Den historie bliver mere og mere skør. Man må forvente et efterspil, hvor din nærmeste leder enten bliver frataget sit ledelsesansvar, eller måske endda bliver fyret.
Men som en anden skriver, så er den adfærd jo et tydeligt tegn på at noget er rivende galt. Man bliver nærmest bekymret for kvinden, der jo tydeligvis er kommet fuldstændig på skideren, og nu er ved at risikere sit job.
Hvis jeg var dig, var der en række ting jeg ville sikre. For det første ville jeg meddele øverste leder, at jeg ikke ønskede fremtidig kontakt med vedkommende (altså din nærmeste chef) før der var afholdt et møde mellem jer alle sammen og din fagforening.
Jeg ville også bede om at der blev fulgt alvorligt op på sagen og at de på én eller anden måde fik nogle konsekvenser. Dertil ville jeg straks involvere mig fagforening i hele sagens sammenhæng og bede om deres vejledning til det videre forløb.
Til sidst ville jeg meddele virksomheden, at jeg som bekendt var på barsel og at jeg efter hele denne pinlige episode forventede at de ville respektere dette.
Held og lykke med det hele!
Anmeld
Citér