Har du store bryster??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2009

Tulle28

DAMN I har sgu allesammen store bryster piger!! Jeg bruger 70 B og gør det stadig 10+5... Voks voks voks voks!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2009

Hjaltesmor

før jeg fødte var jeg 65G - jeg er 1.62 og vejede 4 kg for meget
efter jeg har født vejer jeg 3 kg for meget, og jeg har ikke fundet ud af, hvad jeg bruger, men alle mine bh'er er en hel del for små for små, så jeg skal måles i løbet af ugen.

Jeg synes ikke, jeg har kæmpe bryster, men normale ( lidt større) bryster. 70f er vist en af de mest alm. størrelser. Det fik jeg i hvert fald engang at vide i en undertøjsbutik. Og 65G er jo ikke langt derfra, så jeg har vel meget normale bryster

Anmeld

21. september 2009

momsemoar

sjovt emne,... men ja der er stor fokus på kvinders bryster idag... store/små.Naturlige/silikone eller saltvand....

vi skal være tilfredse med hvordan vi er og ser ud ;-)
men jeg er den heldige vinder af en 80 H undervejs op i en I
og jeg er nu tilfreds,,, dog hænger de en smule efter ar have ammet 4 børn.. den 4 ammes stadigvæk....

Anmeld

21. september 2009

Tina2

Mine er en str 75C. De er hverken store eller helt små.... Men gad bestemt godt de var større:-)
Selvom de har mistet lidt fylde ved to graviditeter og amninger så hænger de ikke sådan. Men vil gerne ha dem lavet større engang:-)

Anmeld

21. september 2009

heaven

hrum.... ja jeg har store bryster, -alt for store synes jeg.... jeg bruger 85 e/f, alt efter mærket.... og er ikke specielt stolt af dem, desværre.... de sidder ikke pænt, og jeg håber at få gjort noget ved dem efter en evt 2. graviditet og et vægttab - vejer ca 20 kg for meget.....

Jannie - kommer jeg med brysterne, eller kommer de med mig ??? i wonder...

Anmeld

21. september 2009

Mor til Frederic og Freya

Eva skriver:

Det er lidt sjovt, for tit har jeg undret mig over at folk de omtaler deres bryster for store og det en str. som jeg bestemt ikke opfatter som stor...
Men hvad er store bryster og hvad er almindelige og små...hvis man kan dele det sådan op.
Jeg synes jeg har små bryster, eller i hvert fald i den lave ende af brystskalaen....men jeg er jo heller ikke et lille nips.
Store bryster, så skal vi da op i noget H skå eller deromkring....
Knus Eva...som godt ved det også handler om omkredsen...

hm... har altid haft 'mindre' babser....

Er selv 179 høj og 65 kg. og nu tilbage i 75A og den er lidt for stor... Da jeg ammed var jeg 'helt' oppe at bruge 80 B...

Anmeld

21. september 2009

justice

Som nævnt mange gange nu afhænger "en pæn krop" af ens egen størelse, højde og drøjde...

Jeg synes oftest jeg ser alle andre pigers bryster som perfekte og løftede og store iforhold til når jeg kigger på mine egne - også selvom jeg er i 25.uge nu og er vokset fra C til E skål (på vej mod F skål op til fødsel vil jeg gætte på) Men jeg synes mine stadig er flade, kedelige, hænger og er "væk" selv når man står eller ligger ned...

Måske det er noget med ens psykisk tilstand at gøre også, at man ikke er tilfreds med ens krop - og da slet ikke nu hvor kæresten skred fra 'os' og blev bange for skulle være far og vil ikke have noget med barnet at gøre fortsat eller hører til hvorn det går med mig... Man føler sig måske udnyttet på den måde - og jeg tænker bare nu på om jeg EFTER bruddet nogensinde skulle have ladet ham røre ved mig? Vi har prøvet uttallige gange at finde sammen, men han er total ligeglad med mit udseende ligemeget hvad jeg gør ud af mig selv - så skal han altid overtrumfe mig som transvestit - og jeg havde ikke en chance hos ham til føle mig lækker.. Så derfor er jeg glad nu for han skred, for så har jeg tid til gøre mere for mig selv og ikke være hans 'hårdtarbejde husmoder' der skulle passe både arbejde og ham dagligt. Så tror bestemt psykken følger med. Bl.a. kan jeg nu købe pænt, frækt og sexet ventetøj uden nogen - som ham - kan sige mig imod, og jeg kan kun håbe den dtore E skål varer ved nogen tid efter fødsel - for reelt set er det så ikke brysterne fyre går efter???

Så hvis jeg har lille barn, har hængepatter i kun str. 85C igen - så vil jeg da mene SAMTLIGE fyre går langt udenom - og dater hende i str. 36 med DD skålen......... har jeg ret?

Anmeld

21. september 2009

FrkT

- skriver:

Jeg syntes a er lille, b mellem og c + d i den store ende og derover enorme...

Men det kommer jo også helt an på kropbygningen

Altså lille mig på 55-57 kg og en d skål kan godt se lidt voldsomt ud...

Og kommer til at tude snot når de forsvinder når jeg mister dem igen....

Hehe, det er sjovt som man har forskellig opfattelse af det

Personligt vil jeg nok mene at A og B-skål = små bryster. C og D-skål = mellemstørrelse bryster. E+ = store bryster.

Anmeld

21. september 2009

Honningblomst

justice skriver:

Som nævnt mange gange nu afhænger "en pæn krop" af ens egen størelse, højde og drøjde...

Jeg synes oftest jeg ser alle andre pigers bryster som perfekte og løftede og store iforhold til når jeg kigger på mine egne - også selvom jeg er i 25.uge nu og er vokset fra C til E skål (på vej mod F skål op til fødsel vil jeg gætte på) Men jeg synes mine stadig er flade, kedelige, hænger og er "væk" selv når man står eller ligger ned...

Måske det er noget med ens psykisk tilstand at gøre også, at man ikke er tilfreds med ens krop - og da slet ikke nu hvor kæresten skred fra 'os' og blev bange for skulle være far og vil ikke have noget med barnet at gøre fortsat eller hører til hvorn det går med mig... Man føler sig måske udnyttet på den måde - og jeg tænker bare nu på om jeg EFTER bruddet nogensinde skulle have ladet ham røre ved mig? Vi har prøvet uttallige gange at finde sammen, men han er total ligeglad med mit udseende ligemeget hvad jeg gør ud af mig selv - så skal han altid overtrumfe mig som transvestit - og jeg havde ikke en chance hos ham til føle mig lækker.. Så derfor er jeg glad nu for han skred, for så har jeg tid til gøre mere for mig selv og ikke være hans 'hårdtarbejde husmoder' der skulle passe både arbejde og ham dagligt. Så tror bestemt psykken følger med. Bl.a. kan jeg nu købe pænt, frækt og sexet ventetøj uden nogen - som ham - kan sige mig imod, og jeg kan kun håbe den dtore E skål varer ved nogen tid efter fødsel - for reelt set er det så ikke brysterne fyre går efter???

Så hvis jeg har lille barn, har hængepatter i kun str. 85C igen - så vil jeg da mene SAMTLIGE fyre går langt udenom - og dater hende i str. 36 med DD skålen......... har jeg ret?

Nej, du har ikke ret.. det er jeg overbevist om.
Jo det er måske hende med de store babser oppe under hagen i nedringet i byen han først vil vælge at tage med hjem bare for at knalde....men altså, når mænd leder efter en kæreste så er de heldigvis ikke så dumme som vi gør dem til...hvad jeg har oplevet, læst og hørt, så er det piger der hviler i dem selv, er glade og har et godt selvværd, som de har lyst til at være tæt på og sammen med.
Så nej, brysterne gør ikke forskellen for mand....hvis du er glad ved dem.
Knus Eva..

Anmeld

21. september 2009

Tynen

Nej, ikke store.. Mere sådan abepatte-agtige

Er spændt på at se hvad de ender med efter amning 2. heat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.