Jeg forstår ham ikke, men selvfølgelig dejligt at siger fra når han ved han ikke magter det.
han synes fortsat ikke selv han er for hård og som jeg synes grænseoverskridende. Han mener derimod det er min skyld fordi jeg ikke irettesætter (gør jeg dog, sønnike kalder mig endda skrap somme tider) jeg er bare ikke som en højtråbende ildspruttende drage når jeg skælder ud. Derudover mener han også det er hans manglende overskud der gør det, fordi han hjælper til med huslige pligter.
Hans løsning på vores problem siger han er at jeg udelukkende skal stå for opdragelse, og han ikke skal deltage. Hans opgaver mener han kun skal være at lege og læse godnathistorie, resten er mit område fordi det er mine børn (han ER biofar) han kan også godt fylde et badekar i nu og næ, siger han.
jeg ved ikke helt hvad jeg synes. Vil helst heller ikke gøre mine børn til skilsmisse børn, men ja. Synes bare han har fået (og føler det hele tiden bliver værre) dårlig moral, indlevningsevne, siger upassende ting osv. Igår sagde han til sønnen, skal vi ikke bare skære mor op og lave hende til hakkebøffer, fordi jeg sagde at jeg ikke vil have vore barn ser nyhederne, som de sad og så sammen mens de tog nattøj på. Barnet sidder med store øjne og spørg hvorfor gør de det far, hvad er det osv.
imorges da gjorde klar til børner siger barnet til mig "det er utroligt jeg skal kalde dig en idiot hver dag mor!" "Mor er en idiot hver dag ikke far" hvor far sætter i et højrystet grin stopper dog sig selv og siger "nej det er hun nok ikke" men det jo tydelig for mig hvorfor barnet siger sådan.
nå men jeg har besluttet mig for at give mig til en date Line på en uge til at finde ud af hvad jeg vil. Alt det her vægelsind er for hårdt i længden. Håber jeg får taget den beslutning som skader vores børn mindst. De er det vigtigeste i vores liv.
Anmeld
Citér