Han vil ik ha sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2015

Sandratoft

lineog4 skriver:

Jeg tror det er utrolig vigtigt at respektere begge parter når det handler om sex, og sex under graviditeten.

Alle jer der ikke kan se det fra mandens side, men i stedet taler om at lægge ham på is, han skal "straffes" der har jeg egentlig to ting der undrer mig, for det første at det åbenbart er en gave som man kan tage tilbage og som man ikke selv nyder hvis man giver oralsex, har analsex og laver hvad vi i mine unge dage kalder petting, dvs. nyder at røre ved hinanden og måske endda så man får en orgasme. Jeg gør da kun noget sexuelt som jeg også selv nyder, jo nogle gange når jeg ikke til den samme udløsning som min mand, men jeg har da nydt det alligevel, og ville straffe mig selv mindst lige så hårdt ved at nægte det. Og ja oralsexen kun på den ene part er måske kun at nyde, men både analsex og røre ved er da tilfredsstillende for begge parter med mindre man gør det uden at have lyst.

Den anden ting er, jeg godt gad se svarene på indlægget med omvendte fortegn. Min kone er gravid, og hun kan ikke lide tanken om jeg stikker noget op, men hun siger hun gerne vil vi rører ved hinanden, dyrker analsex og jeg må også gerne give hende oralsex, men hun har det generelt svært ved blow job så derfor kan jeg ikke få det. Mon ikke de fleste ville svare: giv hende tid, hun har ret til at føle efter hvad hun ikke bryder sig om i graviditeten osv.? Hvorfor har manden ikke samme rettigheder? Jeg har gennemført 4 graviditeter og det med den samme mand, som ved to streger på testen ikke kunne gennemføre et samleje. Han syntes jeg var dejlig, han syntes jeg var sexet, men han kunne ikke. Han vidste godt rationelt intet kunne ske, baby var langt væk eller i hvert længere væk end han er udrustet osv. men han kunne ikke - og jeg ville aldrig have presset ham, aldrig krævet det, "straffe" ham for at være den han var og være ærlig om det.

Og ja 4 graviditeter hvor af 2 ikke var planlagte tyder på vores sexliv kom op at køre igen  et års pause var mindre dårligt end en pubertær teenager for sexlivet.

Selvfølgelig skal han have tid, eller hun må acceptere at han ikke vil have sex, præcis som hvis det var en kvinde der ikke havde lyst. 

Men den form for sex han tilbyder, lyder som noget der mest tilfredsstiller ham (undtagen det med at røre hende)

Men det er ikke nok for hende, så hvis JEG var hende, ville jeg ikke give blowjobs og analsex, hvis det ikke var noget jeg fik noget ud af, eller ikke kunne få noget tilbage den anden vej. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2015

Sprit25

Sandratoft skriver:

Er det sig selv først, når det kommer til sex?

Ja tydeligvis! Det handler om hende og ikke ham

Anmeld Citér

11. november 2015

Sandratoft

Sprit25 skriver:

Ja tydeligvis! Det handler om hende og ikke ham

Men det skal vel handle om at man sætter den andens nydelse før sin egen, og det kan man vel ikke påstå manden gør. Derfor jeg ikke synes det er synd for ham. 

Anmeld Citér

11. november 2015

Sprit25

Sandratoft skriver:

Men det skal vel handle om at man sætter den andens nydelse før sin egen, og det kan man vel ikke påstå manden gør. Derfor jeg ikke synes det er synd for ham. 

Men hvis hun kapper alt af, så sætter hun vel heller ikke hans nydelse først? Han vil jo gerne rører og andet bare ikke ikke oral. Jeg er typen, der ELSKER at tilfredsstille min mand. Det er mit job som kvinde at gøre ham glad.  Naturligvis indenfor rimelighedens grænse. Og her er min pointe: 

Hvis det var manden, der skrev samme indlæg ville alle kvinder herinde sige: giv tid, giv ro. Det skal nok komme! 

Men fordi det er kvinden, skal hun bare få ham til at makke ret ved at lukke for sexen? Hvorfor er der ingen der råder til at sætte sig ned og snakke sammen om hvorfor han har det sådan? Hvis ma ikke engang kan snakke sammen om noget så simpelt hvad så når barnet kommer?

Anmeld Citér

11. november 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg kan godt forstå, du synes, at det er træls, MEN jeg synes, at det er vigtigt at rumme hans følelser! 

Det kan godt være svært For ham, at der nu er noget der vokser i maven på dig. sæt jer ned og tal om det. Man kan jo også have sex på andre måder. 

At straffe ham hjælper ikke noget, og det vil bare skabe mere negativitet i jeres forhold. 

Jeg håber, at det ændrer sig med tiden, og han vænner sig til det

Anmeld Citér

11. november 2015

lineog4

Sandratoft skriver:

Selvfølgelig skal han have tid, eller hun må acceptere at han ikke vil have sex, præcis som hvis det var en kvinde der ikke havde lyst. 

Men den form for sex han tilbyder, lyder som noget der mest tilfredsstiller ham (undtagen det med at røre hende)

Men det er ikke nok for hende, så hvis JEG var hende, ville jeg ikke give blowjobs og analsex, hvis det ikke var noget jeg fik noget ud af, eller ikke kunne få noget tilbage den anden vej. 

Der afhænger nok af hvem man er, og jeg vil da håbe for de par der dyrker analsex, at det er lige så nydelsesfuldt for kvinden som for manden. Og blowjob kan vel også være en del af en nydelsesfuld seance hvor kvinden så bliver rørt... 

Måske er det bare her hjemme, men i alle akter mht sexuel udfoldelse der er nydelsen på begge sider også selv en er ydende og en nydende

Anmeld Citér

11. november 2015

Sandratoft

Sprit25 skriver:

Men hvis hun kapper alt af, så sætter hun vel heller ikke hans nydelse først? Han vil jo gerne rører og andet bare ikke ikke oral. Jeg er typen, der ELSKER at tilfredsstille min mand. Det er mit job som kvinde at gøre ham glad.  Naturligvis indenfor rimelighedens grænse. Og her er min pointe: 

Hvis det var manden, der skrev samme indlæg ville alle kvinder herinde sige: giv tid, giv ro. Det skal nok komme! 

Men fordi det er kvinden, skal hun bare få ham til at makke ret ved at lukke for sexen? Hvorfor er der ingen der råder til at sætte sig ned og snakke sammen om hvorfor han har det sådan? Hvis ma ikke engang kan snakke sammen om noget så simpelt hvad så når barnet kommer?

Hun bliver da igen rådet til at snakke med ham? Jeg er meget enig med meget af det du skriver, men ikke i at jeg ville give et andet råd hvis det var end mand der skrev.  

Anmeld Citér

11. november 2015

Anonym

Benjamins'mor skriver:

Du må godt have sex før 8 ugers tjek, du skal bare bruge kondom. 

Det sagde min jordemoder ved begge mine fødsler.

Hvorfor må man ikke dyrke sex uden kondom før de 8 uger? 

Anmeld Citér

11. november 2015

Anonym

Kan den virkelig det?  Så hvis den nu er 31 cm i stiv tilstand, kan det skade baby? 

Nok ikke skade baby, men støde til baby 

Anmeld Citér

11. november 2015

lineog4

Hvorfor må man ikke dyrke sex uden kondom før de 8 uger? 

Fordi din livmoder ikke er helet op, egentlig hedder det til barselsflåden er sluttet og vent så hellere til lægen har tjekket oppe alt er godt. Du har jo et sår i livmoderen og en pik kan bringe bakterier mm. Med ind som så kan gå i såret og der kan gå betændelse i selve livmoderen... 

Efter min 2. Fødsel blev jeg scannet efter 4 uger fordi jeg blødte meget voldsomt efter jeg ikke havde blødt i 3 uger. Der kunne de fortælle jeg var helet helt op, derfor kunne vi sagtens have sex uden kondom

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.