„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Hvis man arbejder indenfor det offentlige, så kommer pengene fra statskassen, samme sted kommer KH fra... Det samme hvis man tager en uddannelse.. så i bund og grund får alle jo KH eller... Ved godt det er meget overordnet set... Pengekasserne hedder bare noget forskelligt, men pengene kommer fra samme kasse, nemlig statskassen..
I mine øjne, så knokler folk på KH røven ud af bukserne... De får ikke lov til at gå hjemme mere, som i gamle dage.. Kun folk som er syge kan blive fritaget, men de er jo heller ikke fredet mere... En offentlig ansat får bare mere i lønningsposen end hvis du er på KH... Her får de ca 40kr i timen, men de udføre tit det samme arbejde.. Og dem som jeg møder på min vej, knokler virkelig for deres penge... Jeg ser da nogen, som ikke laver noget, men ved de sagtens kan arbejde, men det er så få, at det ikke burde gå ud over dem, som virkelig knokler for pengene...
Og det sætning, at man bare kan få et arbejde i Netto... Hvad fanden er det for en omgang mundlort... Man kan ikke bare mere... De fleste arbejdspladser kalkulere med løntilskud Idag, så du kan komme i arbejde 3 mdr af gangen... Så blir du udskiftet, idet de gerne vil have at du har en lønpose med i hånden, ellers har de ikke råd... Siger de.. Det er Jo et helt forkert mønster, som er ved at udvikle sig... Og som man fra regeringen burde kigge nærmere på, end at nedsætte KH... Dernæst burde starte med dem selv og alle deres latterlige pensioner... Det er skandaløst...!!!
Anmeld