Skuffet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2015

Morjanne76

Anonym skriver:

Der er ikke noget overraskelsesmoment i snakken omkring Dubai. 

Vi talte om det over maden, at det var billigere at købe guld og diamanter der. Jeg sagde til ham, at jeg synes det mindede om en forretningsaftale, og det var ikke lige dét vi tidligere havde talt om. 

Dubai handlede kun om at det var billigere.. Intet andet. Han kom ikke hjem og smed to billetter, og sagde "nu finder vi de ringe og gifter os".

Det var trods alt ham der ville have romantikken. 

Men tak for din analyse

Har du været lidt nysgerrig på, hvordan din kæreste opfattede Dubai turen? Det er jo ikke sikke, han har den samme opfattelse som dig. Måske han er blevet skuffet over din reaktion? Du skriver at hans store drøm om bryllup også er blevet din, kan du måske have glemt at inddrage ham og evt. givet ham for lidt styring? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2015

Anonym trådstarter

Jeg må indrømme, at det med Dubai kommer helt bag på mig. At I tolker det som en kæmpe gestus fra hans side, og jeg bare var skide sur og pigefornærmet.

Det var en 30 sekunders samtale, og det har ikke været nævnt siden.

Anmeld Citér

22. november 2015

Morjanne76

Hvem siger han ikke tænkt sig at fri til dig i Dubai? Det ville da være overraskende og super romantisk 

Anmeld Citér

22. november 2015

Anonym trådstarter

Morjanne76 skriver:

Har du været lidt nysgerrig på, hvordan din kæreste opfattede Dubai turen? Det er jo ikke sikke, han har den samme opfattelse som dig. Måske han er blevet skuffet over din reaktion? Du skriver at hans store drøm om bryllup også er blevet din, kan du måske have glemt at inddrage ham og evt. givet ham for lidt styring? 

Nej, ikke rigtigt. For han har ikke nævnt det siden.

det ville komme meget bag på mig, hvis det nager ham, at jeg sagde nej. Han plejer at fortælle mig det, når noget går ham på. 

Det var en samtale på 30 sekunder over aftensmaden.

jeg tror umiddelbart du har ret i det sidste.. Og det er derfor jeg ikke har talt så meget bryllup. Så kunne han komme på banen.

Anmeld Citér

22. november 2015

Morjanne76

Anonym skriver:

Jeg må indrømme, at det med Dubai kommer helt bag på mig. At I tolker det som en kæmpe gestus fra hans side, og jeg bare var skide sur og pigefornærmet.

Det var en 30 sekunders samtale, og det har ikke været nævnt siden.

Hvis samtalen om Dubai har varet 30 sekunder har du da godt og grundig afvist hans idé og overhovedet ikke været interesseret i at lytte. Bryder du dig selv om, at blive afvist sådan? 

Anmeld Citér

22. november 2015

Anonym trådstarter

Morjanne76 skriver:

Hvem siger han ikke tænkt sig at fri til dig i Dubai? Det ville da være overraskende og super romantisk 

Måske. Og det havde da været helt fantastisk! Men overraskelsesmomentet i det ville jo ikke være der, og det er han ellers gået meget op i. 

Det blev bare så forretningsagtigt, da han foreslog det.

Anmeld Citér

22. november 2015

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Nej, ikke rigtigt. For han har ikke nævnt det siden.

det ville komme meget bag på mig, hvis det nager ham, at jeg sagde nej. Han plejer at fortælle mig det, når noget går ham på. 

Det var en samtale på 30 sekunder over aftensmaden.

jeg tror umiddelbart du har ret i det sidste.. Og det er derfor jeg ikke har talt så meget bryllup. Så kunne han komme på banen.

Se - hvis han har det skidt med dit afslag på rejsen, så er han FORNÆRMET - ikke skuffet, trist, såret. Når DU har det skidt med hans ændrede holdning, er du ikke fornærmet, men blevet frarøvet en drøm. 

Du afventer, at han kommer på banen - når han så gør det, spiller han bolden forkert efter din mening. 

Jeg tror, det er RIGTIGT svært at følge dine uformulerede spilleregler. 

Anmeld Citér

22. november 2015

Anonym trådstarter

Morjanne76 skriver:

Hvis samtalen om Dubai har varet 30 sekunder har du da godt og grundig afvist hans idé og overhovedet ikke været interesseret i at lytte. Bryder du dig selv om, at blive afvist sådan? 

Du må have helt misforstået. 

Ham: "Vi kunne også tage til Dubai. Der er billige diamanter og guld"

mig: "Er der? Nårh ja, du har jo været der før." 

Ham: "Ja, vi kan få det til halv pris!" 

Mig: "Men så ryger overraskelsen jo i det.. Så ved jeg jo du har ringen. Det var ikke lige det vi har talt om før". 

Ham: "Nej ok. Det er rigtigt nok".

Anmeld Citér

22. november 2015

Morjanne76

Anonym skriver:

Måske. Og det havde da været helt fantastisk! Men overraskelsesmomentet i det ville jo ikke være der, og det er han ellers gået meget op i. 

Det blev bare så forretningsagtigt, da han foreslog det.

Men det er jo din følelse, at det virkede forretningsagtig. Hvis du kan se, at manden er vildt begejstret, skal du måske nogen gange bare sige ja og hoppe ud i det, og se hvad der sker.

Anmeld Citér

22. november 2015

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Se - hvis han har det skidt med dit afslag på rejsen, så er han FORNÆRMET - ikke skuffet, trist, såret. Når DU har det skidt med hans ændrede holdning, er du ikke fornærmet, men blevet frarøvet en drøm. 

Du afventer, at han kommer på banen - når han så gør det, spiller han bolden forkert efter din mening. 

Jeg tror, det er RIGTIGT svært at følge dine uformulerede spilleregler. 

MINE uformuledede spilleregler?? 

Hvordan? 

Du virker godt nok arrig.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.