Hvor tit går jeres mand ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2015

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Spørger du ikke bare om han ikke har lyst til at lave noget med dig? Bio fx. 

Jo og det siger han vi nok godt kan se på den dag han ikke skal ud. Men det gør det bare stadig ikke okay at gå ud og lege "ung single" hver eneste weekend synes jeg. At drikke hver uge er bare ikke acceptabelt synes jeg 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2015

snuskesmor

Hvor gamle er i? Har han ikke altid været sådan?

Anmeld Citér

11. november 2015

Anonym trådstarter

snuskesmor skriver:

Hvor gamle er i? Har han ikke altid været sådan?

Vi er 23 og 24. Og nej det netop det. Han var sæet ikke sådan i starten, han begyndte på det med en "ny" ven her for 6-9 mdr siden. Den her ven har går konstant ud 

Anmeld Citér

11. november 2015

Anonym

Anonym skriver:

Øh har heller ikke sagt han skal sidde og holde mig i hånden? Jeg vil bare ikke have en mand der går I BYEN hver weekend. Hverken før eller efter baby, for mig er det ikke acceptabelt. Så forstår ikke dit svar 

Mit svar er nu en gang som det er men tænker var han også sådan før du blev gravid hvis ja så skulle man nok havde taget snakken inden en graviditet 

hvis nej så er det jo nok hans måde at takle på at i skal være forældre 

Anmeld Citér

11. november 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Mit svar er nu en gang som det er men tænker var han også sådan før du blev gravid hvis ja så skulle man nok havde taget snakken inden en graviditet 

hvis nej så er det jo nok hans måde at takle på at i skal være forældre 

Vi har taget snakket. For alvor for omkring 1-2 mdr siden. Han accepterede og han siger han heller ikke ville gøre det hvis han havde et ansvar/noget at stå op til dagen efter. Så han nyder det bare nu. 

Men havde ligesom på fornemmelsen han forstod min pointe i vores kæmpe snak sidst. 

Anmeld Citér

11. november 2015

Anonym

Anonym skriver:

Vi har taget snakket. For alvor for omkring 1-2 mdr siden. Han accepterede og han siger han heller ikke ville gøre det hvis han havde et ansvar/noget at stå op til dagen efter. Så han nyder det bare nu. 

Men havde ligesom på fornemmelsen han forstod min pointe i vores kæmpe snak sidst. 

Kan godt forstå du ikke syntes det er fedt men prøv at snak med ham om det igen og husk mænd bliver først fædre den dag de står med barnet i armene ikke ligesom os kvinder der bliver mødre fra de øjeblik vi ser 2 streger på testen �� Held og lykke 

Anmeld Citér

11. november 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Kan godt forstå du ikke syntes det er fedt men prøv at snak med ham om det igen og husk mænd bliver først fædre den dag de står med barnet i armene ikke ligesom os kvinder der bliver mødre fra de øjeblik vi ser 2 streger på testen �� Held og lykke 

Ja det har jeg hørt før. Tak. 

er egentlig heller ikke i tvivl om at han bliver en god far - det er bare hans tid han er dårlig til at bruge synes jeg. Jeg vil gerne have vi hygger i weekenderne og laver noget men det gør han bare ikke rigtig i. Det er dér min kæde hopper af. 

Men tak for svar!

Anmeld Citér

11. november 2015

Benjamins'mor

I byen og drikke alkohol med vennerne er meget sjældent. Når han gør er det som regelt noget vi begge gerne vil (festival, koncert), så tager vi afsted med vennerne sammen. 

Ellers er han som regel til biltræf hver torsdag med sine venner, så tager han vores dreng med som er helt vild med biler (de er max 15 biler, så ikke noget vildt). 

Anmeld Citér

11. november 2015

ung-mor-2014

Anonym skriver:

Ja hvor tit går jeres kæreste/Mand ud i weekenderne?  

byture har aldrig interesseret min kæreste, heller ikke mig, de få gange han har drukket mens jeg kendte ham kan tælles på en hånd og de var alle sammen med mig, og vi har begge ikke drukket alkohol overhovedet siden nytår 13/14

Anmeld Citér

11. november 2015

Anonym

Anonym skriver:

Trist for dig.

Har desværre været i flere forhold hvor at jeg syntes at kæresten gik for meget ud. Det gav mange diskutioner i forholdet, det blev aldrig bedre. Så nu har jeg fundet sammen med en der ikke drikker alkohol og som meget hellere vil bruge tid med mig eller sin familie og en sjælden gang i mellem en hyggetur på cafe med vennerne.

Jeg ville personligt slet ikke kunne overskue at stifte familie med en der havde et stort behov for at feste, drikke og komme sent hjem. Men jeg håber at det hele løser sig for dig. 

Øh.. Godt for dig!  Og trist for dig...

Syntes ærligt talt det var en led kommentar til TS! 

Og hvorfor skulle en person ikke kunne ændre sig? 

Du har nok bare valgt de forkerte mænd 

TS? Selvfølgelig kan personer forandre sig...   

Du behøver ik gå byen rundt for at finde en som ik drikker alkohol  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.