Har du store bryster??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg er en str 34, 49kg og mine er små 75B'er som passer fint til mig - men de vokser da for tiden, såååh....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2009

LotteGabriella

Eva skriver:

Men du er sikkert også en del højere end dværg Eva....

Hvor fedt med det spinning....ihh, jeg glæder mig til at jeg må svømme...nu har jeg løbet i 10 dage og det er så skønt at komme igang igen...

Glæder mig til at høre om du kan gå i morgen..

Knus..

LOL det kan jeg garanteret ikke.....manden har nemlig også skrevet hotte beskeder om i aften

Anmeld

21. september 2009

mortil(nichlasogmathias)

jeg bruger en 80c, syntes de er for små... ville gerne have en skål eller to større...

Anmeld

21. september 2009

mariamiss6

LotteGabriella skriver:

damn gad godt være bare en str. 40 *LOL* Har sgu aldrig været en str. 4o, det mindste jeg har været er en str. 42

Forresten så starter jeg til aqua-spinning i dag

host host, man kan godt være fint slank og alligevel være en str. både 40 og 42...... Det har jeg været siden jeg fik mine kvindelige former, såååå deeeeet....

fint tøj kan man altid finde, blot ikke til folk der er skævt skruet sammen

Anmeld

21. september 2009

ekzunz

Jeps - jeg har store bryster - jeg er oppe i en H skål. Og selv om jeg er høj og vejer  for meget, så er de stadig store, og jeg oplever stadig at mange ser babserne før de ser mig.

Men jeg synes altså helt generelt at det virker som om alle bruger store størrelser, og her mener jeg D og opefter. Jeg synes ofte jeg bliver overrasket når jeg hører en med en - i mine øjne - ikke særlig stor barm, fortælle at de bruger fx.en E-skål. Men det hænger måske sammen med at vi efterhånden har lært hvordan en  BH rent faktisk skal sidde og derfor vælger den rigtige størrelse. Jeg glemmer da aldrig den dag jeg gik ind i en undertøjsforretning med min DD og kom ud med en H - det pyntede

Anmeld

21. september 2009

Becks

Mine er alt for smaa...
Da jeg var 14 brugte jeg en 90D Tabte mig og roeg ned i en 75A, efter jeg fik medicin mod min PCOS var det kun omkredsen der voksede og nu bruger jeg en 85A

Anmeld

21. september 2009

LotteGabriella

mariamiss6 skriver:

host host, man kan godt være fint slank og alligevel være en str. både 40 og 42...... Det har jeg været siden jeg fik mine kvindelige former, såååå deeeeet....

fint tøj kan man altid finde, blot ikke til folk der er skævt skruet sammen

ja det ved jeg godt...synes selv at jeg var super flot (he he) da jeg var både en str. 42 og 44 men nu er jeg så en str. 48 og det er bare træls

Men bort set fra det, så har jeg altid haft svært ved at købe bukser, da min lår altid har været store ifht. taljen, så når lårene skulle være der, ja så skulle bukserne nogle gange være 2 str. større end til taljen

Anmeld

21. september 2009

Halbschön

Eva skriver:

Det er lidt sjovt, for tit har jeg undret mig over at folk de omtaler deres bryster for store og det en str. som jeg bestemt ikke opfatter som stor...
Men hvad er store bryster og hvad er almindelige og små...hvis man kan dele det sådan op.
Jeg synes jeg har små bryster, eller i hvert fald i den lave ende af brystskalaen....men jeg er jo heller ikke et lille nips.
Store bryster, så skal vi da op i noget H skå eller deromkring....
Knus Eva...som godt ved det også handler om omkredsen...

Uha, svært spørgsmål.. Synes selv de er store, og oplever tit at folk ser dem før de ser mig... Jeg brugte før min graviditet en 80H.. Er en str 42, så synes da de er lidt store.. De er blevet større i min graviditet, omkring en 80I... Håber de kommer i normal størrelse eller mindre efter endt graviditet og amning..

Anmeld

21. september 2009

Marlene.B

Har kæmpe babser nu men ammer også
men under normale forhold er mine piger vist almindelig men efter 2 børn der er blevet ammet ser de nok ikke så pæne ud mere, men skal da helt sikkert træne dem op  når denne amning er slut.
Glæder mig nu til at kunne passe en pæn bh og til at smide de her amme bhér ud.
God dag til jer alle.

Anmeld

21. september 2009

mariamiss6

LotteGabriella skriver:

ja det ved jeg godt...synes selv at jeg var super flot (he he) da jeg var både en str. 42 og 44 men nu er jeg så en str. 48 og det er bare træls

Men bort set fra det, så har jeg altid haft svært ved at købe bukser, da min lår altid har været store ifht. taljen, så når lårene skulle være der, ja så skulle bukserne nogle gange være 2 str. større end til taljen

lige præcis det problem jeg også har haft altid, med bukser.... her var det bare nin røv der tog alt pladsen hehe....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.