Har du store bryster??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.179 visninger
59 svar
0 synes godt om
21. september 2009

Honningblomst

Det er lidt sjovt, for tit har jeg undret mig over at folk de omtaler deres bryster for store og det en str. som jeg bestemt ikke opfatter som stor...
Men hvad er store bryster og hvad er almindelige og små...hvis man kan dele det sådan op.
Jeg synes jeg har små bryster, eller i hvert fald i den lave ende af brystskalaen....men jeg er jo heller ikke et lille nips.
Store bryster, så skal vi da op i noget H skå eller deromkring....
Knus Eva...som godt ved det også handler om omkredsen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2009

Diana...

Mine bryster passer til mig og min krop så de er den perfekte størrelse for mig men min mand og andre jeg kender synes der er store.

Anmeld

21. september 2009

mariamiss6

naaaaaarj jeg har ikke store bryster..... Jeg ligger inde med en slatten lille D, eller foldet stor C  Eller rettere sagt, når jeg ligger ned, så stikker de sku af, og bliver heeeeelt flade....

I forhold til min egen figur, synes jeg det kunne være pænt, hvis mine bryster var mere rund, ovenpå ligesom, og måske endda en str. større...

Men i min verden har en D-skål nu altid været almindeligt stort, hvis man altså er af normal højde, og slank..... dog åbennbart ikke når D-skålen sidder på mig hehe....

Anmeld

21. september 2009

Tut

Jeg betragter mine som normale.

Normalt bruger jeg 80C, men nu hvor jeg er gravid er de jo vokset, så nu er det 80D/E (afhængig af mærke).

Jeg synes at store bryster afhænger MEGET af personen de sidder på.

For hvis en dame der er str. 32-34 har en D skål, vil jeg sige at det er store bryster.

Hvor imod en dame der er en str. 42-44 har en D skål, så vil jeg ikke synes det er stort.

Anmeld

21. september 2009

Honningblomst

Diana... skriver:

Mine bryster passer til mig og min krop så de er den perfekte størrelse for mig men min mand og andre jeg kender synes der er store.

Ja, det handler nok om hvad man er vant til, tror jeg....og hvordan resten af kroppen ser ud...for er man ikke en lille pige på 50 kg så ser en stor barm jo heller ikke mærkelig ud...

Anmeld

21. september 2009

Diana...

Eva skriver:

Ja, det handler nok om hvad man er vant til, tror jeg....og hvordan resten af kroppen ser ud...for er man ikke en lille pige på 50 kg så ser en stor barm jo heller ikke mærkelig ud...

Nemlig.

Anmeld

21. september 2009

LotteGabriella

Eva skriver:

Det er lidt sjovt, for tit har jeg undret mig over at folk de omtaler deres bryster for store og det en str. som jeg bestemt ikke opfatter som stor...
Men hvad er store bryster og hvad er almindelige og små...hvis man kan dele det sådan op.
Jeg synes jeg har små bryster, eller i hvert fald i den lave ende af brystskalaen....men jeg er jo heller ikke et lille nips.
Store bryster, så skal vi da op i noget H skå eller deromkring....
Knus Eva...som godt ved det også handler om omkredsen...

Altså for mig er en standard omkring 80B-80C Jeg har så selv en 80E og det synes jeg egentlig er stort, men ikke til mig da det passer til resten af kroppen.....men hvis der kom en lille nips på 50 kg med en 80E, så synes jeg som regel, at det ville se helt forkert ud

Anmeld

21. september 2009

Honningblomst

LotteGabriella skriver:

Altså for mig er en standard omkring 80B-80C Jeg har så selv en 80E og det synes jeg egentlig er stort, men ikke til mig da det passer til resten af kroppen.....men hvis der kom en lille nips på 50 kg med en 80E, så synes jeg som regel, at det ville se helt forkert ud

Ja, det er nemlig hvem de sidder på...jeg har en 75E-F skål og jeg er en str. 36...men de er bestemt ikke store til mig, nærmest små...synes jeg..
KNus Eva...

Anmeld

21. september 2009

LotteGabriella

Eva skriver:

Ja, det er nemlig hvem de sidder på...jeg har en 75E-F skål og jeg er en str. 36...men de er bestemt ikke store til mig, nærmest små...synes jeg..
KNus Eva...

damn gad godt være bare en str. 40 *LOL* Har sgu aldrig været en str. 4o, det mindste jeg har været er en str. 42

Forresten så starter jeg til aqua-spinning i dag

Anmeld

21. september 2009

Honningblomst

LotteGabriella skriver:

damn gad godt være bare en str. 40 *LOL* Har sgu aldrig været en str. 4o, det mindste jeg har været er en str. 42

Forresten så starter jeg til aqua-spinning i dag

Men du er sikkert også en del højere end dværg Eva....

Hvor fedt med det spinning....ihh, jeg glæder mig til at jeg må svømme...nu har jeg løbet i 10 dage og det er så skønt at komme igang igen...

Glæder mig til at høre om du kan gå i morgen..

Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.