Hvor tit går jeres mand ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2015

Anonym

Anonym skriver:

Ja hov jeg mener i byen/ud med vennerne. 

På cafe om aftenen med vennerne 1-2 gange om året vil jeg tro.

Diskotek, bar, fester eller andet hvor alkohol er indblandet, aldrig. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2015

Anonym trådstarter

Jeg synes min gør det alt doe tit og bliver faktisk virkelig ked af det over det. 

Han er nok ude en af dagene 3 Ud af 4 weekender på en måned. Også lommer han hjem kl lort og sover til kl lort. Vi har ikke børn endnu men er nygravid. 

Tog en meget meget alvorlig snak for 1 måned siden og simpelthen gav ham et ultimatium, groft sagt. Jeg vil ikke have en mand der går ud 3 weekender i træk. MAKS 1 gang om måneden synes jeg. 

Han rendte så ind i sygdom og var derfor ikke ude for døren i 2-3 uger og ligeså snart han blev rask så var det i byen (i lørdags). Nu har han lige sagt han skal ud igen på lørdag og ka så gik jeg amok. Er så pisse ked af det nu 

( han er ung, men stadig!) 

Anmeld Citér

11. november 2015

Roselil

Profilbillede for Roselil

Ja hvor tit går jeres kæreste/Mand ud i weekenderne?  

Det var en del før i tiden, men nu med to børn og skæve arb.tider bliver det til en hverdagsaften (aftenen inden han har fri) og hver fredag. Han hjælper med at putte unger inden han går. Han arbejder hveranden weekend så den weekend han har fri er reserveret til familien. De to aftener er oftest uden alkohol. Tror han drikker omkring hver 2-3 måned. Tidligere var det hver uge

Anmeld Citér

11. november 2015

Sandratoft

Byture/fester uden mig er ca et par gange om året, og det samme gælder mig selv (ej noget oftere da jeg er studerende)

Anmeld Citér

11. november 2015

Sandratoft

Anonym skriver:

Jeg synes min gør det alt doe tit og bliver faktisk virkelig ked af det over det. 

Han er nok ude en af dagene 3 Ud af 4 weekender på en måned. Også lommer han hjem kl lort og sover til kl lort. Vi har ikke børn endnu men er nygravid. 

Tog en meget meget alvorlig snak for 1 måned siden og simpelthen gav ham et ultimatium, groft sagt. Jeg vil ikke have en mand der går ud 3 weekender i træk. MAKS 1 gang om måneden synes jeg. 

Han rendte så ind i sygdom og var derfor ikke ude for døren i 2-3 uger og ligeså snart han blev rask så var det i byen (i lørdags). Nu har han lige sagt han skal ud igen på lørdag og ka så gik jeg amok. Er så pisse ked af det nu 

Spørger du ikke bare om han ikke har lyst til at lave noget med dig? Bio fx. 

Anmeld Citér

11. november 2015

Astoria

Profilbillede for Astoria

Hver weekend mere eller mindre  Han spiller brætspil med vennerne i hvert fald tre gange om måneden, oftest fredag hvis vi ikke har andre arrangementer. Så har han ind i mellem turneringer i weekenden. Jeg har det helt fint med det, men han arbejder hjemmefra og jeg er studerende, så vi tilbringer meget tid sammen.

Anmeld Citér

11. november 2015

Anonym

Anonym skriver:

Lad dog heller få det gjordt nu så du kan regne med ham når den lille kommer det er der du virkelig får brug for det og mænd syntes sku bare ikke uanset hvor ønsket barnet er at en graviditet er noget de gider sidde og snakke om hele weekenden sorry to say 

Anmeld Citér

11. november 2015

Anonym

Anonym skriver:

Ja hvor tit går jeres kæreste/Mand ud i weekenderne?  

Tror min mand går ud hver 3.-4. Weekend uden mig. Men for det meste går vi ud sammen 

Jeg går ligeså meget ud uden ham, når jeg ikke er gravid, som han gør..

Anmeld Citér

11. november 2015

Anonym

Anonym skriver:

Trist for dig.

Har desværre været i flere forhold hvor at jeg syntes at kæresten gik for meget ud. Det gav mange diskutioner i forholdet, det blev aldrig bedre. Så nu har jeg fundet sammen med en der ikke drikker alkohol og som meget hellere vil bruge tid med mig eller sin familie og en sjælden gang i mellem en hyggetur på cafe med vennerne.

Jeg ville personligt slet ikke kunne overskue at stifte familie med en der havde et stort behov for at feste, drikke og komme sent hjem. Men jeg håber at det hele løser sig for dig. 

Anmeld Citér

11. november 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Lad dog heller få det gjordt nu så du kan regne med ham når den lille kommer det er der du virkelig får brug for det og mænd syntes sku bare ikke uanset hvor ønsket barnet er at en graviditet er noget de gider sidde og snakke om hele weekenden sorry to say 

Øh har heller ikke sagt han skal sidde og holde mig i hånden? Jeg vil bare ikke have en mand der går I BYEN hver weekend. Hverken før eller efter baby, for mig er det ikke acceptabelt. Så forstår ikke dit svar 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.