Du har ikke forstået essensen. Desværre.
Du ville ikke dyrke sex med din mand men gerne beholde gnisten. Derfor gav du oralsex.
Hendes mand vil ikke dyrke sex, men gerne MODTAGE oralsex.
Der er immervæk noget af en forskel!!
Her er jeg så uenig (jeg har ikke læst resten af tråden, så beklager, hvis andre har sagt det). Han vil jo ikke KUN have oralsex, men vil gerne røre hende og have analsex. Jeg går ud fra, at hvis de normalt har analsex med jævne mellemrum, hvilket jeg tolker ud fra teksten, så er det noget de gør, fordi de begge nyder det. Ergo er det også noget, som hun kan få noget ud af. Og at tilfredsstille hende med fingrene, er da også at give. At han så nævner, at han gerne vil modtage oralsex er vel fair nok. Han har jo ikke sagt noget om, at det er det ABSOLUT eneste, og at han KUN vil tilfredsstilles selv!
Nu dyrker vi jævnligt anal herhjemme, og det får jeg selv massere ud af, ellers ville jeg ikke gøre det. Jeg synes det er vildt frækt. Så jeg ser det ikke som, at det betyder, at det så kun er ham der modtager.
Han opstiller alternativer - han udelukker ikke sex fuldstændigt, og det synes jeg er fair. Jeg synes det er enormt dobbeltmoralsk, at manden skal respektere kvindes manglende sexlyst, men at man som kvinde så end ikke vil forsøge at rumme, at det kan være svært for ham. Det kan meget vel være, at baby ikke sidder i skeden, men det kan jo være, at han har tanken om, at det jo er den vej baby kommer ud, og så føles det simpelthen for mærkeligt.
Et parforhold handler i mine øjne om rummelighed, at respektere hinanden følelser og kommunikere. Jeg læser det som at han søger en mellemvej, imens han gør klar, hvad der er over hans grænser.
Og jeg er ikke anonym, fordi jeg er en kujon, men fordi jeg har nære familiemedlemmer herinde, og de behøver ikke lige vide, at jeg nyder analsex