Han vil ik ha sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2015

Carina:-)

Her er det mig der ikke ville have sex i mange uger - Ikke før at jeg var så langt henne at jeg ikke aborterede hvis der skete noget.

Man kan læse nok så meget på nettet osv men det ændre ikke på at man kan have nærmest angst for at skade fostret- Jeg har også læst at der dør færre i flyulykker end bil men det ændre ikke på at jeg gladeligt kører bil hver dag men skal have beroligende hver gang jeg skal flyve- Tanker og forestillinger går ikke automatis hånd i hånd med fornuft og statistik. 

Han er i det mindste ærlig og siger hvorfor og både oral og analsex er vel fordi han stadig gerne vil have det intime med dig men bare er bange for "alm " sex.

Her fik manden masser af oralsex indtil jeg var klar til det "normale" og det gjorde at vi beholdte gnisten.

Har aldrig forstået det der straf- At hvis du ikke tager dig sammen og undertrykker dine egne følelser så får du slet ingenting.

Tænk hvis det var dig der var bange / følte ubehag og din mand så bare sagde Sex som vi plejer eller du kan rende mig?? 

Der er umådelige mængder af forståelse for kvinders behov ønsker osv - men mænd de skal bare lukke af og gøre som de plejer .....

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2015

Abracadabra

Carina:-) skriver:

Her er det mig der ikke ville have sex i mange uger - Ikke før at jeg var så langt henne at jeg ikke aborterede hvis der skete noget.

Man kan læse nok så meget på nettet osv men det ændre ikke på at man kan have nærmest angst for at skade fostret- Jeg har også læst at der dør færre i flyulykker end bil men det ændre ikke på at jeg gladeligt kører bil hver dag men skal have beroligende hver gang jeg skal flyve- Tanker og forestillinger går ikke automatis hånd i hånd med fornuft og statistik. 

Han er i det mindste ærlig og siger hvorfor og både oral og analsex er vel fordi han stadig gerne vil have det intime med dig men bare er bange for "alm " sex.

Her fik manden masser af oralsex indtil jeg var klar til det "normale" og det gjorde at vi beholdte gnisten.

Har aldrig forstået det der straf- At hvis du ikke tager dig sammen og undertrykker dine egne følelser så får du slet ingenting.

Tænk hvis det var dig der var bange / følte ubehag og din mand så bare sagde Sex som vi plejer eller du kan rende mig?? 

Der er umådelige mængder af forståelse for kvinders behov ønsker osv - men mænd de skal bare lukke af og gøre som de plejer .....

Du har ikke forstået essensen. Desværre. 

Du ville ikke dyrke sex med din mand men gerne beholde gnisten. Derfor gav du oralsex.

Hendes mand vil ikke dyrke sex, men gerne MODTAGE oralsex. 

Der er immervæk noget af en forskel!! 

Anmeld Citér

11. november 2015

Abracadabra

Det svarer til at sige: "Jeg har ikke lyst til at fejre jul, men jeg vil gerne have en gave. Af dig. Uden at jeg giver noget igen. Ellers bliver jeg muggen. Og du kan ikke tvinge mig til at have lyst til at fejre jul. Eller købe dig en gave, for det har jeg ikke LYST til." 

Anmeld Citér

11. november 2015

Abracadabra skriver:

Du har ikke forstået essensen. Desværre. 

Du ville ikke dyrke sex med din mand men gerne beholde gnisten. Derfor gav du oralsex.

Hendes mand vil ikke dyrke sex, men gerne MODTAGE oralsex. 

Der er immervæk noget af en forskel!! 

Han er jo bange for alt der vedrører hendes underliv - så kan man nok så meget synes det er langt ude 

Igen så går tanker og fornuft ikke altid hånd i hånd.

Jeg havde heller ikke lyst til at modtage noget som helst fordi jeg som hendes mand var bange- Han skulle ikke så meget som overveje at komme nær mit underliv.

Men netop fordi som du selv pointerer er det vigtigt at bevare gnisten så man ikke ender i venskabsforhold frem for parforhold så kunne jeg godt give manden.

Så i stedet for at straffe og gå rundt og være sur kunne man jo overveje dialog og så ellers vente til han er klar  

For nogen kommer det i løbet af graviditeten ( som det gjorde hos mig) når man tænker at nu dør mit barn ikke hvis der sker noget-

For andre først efter fødslen og for andre igen så aldrig....

Så må man jo gøre op med sig selv hvad man vil - men tvang kan sgu aldrig blive ok . 

Anmeld Citér

11. november 2015

Anonym

En tissemand skal være 30+ cm. for at ramme barnet i maven. 

Anmeld Citér

11. november 2015

Abracadabra skriver:

Det svarer til at sige: "Jeg har ikke lyst til at fejre jul, men jeg vil gerne have en gave. Af dig. Uden at jeg giver noget igen. Ellers bliver jeg muggen. Og du kan ikke tvinge mig til at have lyst til at fejre jul. Eller købe dig en gave, for det har jeg ikke LYST til." 

Tænk jeg synes et fysisk forhold er ret langt fra et materialistisk eksempel 

+ At her handler det om at støtte og holde sammen .

Gad godt se trådens drejning hvis trådstarter havde været hendes mand og det hele havde været omvendt.

Anmeld Citér

11. november 2015

Camilze

Da jeg blev gravid var min kæreste bange for at han ville "skade barnet" under sex, indtil jeg fandt bogen "Du skal være far og du har 40 uger til at fatte det". Han læser i den, og også i mine bøger, og har nu fattet, at han absolut ikke kan gøre skade på barnet. 
Nu hvor du kun er 5 uger henne kan man jo slet ikke se det endnu. Du må altså tage en seriøs snak med din kæreste, for jeres sexliv behøver absolut ikke gå i stå bare fordi du er gravid. I kan jo også have sex i andre stillinger end missionær, så maven ikke er det, som han fokuserer på. 

Anmeld Citér

11. november 2015

Anonym skriver:

En tissemand skal være 30+ cm. for at ramme barnet i maven. 

Ja det er super ulogisk at være bange for der skal ske barnet noget .

Men det ændre ikke på at nogen mennesker er så ulogiske at de selv om de kan læse og 100 gange kan få at vide at de er tåber og burde holde sig til facts stadig er bange for ting som andre synes er latterlige. 

Anmeld Citér

11. november 2015

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Det kunne så være min mand du snakker om. Bort set fra anal.

her er der helt lukket. Han vil ikke have sex før jeg har født. Og du skal huske du skal ligge 8 uger oveni så du har været til tjek først. 

Gud hvor jeg dog synes det er frygteligt men man kan jo desværre Heller ikke presse ham til noget som helst

men jeg kan sagtens forstå dig

Du må godt have sex før 8 ugers tjek, du skal bare bruge kondom. 

Det sagde min jordemoder ved begge mine fødsler.

Anmeld Citér

11. november 2015

Sprit25

Sandratoft skriver:

Hvorfor er det synd for manden, at kvinden lukker i for oralsex og analsex, da det kun er noget der tilfredsstiller ham? 

Jeg er helt med på at det kan være sværtfor manden osv, men det er åbenbart ikke svært at have analsex? 

Jeg siger ingen steder at hun ikke skal lukke for sex. Men siger de skulle tage at føre en samtale! Og rent faktisk tale MED hinandenden og ikke til hinanden om hvad de vil have. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.