Har du store bryster??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2009

Honningblomst

Tynen skriver:

Nej, ikke store.. Mere sådan abepatte-agtige

Er spændt på at se hvad de ender med efter amning 2. heat

For dællen da...hvad var dét lige for et udtryk...sidder her og klukker....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2009

4xGreve

Jeg vil sige jeg har små bryster jeg vejer ca. 48-50kg og er ca.1.70 høj, bruger ca. en str. xs/34-36 i tøj (alt efter mærke men nok mest 34) og mine bryster er en str B70...

Når jeg køber en top der er lidt nedringet skal jeg sy den om fordi mine bryster er for små, meget tøj sidder ikke odenligt på mig fordi mine bryster er små osv.

Men kunne godt tænke mig at de var bare lidt større bare lidt, men de sidder tilgengæld ret godt...

Anmeld

21. september 2009

4xGreve

Eva skriver:

Nej, du har ikke ret.. det er jeg overbevist om.
Jo det er måske hende med de store babser oppe under hagen i nedringet i byen han først vil vælge at tage med hjem bare for at knalde....men altså, når mænd leder efter en kæreste så er de heldigvis ikke så dumme som vi gør dem til...hvad jeg har oplevet, læst og hørt, så er det piger der hviler i dem selv, er glade og har et godt selvværd, som de har lyst til at være tæt på og sammen med.
Så nej, brysterne gør ikke forskellen for mand....hvis du er glad ved dem.
Knus Eva..

altså tros mine små myggestik har jeg aldrig oplevet at have haft problemer med at finde en mand og føler heller ikke at det har været sværre at få lidt kontakt fra mændne af selvom jeg stod ved siden af en i mere frækt tøj eller med større bryster...

Men tror hun har ret når det gælder mænd der endnu ikke har fundet sig selv og endnu ikke er modnet hvis man kan sige det sådan

Anmeld

21. september 2009

ønskebørn74

Mine er temmeligt store, 85 H ind imellem kan jeg skrue mig ned i en G.... Men min mand eeeeeelsker dem, så jeg klager ikke....

Det er kun træls når alle de andre mænd også vil elske dem....

Anmeld

23. september 2009

malou

tja store og store... hmmm lidt store er de vel... men jeg er så een af de der "små" piger der kun er 65 i omkreds... og så skal op i G el. H skål. De blev større da jeg blev gravid og selvom jeg ikke har ammet så er de ikke faldet tilbage til den "gamle" D skål jeg brugte før... men det er skam også ok.... nu er det blot tyndekraften jeg er en smuuuule uvenner med... så mon ikke der i fremtiden kommer lidt silicone i... tror jeg sgu

knus malou

Anmeld

23. september 2009

1977

Profilbillede for 1977
Jeg bruger en 75G og det er fint for mig. Det er nogle gang lidt træls mht. jakker og trøjer, men det er vel bare et spg om butiksvalg

Anmeld

24. september 2009

justice

Tænkte på når nu vi alle gravide nyder godt af at moden pt er tunikaer og der derfor ingen problemer er med finde bluser, ved nogen så hvor man kan købe pæne og billige ventejakker, nu det snart for alvor bliver koldt - Nordjylland/Aalborg ????

Anmeld

24. september 2009

Ansemusen

Jeg kan vist godt tillade mig at melde mig under kategorien STORE BRYSTER! Bruger 85 H, måske mere nu, da de er vokset her under de første uger af min graviditet. Det er virkelig irriterende, fordi man sveder under dem, BHer er rigtig svære at finde og koster som regel kassen. Jeg ønsker mig nogle mindre bryster i julegave *griner*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.