Har du store bryster??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2009

LotteGabriella

mariamiss6 skriver:

lige præcis det problem jeg også har haft altid, med bukser.... her var det bare nin røv der tog alt pladsen hehe....

LOL, total træls

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2009

Smølf

Eva skriver:

Ja, det er nemlig hvem de sidder på...jeg har en 75E-F skål og jeg er en str. 36...men de er bestemt ikke store til mig, nærmest små...synes jeg..
KNus Eva...

Hov hov Eva,  nu synes jeg du bliver grådig.

Altså jeg er også en str. 36 og ville bare ønske at de var en smulle større... Ville være yderst tilfreds med en C-skål.

Men den får jeg kun hvis jeg betaler for det eller tager 15kg -og det er det vist ikke værd!

VH -Neta som accepterer tingenes tilstand

Anmeld

21. september 2009

MaleneG

Før jeg blev gravid brugte jeg en 65 H.
Og synes ikke selv det var for stort, de passede mig fint, og generede mig ikke hverken i tyngde eller noget.
Men efter jeg er blevet gravid er jeg holdt op med at følge med i hvilken str jeg bruger, så her er sports bh'en et hit
dog kan jeg godt mærke at de nu ikke længere er en passende str, til mig, de er for tunge nu.
Så jo, jeg har vel store bryster med mine normale 48 kg, og 163 cm i højde.

Anmeld

21. september 2009

Katjaro

Eva skriver:

Ja, det er nemlig hvem de sidder på...jeg har en 75E-F skål og jeg er en str. 36...men de er bestemt ikke store til mig, nærmest små...synes jeg..
KNus Eva...

I min verden har du så store bryster

Men okay - når jeg er i god form og slank (under 70 kg 176 cm høj) - så bruger jeg en 75 A/B, pt bruger jeg 85 D/E (men er også ammende).

Jeg har det godt med mine små bryster - men dem jeg har nu passer selvfølgelig bedre til de ekstra kg der er kommet på sidebenene.

Men hvis man er en str. 36 og har en skål str. der hedder E/F så har man store bryster i mit univers.

Hilsen Katja

Anmeld

21. september 2009

Honningblomst

mariamiss6 skriver:

host host, man kan godt være fint slank og alligevel være en str. både 40 og 42...... Det har jeg været siden jeg fik mine kvindelige former, såååå deeeeet....

fint tøj kan man altid finde, blot ikke til folk der er skævt skruet sammen

Griner- nej det problem har jeg også....min krop er vidst også lidt skævt sat sammen...men altså, så skal jeg bare holde mig fra heldragter og kjoler der ikke kan give sig..

Anmeld

21. september 2009

Honningblomst

Netapige skriver:

Hov hov Eva,  nu synes jeg du bliver grådig.

Altså jeg er også en str. 36 og ville bare ønske at de var en smulle større... Ville være yderst tilfreds med en C-skål.

Men den får jeg kun hvis jeg betaler for det eller tager 15kg -og det er det vist ikke værd!

VH -Neta som accepterer tingenes tilstand

men små er godt...altså positivt for mig...synes det ser så fint ud at jeg ikke har de der kæmpe bryster...men altså, de var jo ikke større før, det var måske bare længden der gjorde at jeg følte de var voldsomme..
Så jeg er skam helt tilfreds med at jeg har fået små fine bryster...altså i min verden..

Anmeld

21. september 2009

BinaMor

store bryster for mig er c skål og opefter.. men nu har jeg også mini mini mini mini barm...

Anmeld

21. september 2009

mariamiss6

Eva skriver:

men små er godt...altså positivt for mig...synes det ser så fint ud at jeg ikke har de der kæmpe bryster...men altså, de var jo ikke større før, det var måske bare længden der gjorde at jeg følte de var voldsomme..
Så jeg er skam helt tilfreds med at jeg har fået små fine bryster...altså i min verden..

jeg synes også at kan blive FOR store, især når de bare skal stritte lige ud i luften samtidig.... men det gør mine så heller ikke ligefrem.... men de måtte sgu da gerne stritte, bare en lille bitte smule, af sig selv hehe....

Anmeld

21. september 2009

Honningblomst

mariamiss6 skriver:

jeg synes også at kan blive FOR store, især når de bare skal stritte lige ud i luften samtidig.... men det gør mine så heller ikke ligefrem.... men de måtte sgu da gerne stritte, bare en lille bitte smule, af sig selv hehe....

De der stritte strutte bryster er vidst forbeholdt ungdommen..

Og så synes jeg faktisk et par naturlige bryster er smukkere end kunstige, for det ser altså i mange tilfælde kunstigt ud og det er vel heller ikke det man ønsker?

Knus Eva..

Anmeld

21. september 2009

mariamiss6

Eva skriver:

De der stritte strutte bryster er vidst forbeholdt ungdommen..

Og så synes jeg faktisk et par naturlige bryster er smukkere end kunstige, for det ser altså i mange tilfælde kunstigt ud og det er vel heller ikke det man ønsker?

Knus Eva..

næh det er netop de enorme falske bryster der irriterer mit blik.... men mine måtte sgu godt være bare lidt pæne at se på når de bliver sluppet fri af bh'en hehe.....

Som vi før har talt om kunne jeg godt tænke mig et boob-job som dit.... det kunne være lækkert.... men dte er bestemt ikke noget jeg har brug fpr at poste penge i lige nu....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.