Anonym skriver:
Jeg synes min gør det alt doe tit og bliver faktisk virkelig ked af det over det.
Han er nok ude en af dagene 3 Ud af 4 weekender på en måned. Også lommer han hjem kl lort og sover til kl lort. Vi har ikke børn endnu men er nygravid.
Tog en meget meget alvorlig snak for 1 måned siden og simpelthen gav ham et ultimatium, groft sagt. Jeg vil ikke have en mand der går ud 3 weekender i træk. MAKS 1 gang om måneden synes jeg.
Han rendte så ind i sygdom og var derfor ikke ude for døren i 2-3 uger og ligeså snart han blev rask så var det i byen (i lørdags). Nu har han lige sagt han skal ud igen på lørdag og ka så gik jeg amok. Er så pisse ked af det nu
( han er ung, men stadig!)
Tænker så længe i ikke har børn, har han måske brug for at få det ud af systemet, så han ikke føler han ikke når den del af sit liv?
Du siger jo selv han er ung
Altså ved godt det er lidt groft sagt, men det er dig der er gravid, det er han ikke og synes et eller andet sted det er synd at sætte lås på ham. Så længe du ikke er højgravid (få uger fra fødsel) så synes jeg du skal tillade ham at tage i byen og hygge sig med sine venner. Så længe han ikke smadre sin/jeres økonomi med det så er det vel ikke så stort et problem? Jeg ved godt at vi som kvinder godt kan lide tanken om at være hjemme sammen og hygge 
Dog er min erfaring at man ender ikke med at sidde og hygge hver dag/aften i en weekend, for os ender vi med at sidde med hver vores computer og måske ser en film sammen.. But thats it i største delen af weekenderne.
Personligt er jeg nok lidt farvet, men det er fordi da min mand og jeg mødtes skulle jeg TVINGE ham til at tage ud med sine venner til fester og hygge osv, på trods af at jeg selv gik ned med stress over jalousi, men for hans skyld skulle jeg tvinge ham til det fordi hans eks havde gjort præcis som du med at han ikke måtte tage afsted med sine venner mere end en dag om måneden, selvom der ikke var børn endnu, og da der så endelig kom et barn så måtte han SLET IKKE tage ud med mindre det var noget virkelig vigtigt og hun skulle med, fordi hun ville have ham hjemme hos hende. Hvilket resulterede i at han ikke følte han havde lov til det..
Det føre kun en vej og det er væk fra hinanden.. Tag muligheden i hånden når han skal ud med hans venner og inviter dine veninder på besøg
Når i får baby så kan i sætte jer og snakke stille om det, og så kan i få lavet nogle fælles regler med hvordan det skal være frem over med by ture. Men indtil da så lad ham dog tage afsted, at han tager afsted en aften i weekenden er vel til at overkomme?