Hvor tit går jeres mand ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2015

Mom2Two

Anonym skriver:

Ja hvor tit går jeres kæreste/Mand ud i weekenderne?  

Puha... Det ka jeg ikk engang huske... Det er år siden... Men til gengæld arbejder han konstant 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2015

Kay

Ca 1 gang hver anden måned og det er for det meste ikke for at drikke, men for at gå i biografen og se de film jeg ikke gider at se, sammen med hans venner ☺

Anmeld Citér

11. november 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Øh har heller ikke sagt han skal sidde og holde mig i hånden? Jeg vil bare ikke have en mand der går I BYEN hver weekend. Hverken før eller efter baby, for mig er det ikke acceptabelt. Så forstår ikke dit svar 

Hvorfor har du så valgt ar gøre ham far til dit barn, når det ligefrem er uacceptabelt? 

Anmeld Citér

11. november 2015

Anonym skriver:

Ja det har jeg hørt før. Tak. 

er egentlig heller ikke i tvivl om at han bliver en god far - det er bare hans tid han er dårlig til at bruge synes jeg. Jeg vil gerne have vi hygger i weekenderne og laver noget men det gør han bare ikke rigtig i. Det er dér min kæde hopper af. 

Men tak for svar!

Er han ude både fredag, lørdag og søndag? 

Anmeld Citér

11. november 2015

Anonym

Anonym skriver:

Ja hvor tit går jeres kæreste/Mand ud i weekenderne?  

Min mand er ude at spille nogle gange om måneden. For det meste kører han hjem bagefter (har fuldtidsarbejde ved siden af og ikke heeelt ung længere) men en gang imellem bliver han og drikker nogle øl med resten af bandet. Ellers kan han godt lide at sidde sammen med et par venner, spille PlayStation og drikke øl (om jeg begriber det) Det har jeg det helt fint med. Om sommeren, når der er rigtig mange spillejobs især på festivalerne, synes jeg godt det kan være lidt hårdt at stå alene med børn så ofte... Da jeg var gravid med den første, var han ofte ude og det forstod jeg sagtens. Jeg er selv glad for at komme ud og svinge træbenet med veninder. 

Anmeld Citér

11. november 2015

Det svinger lidt hvor tit han er ude. Oftest er det for at se fodbold med vennerne og så får de jo gerne nogle øl. Andre gange er det bare for at få nogen øl på en bar med sine venner. I gennemsnit måske hver anden weekend (en af dagene). 

Jeg kan godt lide at gå på cafe og det sker mindst en aften i ugen. 

Jeg synes det er vigtigt at huske at livet ikke kun er bleer og manglende søvn 

Anmeld Citér

11. november 2015

ErDuHerIkkeSnart

Aner ikke hvor ofte "min" går ud... jeg håber at han gør det når han har lyst - ligesom jeg selv gør.

Han er (ligesom jeg) meget social og har en stor vennekreds - og vi nyder at gå ud både sammen og hver for sig.

Jeg kunne ikke drømme om at ligge bånd på ham - eller lade ham gøre det på mig... men selvfølgelig skal det være i en gensidig respekt og dialog om at være der for hinanden når der er behov for det...

Anmeld Citér

11. november 2015

Anonym

Anonym skriver:

Øh.. Godt for dig!  Og trist for dig...

Syntes ærligt talt det var en led kommentar til TS! 

Og hvorfor skulle en person ikke kunne ændre sig? 

Du har nok bare valgt de forkerte mænd 

TS? Selvfølgelig kan personer forandre sig...   

Du behøver ik gå byen rundt for at finde en som ik drikker alkohol  

Hvorfor synes du det er en led kommentar at fortælle om sine egne erfaringer og hvor har jeg nævnt at folk ikke kan forandre sig?

Jeg måtte måske kun have svaret hvis jeg selv havde oplevet at være i et forhold hvor min kæreste til at starte med gik ud ofte, men efter en opstået graviditet skar kraftigt ned, i så fald beklager jeg.

Selvfølgelig har de to tidligere kærester jeg omtalte været forkerte for mig, ellers havde jeg jo stadig været i et forhold med en af dem.

Til en information så behøver man ikke at gå en hel by igennem for at finde en der ikke drikker. Din måde at tolke min kommentar på siger vidst mere om dig end om mig.  

Anmeld Citér

12. november 2015

SandraXOXO

Anonym skriver:

Jeg synes min gør det alt doe tit og bliver faktisk virkelig ked af det over det. 

Han er nok ude en af dagene 3 Ud af 4 weekender på en måned. Også lommer han hjem kl lort og sover til kl lort. Vi har ikke børn endnu men er nygravid. 

Tog en meget meget alvorlig snak for 1 måned siden og simpelthen gav ham et ultimatium, groft sagt. Jeg vil ikke have en mand der går ud 3 weekender i træk. MAKS 1 gang om måneden synes jeg. 

Han rendte så ind i sygdom og var derfor ikke ude for døren i 2-3 uger og ligeså snart han blev rask så var det i byen (i lørdags). Nu har han lige sagt han skal ud igen på lørdag og ka så gik jeg amok. Er så pisse ked af det nu 

( han er ung, men stadig!) 

Det er dømt til at mislykkedes. Han er sin egen person, hvorfor lægge bånd på ham og begrænse ham på den måde, han er ikk 15år og du er ikke hans mor. Hvis min mand nogensinde prøvede at holde mig i snor og sige jeg max måtte gå ud med veninderne en gang om måneden havde jeg mistet respekten for ham. Og forholdet ville dø ud. Hvis jeg vil se dem hver weekend så er det da det jeg gør. Det er ikke alle der gider være hjemme i weekenden. Og når man ingen børn har. Er der da ingen grund til at blive hjemme. Du er en type og din kæreste er en anden type. Hvad hvis han forlanger at du skal gå ud hver weekend og han gir dig et ultimatum at endten gør du det, mod din vilje, eller også slutter jeres forhold? Det er jo det du gør mod ham. 

Anmeld Citér

12. november 2015

tobogsylsmor27

Aldrig for han vil hellere være hjem og jeg har det på samme måde 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.