Hvor tit går jeres mand ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Efter vi har fået barn, har han været ude 1-2 gange.  Hun er 10 måneder, men før hun kom var han også en del ude. Det kom af sig selv Da jeg fødte, at han ikke er ude og feste eller andet hver weekend. 

Jeg ville ønske min mand gad mere ud fordi det giver ham ekstra energi det der med man lige er ude at hygge sig gør altså bare et eller andet. 

Jeg tænker, at det kommer af sig selv når du har født. Han er ude og hygge sig inden at hans liv ændrer sig fuldstændig. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2015

kisser129

Min mand går ikke i byen som sådan, hvis han er ude så er det for at se fodbold, men det er egentlig os der som regel ligger hus til. 

Til gengæld spiller han MEGET computer med sine venner over nettet, og det er hver dag, at han sidder der. Udover det så holder han ofte LAN-party, hvor en ven eller to kommer hjem til os i en hel weekend. Og så er han også ude til LAN hver 3. Måned ca. hvor han er væk fredag til søndag.

Så jeg synes der går meget tid med det, men han siger da heldigvis selv at når baby kommer, så vil han prioritere anderledes, så jeg regner med han holder ord :-)

Anmeld Citér

12. november 2015

Louisejulia

Anonym skriver:

Ja hvor tit går jeres kæreste/Mand ud i weekenderne?  

Min kæreste går sjældent ud, det samme gør jeg.

Vi er altid med hinanden ude og ellers nyder vi hinanden hjemme  

Men det sker vel et par gange om året han er ude med vennerne.

Anmeld Citér

12. november 2015

Mettefpigen

Da jeg var sammen med min eks var det meget forskelligt... Det kunne være to dage i træk, e gang om ugen også kunne der gå en måned imellem...

Anmeld Citér

12. november 2015

KissMeKissMeKissMe

Anonym skriver:

Ja hvor tit går jeres kæreste/Mand ud i weekenderne?  

Jeg hører også til i den lejr, som faktisk ville ønske, at min kæreste gik lidt mere i byen. En af de ting, jeg faldt for ved ham, er at han er så social og vellidt, så jeg elsker at se den side af ham. Desværre har han travlt på studiet, så han sidder ofte herhjemme med sin studiegruppe i stedet, hvilket selvfølgelig også er fint.  Men jeg synes sgu han er sød med tømmermænd f.eks. haha 

Anmeld Citér

13. november 2015

ErDuHerIkkeSnart

Man kunne jo også som gravid overveje at lade være med at sidde derhjemme og kukkelure i 9 måneder... hvorfor ikke tage med til fest? Eller lave filmaften med nogle venner/veninder, tage på weekendtur ...eller, eller, eller..? 

Personligt nyder jeg al den tid jeg overhovedet kan få til at gøre "mine ting" - med og uden manden... det skal tidsnok komme til at handle så ganske rigeligt om at sidder derhjemme og kigge på den lille ny ☺

Anmeld Citér

13. november 2015

MMOGM

Min kæreste går ikke så meget i byen, men det kan da ske 4-5 gange om året. Men til gengæld er han ofte sammen med sine venner i weekenderne. Det drejer sig måske om 2 weekender i mdr. (Nogle gange mindre) Jeg ved min kæreste har mere behov end mig for at komme ud og være lidt sig selv, med sine venner, så det har jeg valgt at acceptere  

Anmeld Citér

13. november 2015

Clisolka

Aldrig - som i aldrig

Det siger ham ikke noget og vil hellere være herhjemme - og det samme som jeg

Anmeld Citér

14. november 2015

MysteriousAngel

Aldrig! Og faktisk er det mig der sparker ham ud for at opleve noget så jeg kan have huset for mig selv. Glæder mig til den 3. Der har jeg arrangeret koncert for ham med nogle venner. Han smutter kl 15 og kommer hjem...?? 

Anmeld Citér

14. november 2015

B&J

Min går ikke i byen 

han går kun over på den anden side af gaden for lige at snakke lidt med han ven 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.