Han vil ik ha sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2015

Sprit25

Sandratoft skriver:

Hun bliver da igen rådet til at snakke med ham? Jeg er meget enig med meget af det du skriver, men ikke i at jeg ville give et andet råd hvis det var end mand der skrev.  

Skal vi ikke bare være enige om at være uenige

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2015

Sandratoft

Sprit25 skriver:

Skal vi ikke bare være enige om at være uenige

Jo

Anmeld Citér

11. november 2015

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er 5 uger henne i dag og min kæreste vil ikke have sex før jeg hr født. Han siger han synes det er ubehageligt når der er noget derinde. Jo han vil gerne have anal sex, oral sex (på ham) og røre ved mig men han vil ikke op i mig... Og jeg gider ikke anal særlig tit så er bare rigtig skuffet og pisse ked af det nu  forstår ham ikke  hvad fanden har han tænkt sig.. I 8 mdr? Synes han er direkte latterligt. Så nu er vi uvenner og jeh er ked af det og græder. Skal lige siges vi normalt har haft et fint sex liv og har gærer sammen i 4 år. 

Min mand havde det på præcis samme måde. Han tænder bare helt af på gravide kvinder. Vi havde sex en sjælden gang imellem som "medlidenhedssex"  jeg tror ærlig talt ikke du kan gøre så meget ved det. Jeg fortalte manden min, at der efter fødslen ikke blev sex i ihvertfald 8 uger og derefter kun sporadisk pga. Træthed og ofte hurtig og afbrudt sex da baby ligepludselig græder osv. Så det var bare om at hoppe ombord nu. Men Lige lidt hjalp det

Anmeld Citér

11. november 2015

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Hvorfor må man ikke dyrke sex uden kondom før de 8 uger? 

Jeg sprækkede begge gange og jeg fik afvide at samleje uden kondom inden tjek kunne give infektioner og betændelse.

Anmeld Citér

12. november 2015

Anonym

Benjamins'mor skriver:

Jeg sprækkede begge gange og jeg fik afvide at samleje uden kondom inden tjek kunne give infektioner og betændelse.

Ja okay! Efter fødsel, så kan jeg bedre forstå det.. �� 

jeg var sikker på det var fra man fandt ud af at man var gravid. Og frem til man var 8 uger .. Derfor jeg ikke forstod det. :s 

Anmeld Citér

12. november 2015

Anonym trådstarter

Tusind tak for svar alle sammen, det er dejligt man kan få luftet tankerne og få et par råd med på vejen. 

Opdatering: min kæreste kom i dag og sagde han havde googlet lidt og læst op på sex under graviditeten og at han forstod man ikke kunne skade barnet men han havde det stadig lidt svært ved tanken. Jeg svarede med at det var dejligt han havde undersøgt det list og han bare skulle tage det i sit tempo. Og ja.. Nu har vi lige været sammen på romantisk vis  På hans initiativ. 

Tror bare han skulle have lidt tid og selv lige læse lidt om det. 

Anmeld Citér

12. november 2015

Anpau

Anonym skriver:

Tusind tak for svar alle sammen, det er dejligt man kan få luftet tankerne og få et par råd med på vejen. 

Opdatering: min kæreste kom i dag og sagde han havde googlet lidt og læst op på sex under graviditeten og at han forstod man ikke kunne skade barnet men han havde det stadig lidt svært ved tanken. Jeg svarede med at det var dejligt han havde undersøgt det list og han bare skulle tage det i sit tempo. Og ja.. Nu har vi lige været sammen på romantisk vis  På hans initiativ. 

Tror bare han skulle have lidt tid og selv lige læse lidt om det. 

Hvor er det bare fedt at høre. Jeg får helt lyst til at skrive "tillykke" 

Dejligt i stille og roligt har fået jeres sexliv tilbage

Anmeld Citér

13. november 2015

Anonym trådstarter

Anpau skriver:

Hvor er det bare fedt at høre. Jeg får helt lyst til at skrive "tillykke" 

Dejligt i stille og roligt har fået jeres sexliv tilbage

Hehe jeg forstår hvad du mener og tak hvor er du sød. Nogle gange skal man bare give det tid

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.