Her er det mig der ikke ville have sex i mange uger - Ikke før at jeg var så langt henne at jeg ikke aborterede hvis der skete noget.
Man kan læse nok så meget på nettet osv men det ændre ikke på at man kan have nærmest angst for at skade fostret- Jeg har også læst at der dør færre i flyulykker end bil men det ændre ikke på at jeg gladeligt kører bil hver dag men skal have beroligende hver gang jeg skal flyve- Tanker og forestillinger går ikke automatis hånd i hånd med fornuft og statistik.
Han er i det mindste ærlig og siger hvorfor og både oral og analsex er vel fordi han stadig gerne vil have det intime med dig men bare er bange for "alm " sex.
Her fik manden masser af oralsex indtil jeg var klar til det "normale" og det gjorde at vi beholdte gnisten.
Har aldrig forstået det der straf- At hvis du ikke tager dig sammen og undertrykker dine egne følelser så får du slet ingenting.
Tænk hvis det var dig der var bange / følte ubehag og din mand så bare sagde Sex som vi plejer eller du kan rende mig??
Der er umådelige mængder af forståelse for kvinders behov ønsker osv - men mænd de skal bare lukke af og gøre som de plejer .....
Anmeld
Citér