Han vil ik ha sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.132 visninger
57 svar
120 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. november 2015

Anonym trådstarter

Jeg er 5 uger henne i dag og min kæreste vil ikke have sex før jeg hr født. Han siger han synes det er ubehageligt når der er noget derinde. Jo han vil gerne have anal sex, oral sex (på ham) og røre ved mig men han vil ikke op i mig... Og jeg gider ikke anal særlig tit så er bare rigtig skuffet og pisse ked af det nu  forstår ham ikke  hvad fanden har han tænkt sig.. I 8 mdr? Synes han er direkte latterligt. Så nu er vi uvenner og jeh er ked af det og græder. Skal lige siges vi normalt har haft et fint sex liv og har gærer sammen i 4 år. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2015

Flødebollen

Anonym skriver:

Jeg er 5 uger henne i dag og min kæreste vil ikke have sex før jeg hr født. Han siger han synes det er ubehageligt når der er noget derinde. Jo han vil gerne have anal sex, oral sex (på ham) og røre ved mig men han vil ikke op i mig... Og jeg gider ikke anal særlig tit så er bare rigtig skuffet og pisse ked af det nu  forstår ham ikke  hvad fanden har han tænkt sig.. I 8 mdr? Synes han er direkte latterligt. Så nu er vi uvenner og jeh er ked af det og græder. Skal lige siges vi normalt har haft et fint sex liv og har gærer sammen i 4 år. 

Kan ikke hjælpe dig, men jeg vil lige give dig et 

Det må være rigtig hårdt.. Håber for dig at han ændrer mening og at det pt skyldtes den store omvæltning. Jeg ville sige nej tak til analsex og oralsex indtil han forstår at det også handler om dine behov. 

Held og lykke med det hele

Anmeld Citér

10. november 2015

Anonym trådstarter

Flødebollen skriver:

Kan ikke hjælpe dig, men jeg vil lige give dig et 

Det må være rigtig hårdt.. Håber for dig at han ændrer mening og at det pt skyldtes den store omvæltning. Jeg ville sige nej tak til analsex og oralsex indtil han forstår at det også handler om dine behov. 

Held og lykke med det hele

Ja det var netop også det jeg gjorde lige før. Sagde nej tak, glem det. Også blev han fornærmet... Og jeg blev ked af det  

men tak for det

Anmeld Citér

10. november 2015

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Så ville jeg sige helt fra indtil han ændrede mening. Nu vil jeg dog aldrig selv have analsex, men jeg ville dælme ikke give min mand blowjob, håndjob eller lignende hvis han ikke ville have sex med mig.

Anmeld Citér

10. november 2015

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Så ville jeg sige helt fra indtil han ændrede mening. Nu vil jeg dog aldrig selv have analsex, men jeg ville dælme ikke give min mand blowjob, håndjob eller lignende hvis han ikke ville have sex med mig.

Nej jeg har også sagt fra overfor det. Har jeg skrevet lidt højere oppe. Føler mig bare så forrådt og negligeret! Han vil gerne på hans premisser. Idiot altså 

Anmeld Citér

10. november 2015

Mettefpigen

Jeg ville give ham noget tid... det er også en omvæltning for ham og der er nogle mænd som synes det er mærkeligt/ ubehageligt og have sex med en der er gravid.... 

Anmeld Citér

10. november 2015

Flødebollen

Anonym skriver:

Ja det var netop også det jeg gjorde lige før. Sagde nej tak, glem det. Også blev han fornærmet... Og jeg blev ked af det  

men tak for det

Men jeg mener fremadrettet også. Lad ham blive pigesur - det er ham, der er barnlig. Som sagt kan det godt være overvældende at der pludselig er et væsen oppe i den anden, og måske er det 'bare' tilvænning

Anmeld Citér

10. november 2015

Astoria

Profilbillede for Astoria

Giv ham tid, det er en stor omvæltning.
Hvis det nu var omvendt og den gravide kvinde ikke følte sig godt tilpas med at have sex, så ville vi da råde manden til at give plads og tid  

Anmeld Citér

10. november 2015

Anonym trådstarter

Astoria skriver:

Giv ham tid, det er en stor omvæltning.
Hvis det nu var omvendt og den gravide kvinde ikke følte sig godt tilpas med at have sex, så ville vi da råde manden til at give plads og tid  

Ja det har du selvfølgelig ret i. Bliver bare lidt provokeret over at han jo sagtens kan hvis det er på hans måde - hvor han for noget ud af det. Det er egoistisk synes jeg. 

Anmeld Citér

10. november 2015

God-mor

Det er altså ikke unormalt, at en mand har det på den måde. Det handler ofte om at de er bange for at skade barnet, eller bare ikke kan tænde på at sexe rigtigt, når han ved der ligger et foster/barn i maven. Giv ham tid og plads, og så ændrer han måske mening, og måske gør han ikke og så må i sexe på en alternativ måde som i begge er tilfreds med. Er sikker på det intet har med dig at gøre, men at han er en af de mænd, som bare har svært ved det med sex og graviditet. Men snak med ham om hvad han tænker og om det er fordi han er bange for at skade barnet. I kan også få jeres jordemoder til at forklare lidt om lige netop det "problem".

Håber i finder en god løsning, og at din kæreste får lyst alligevel med tiden. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.