Som nævnt mange gange nu afhænger "en pæn krop" af ens egen størelse, højde og drøjde...
Jeg synes oftest jeg ser alle andre pigers bryster som perfekte og løftede og store iforhold til når jeg kigger på mine egne - også selvom jeg er i 25.uge nu og er vokset fra C til E skål (på vej mod F skål op til fødsel vil jeg gætte på) Men jeg synes mine stadig er flade, kedelige, hænger og er "væk" selv når man står eller ligger ned...
Måske det er noget med ens psykisk tilstand at gøre også, at man ikke er tilfreds med ens krop - og da slet ikke nu hvor kæresten skred fra 'os' og blev bange for skulle være far og vil ikke have noget med barnet at gøre fortsat eller hører til hvorn det går med mig... Man føler sig måske udnyttet på den måde - og jeg tænker bare nu på om jeg EFTER bruddet nogensinde skulle have ladet ham røre ved mig? Vi har prøvet uttallige gange at finde sammen, men han er total ligeglad med mit udseende ligemeget hvad jeg gør ud af mig selv - så skal han altid overtrumfe mig som transvestit - og jeg havde ikke en chance hos ham til føle mig lækker.. Så derfor er jeg glad nu for han skred, for så har jeg tid til gøre mere for mig selv og ikke være hans 'hårdtarbejde husmoder' der skulle passe både arbejde og ham dagligt. Så tror bestemt psykken følger med. Bl.a. kan jeg nu købe pænt, frækt og sexet ventetøj uden nogen - som ham - kan sige mig imod, og jeg kan kun håbe den dtore E skål varer ved nogen tid efter fødsel - for reelt set er det så ikke brysterne fyre går efter???
Så hvis jeg har lille barn, har hængepatter i kun str. 85C igen - så vil jeg da mene SAMTLIGE fyre går langt udenom - og dater hende i str. 36 med DD skålen......... har jeg ret?
Anmeld