Har du store bryster??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2009

Sweet1978

Ja det har jeg "fået" - efter puberteten lanende jeg på D som jeg allerede synes var stor. Men der er vokset i forb. m. hver graviditet. til DD og niu E men jeg er stor så det syner ikke voldsomt om min kæreste synes de er perfekte. Jeg synes lidt de er belastende også fordi det er svært / dyrt at få så storre størrelser.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2009

oo

nej jeg har ikke store bryster, jeg bruger en B80, hvilket passer mig FINT. Jeg syntes alt der er større end det er KÆMPE min ene søster fik lavet sine bryster og de er en dobbelt d tror jeg nok, det syntes jeg er gigantisk! men vi er ikke en familie af store bryster, jeg har nu altid haft det rigtig rigtig godt med mine egne og ja...så fylder de ikke så meget i min hverdag eller min kvindelighed, at jeg kunne finde på at få lavet dem på nogen måde

Anmeld

21. september 2009

Honningblomst

mariamiss6 skriver:

næh det er netop de enorme falske bryster der irriterer mit blik.... men mine måtte sgu godt være bare lidt pæne at se på når de bliver sluppet fri af bh'en hehe.....

Som vi før har talt om kunne jeg godt tænke mig et boob-job som dit.... det kunne være lækkert.... men dte er bestemt ikke noget jeg har brug fpr at poste penge i lige nu....

Dét kan jeg godt forstå,....det er også bare en lille løfter og ikke noget falskt..man kan vidst få det gjort noget billigere i Polen.
Jeg havde nu heller ikke fået det gjort hvis ikke det var fordi jeg var blevet alene og så havde muligheden...
Knus..

Anmeld

21. september 2009

Honningblomst

Tjuhl skriver:

nej jeg har ikke store bryster, jeg bruger en B80, hvilket passer mig FINT. Jeg syntes alt der er større end det er KÆMPE min ene søster fik lavet sine bryster og de er en dobbelt d tror jeg nok, det syntes jeg er gigantisk! men vi er ikke en familie af store bryster, jeg har nu altid haft det rigtig rigtig godt med mine egne og ja...så fylder de ikke så meget i min hverdag eller min kvindelighed, at jeg kunne finde på at få lavet dem på nogen måde

Men det er jo netop også det jeg har misundt...de mindre bryster som ikke ændrer sig og forbliver næsten som de altid har været, de sidder pænt og man kan tage alt tøj på.
Det gør store bryster bare ikke og det syntes jeg var virkelig hæmmende....men dem jeg har nu, de er sgu ikke perfekte, men de sidder hvor de skal...
Knus.

Anmeld

21. september 2009

FrkT

Ja, jeg vil selv sige at jeg har store bryster, og det har jeg da også altid fået at vide. Men jeg er så også selv meget stor, så de passer til mig - jeg ville nok se komisk ud med bittesmå bryster  Bruger en 95G eller 95H skål, alt efter mærket. Jeg er glad for at have store bryster, da de, selvom det måske lyder underligt, har givet mig en masse selvtillid gennem årene - og alle de fyre jeg har været sammen med har jo været vilde med dem, så jeg er godt tilfreds. Dog synes jeg også godt de lige kunne trænge til et løft, hehe.... men det hverken kan eller vil jeg bruge penge på, i hvert fald ikke som tingene er nu.

Tror det med størrelsen af ens bryster hænger meget sammen med hvor stor/lille man ellers er som person.

Anmeld

21. september 2009

Maise

Jeg bruger en E 85, men de er vokset herunder graviditeten til en F skål og vokser jo nok igen når der skal ammes. Jeg er også overvægtig, så hvis jeg vejde ca det jeg skulle ville jeg bruge en 75 C.

Anmeld

21. september 2009

Nanna1985

De er meget normale.. Jeg bruger 85E

Anmeld

21. september 2009

dorthemus

Jeg ELSKER mine bryster i øjeblikket.....de er blevet lidt større og fylder mere og er ligesom blevet mere faste...SKØØØNT

Det er dejligt at være gravid

Anmeld

21. september 2009

CarinaSB

jeg ved sq ikk om jeg har store bryster .. jeg bruger en 85 G .. Og jeg er 156 cm høj .. Men vejer os 10 kg for meget efter at jeg har født

Anmeld

21. september 2009

Lullaby

Mine er store. Så store at det er umuligt at få pæne bher til okay priser i alm forretninger '
70 f siger den nu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.