Han vil ik ha sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2015

Sandratoft

Sprit25 skriver:

Jeg siger ingen steder at hun ikke skal lukke for sex. Men siger de skulle tage at føre en samtale! Og rent faktisk tale MED hinandenden og ikke til hinanden om hvad de vil have. 

Selvfølgelig skal de tale med hinanden, men i det her tilfælde er det bestemt ikke synd for manden, da han kun vil have tilfredsstiller hans egne behov 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2015

sne190810

Abracadabra skriver:

Pligtsex er da udmærket. 

Prøv at finde din indre sexgudinde frem med slaskemave og mælkebryster efter fødslen... Der kommer pligtsex virkelig til sin ret. 

Sex er mange, mange ting - men det er også limen i et parforhold. Så nogle gange må man tage sig sammen og selv finde lysten frem. 

Hvis det så er helt umuligt (hvilket det jo kan være for begge parter!), så må man tænke sig om: Kan man være bekendt at sige "Nej, jeg har ikke lyst til sex med dig, men du må gerne give mig oralsex"? (I de næste 8 måneder i øvrigt.)

Jeg vil vove at påstå, at det bliver svært at vende tilbage til et velfungerende sexliv efter knapt 1 år uden sex (for de færreste springer på hinanden lige efter fødslen, der går jo typisk et par uger eller lidt længere). 

Selvfølgelig skal man respektere sin partners manglende lyst. Men så må partneren også respektere, at sexlivet forsvinder. Og dermed noget af dét, der er forskellen på kærester og venner. Sidstnævnte er jo mange parforholds store problem: At gnisten forsvinder, og man bliver kollegaer i småbørnsfamiliens trummerum. 

Min mand udtrykte i øvrigt nogle af de samme tanker under begge mine graviditeter - det var "underligt" for ham, når der voksede noget derinde. Fair nok, så var det pligtsex for ham - ligesom det var for mig lige efter fødslen. Men hvis man helt aflyser sit sexliv i knapt 1 år, får parforholdet nogle gange problemer. 

Jamen, jeg er helt enig i hvad du skriver :-) 

Jeg nåede nok bare ikke så langt, i mit eget indlæg. Jeg skrev mest for at åbne op for TS, ift at have en forståelse for sin kæreste. 

For jo, jeg har også selv selvom lysten ikke er der, for er godt klar over "risiciene" ved ikke at have det. 

De første par gange efter min sidste graviditet - det var vidst både fra min og daværende kæreste side pligtsex, for ligesom at komme igang igen. For hverken han eller jeg havde den store lyst, men det fik vi jo heldigvis igen. 

Anmeld Citér

11. november 2015

Anonym

Du må godt have sex før 8 ugers tjek, du skal bare bruge kondom. 

Det sagde min jordemoder ved begge mine fødsler.

Jo jo det r rigtig. Men jeg vil personligt ikke have lyst til det før jeg var tjekket

Anmeld Citér

11. november 2015

Anonym

Du har ikke forstået essensen. Desværre. 

Du ville ikke dyrke sex med din mand men gerne beholde gnisten. Derfor gav du oralsex.

Hendes mand vil ikke dyrke sex, men gerne MODTAGE oralsex. 

Der er immervæk noget af en forskel!! 

Her er jeg så uenig (jeg har ikke læst resten af tråden, så beklager, hvis andre har sagt det). Han vil jo ikke KUN have oralsex, men vil gerne røre hende og have analsex. Jeg går ud fra, at hvis de normalt har analsex med jævne mellemrum, hvilket jeg tolker ud fra teksten, så er det noget de gør, fordi de begge nyder det. Ergo er det også noget, som hun kan få noget ud af. Og at tilfredsstille hende med fingrene, er da også at give. At han så nævner, at han gerne vil modtage oralsex er vel fair nok. Han har jo ikke sagt noget om, at det er det ABSOLUT eneste, og at han KUN vil tilfredsstilles selv!

Nu dyrker vi jævnligt anal herhjemme, og det får jeg selv massere ud af, ellers ville jeg ikke gøre det. Jeg synes det er vildt frækt. Så jeg ser det ikke som, at det betyder, at det så kun er ham der modtager.

Han opstiller alternativer - han udelukker ikke sex fuldstændigt, og det synes jeg er fair. Jeg synes det er enormt dobbeltmoralsk, at manden skal respektere kvindes manglende sexlyst, men at man som kvinde så end ikke vil forsøge at rumme, at det kan være svært for ham. Det kan meget vel være, at baby ikke sidder i skeden, men det kan jo være, at han har tanken om, at det jo er den vej baby kommer ud, og så føles det simpelthen for mærkeligt.

Et parforhold handler i mine øjne om rummelighed, at respektere hinanden følelser og kommunikere. Jeg læser det som at han søger en mellemvej, imens han gør klar, hvad der er over hans grænser.

Og jeg er ikke anonym, fordi jeg er en kujon, men fordi jeg har nære familiemedlemmer herinde, og de behøver ikke lige vide, at jeg nyder analsex  

Anmeld Citér

11. november 2015

Anonym

Sandratoft skriver:

Selvfølgelig skal de tale med hinanden, men i det her tilfælde er det bestemt ikke synd for manden, da han kun vil have tilfredsstiller hans egne behov 

Jeg forstår simpelthen ikke, at i alle bider jer fast i det med oralsexen, fokuserer på det og udleder at han KUN selv vil tilfredsstilles, når hun eksplicit i teksten skriver, at han også vil dyrke analsex og røre hende. At tilfredsstille hende med fingrene er da at give, og hvis de normalt dyrker analsex, hvilket det lader til, så går jeg da ud fra det er fordi de  begge nyder det.

Anmeld Citér

11. november 2015

lineog4

Jeg tror det er utrolig vigtigt at respektere begge parter når det handler om sex, og sex under graviditeten.

Alle jer der ikke kan se det fra mandens side, men i stedet taler om at lægge ham på is, han skal "straffes" der har jeg egentlig to ting der undrer mig, for det første at det åbenbart er en gave som man kan tage tilbage og som man ikke selv nyder hvis man giver oralsex, har analsex og laver hvad vi i mine unge dage kalder petting, dvs. nyder at røre ved hinanden og måske endda så man får en orgasme. Jeg gør da kun noget sexuelt som jeg også selv nyder, jo nogle gange når jeg ikke til den samme udløsning som min mand, men jeg har da nydt det alligevel, og ville straffe mig selv mindst lige så hårdt ved at nægte det. Og ja oralsexen kun på den ene part er måske kun at nyde, men både analsex og røre ved er da tilfredsstillende for begge parter med mindre man gør det uden at have lyst.

Den anden ting er, jeg godt gad se svarene på indlægget med omvendte fortegn. Min kone er gravid, og hun kan ikke lide tanken om jeg stikker noget op, men hun siger hun gerne vil vi rører ved hinanden, dyrker analsex og jeg må også gerne give hende oralsex, men hun har det generelt svært ved blow job så derfor kan jeg ikke få det. Mon ikke de fleste ville svare: giv hende tid, hun har ret til at føle efter hvad hun ikke bryder sig om i graviditeten osv.? Hvorfor har manden ikke samme rettigheder? Jeg har gennemført 4 graviditeter og det med den samme mand, som ved to streger på testen ikke kunne gennemføre et samleje. Han syntes jeg var dejlig, han syntes jeg var sexet, men han kunne ikke. Han vidste godt rationelt intet kunne ske, baby var langt væk eller i hvert længere væk end han er udrustet osv. men han kunne ikke - og jeg ville aldrig have presset ham, aldrig krævet det, "straffe" ham for at være den han var og være ærlig om det.

Og ja 4 graviditeter hvor af 2 ikke var planlagte tyder på vores sexliv kom op at køre igen  et års pause var mindre dårligt end en pubertær teenager for sexlivet.

Anmeld Citér

11. november 2015

Anonym

Anonym skriver:

En tissemand skal være 30+ cm. for at ramme barnet i maven. 

Kan den virkelig det?  Så hvis den nu er 31 cm i stiv tilstand, kan det skade baby? 

Anmeld Citér

11. november 2015

Sprit25

Sandratoft skriver:

Jeg synes faktisk det er lidt synd. Han forstår tydeligvis ikke at kvinden også har lyst/behov. Derudover er det jo sig selv først i forbindelse med sex åbenbart. Jeg ville ikke have noget imod at tilfredsstille min mand! 

Anmeld Citér

11. november 2015

Sandratoft

Anonym skriver:

Jeg forstår simpelthen ikke, at i alle bider jer fast i det med oralsexen, fokuserer på det og udleder at han KUN selv vil tilfredsstilles, når hun eksplicit i teksten skriver, at han også vil dyrke analsex og røre hende. At tilfredsstille hende med fingrene er da at give, og hvis de normalt dyrker analsex, hvilket det lader til, så går jeg da ud fra det er fordi de  begge nyder det.

Hun siger jo at hun ikke gider analsex særlig tit, så det er ikke et ret fedt tilbud han kommer med til hende. 

Jeg anerkender fuldt ud at han ikke har lyst til sex, det er en følelse man ikke selv kan styre. Der jeg står af, er at det sex han så gerne vil have, lyder som noget der mest tilfredsstiller ham (med undtagelse af at han gerne vil røre hende) 

Anmeld Citér

11. november 2015

Sandratoft

Sprit25 skriver:

Jeg synes faktisk det er lidt synd. Han forstår tydeligvis ikke at kvinden også har lyst/behov. Derudover er det jo sig selv først i forbindelse med sex åbenbart. Jeg ville ikke have noget imod at tilfredsstille min mand! 

Er det sig selv først, når det kommer til sex?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.