Veganer... Er I alle sammen sådan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2015

Sprit25

Mor og meget mere skriver:

Jeg tror, Apartheid er på top 3 over de mest brugte temaer i engelskundervisningen i 9. klasse, jeg støder i hvert fald ALTID på det som censor og bruger det selv, så det går ikke i den "kollektive glemmebog" lige foreløbig. Heldigvis. 

Det tror jeg kommer meget an på hvor man bliver undervist. Jeg har mødt en på 15 som ikke vidste hvem Mandela var

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2015

Isabella_mor

Meyer skriver:

Den Omega 3 der kommer fra planter og den der kommer fra fisk er ikke det samme, og den gode er den der kommer fra fisk.

Tjah. Jeg ved det faktisk ikke. Jeg tager det ikke selv.

Anmeld Citér

20. oktober 2015

Sunny

En bekendt er veganer. Og når jeg ser hendes opslag om veganer handler det mest om at håne og nedgøre kødspisere. Jeg er sågar blevet kaldt et følelseskoldt røvhul tillige morder! Er I alle sådan eller er der ikke lidt nuancer

Nej, det er vi ikke. Jeg vil sige det helt klart er en minioritet der er sådan!  

De fleste er helt almindelige og nede på jorden. Jeg, og dem jeg omgiver mig med, har intet problem med altspisere, og kan kun ryste på hovedet af den slags udtalelser. 

Min kæreste er også altspiser, ingen problemer der, så længe jeg respekteres. 

(Jeg er selv veganer på 6 år, vegetar i 11 år) 

Anmeld Citér

20. oktober 2015

årgang84

Profilbillede for årgang84

Andres spise vaner kan ikke hidse mig op. 

Ej heller ik mødt nogenomvendt, brormand er lidt inde i det aspartam halløj som jeg lytter og følger lidt med i. = oplysning er inden dårlig ting.

DOG laver jeg ikke særlig mad, hvis det er allergi er det noget andet. Ellers må der medbringes eget mad. Hvis menuen ikke er tilstrækkelig mættende  

Anmeld Citér

20. oktober 2015

Roselil

Profilbillede for Roselil
Isabella_mor skriver:

Tjah. Jeg ved det faktisk ikke. Jeg tager det ikke selv.

Og du lever endnu?

Anmeld Citér

20. oktober 2015

Isabella_mor

Roselil skriver:

Og du lever endnu?

Ja. Utroligt nok

Anmeld Citér

20. oktober 2015

Skouboe

SandraXOXO skriver:

Det har læst i forskellige artikler rundt om på nettet og i blade fordi det interessere mig utrolig meget, men jeg har ikke noget konkret på mig at henvise til. Men hvis du lige googler og læser lidt om emnet veganere og vegetarer vil jeg tro du hurtigt finder noget. 

Det er netop det - jeg kan ikke finde et eneste videnskabeligt studie eller lignede, der refererer til at det skulle være sundere for menneskekroppen at afstå helt fra kød og/eller animalske produkter.

Anmeld Citér

21. oktober 2015

Sunny

Skouboe skriver:

Det er netop det - jeg kan ikke finde et eneste videnskabeligt studie eller lignede, der refererer til at det skulle være sundere for menneskekroppen at afstå helt fra kød og/eller animalske produkter.

Prøv at se Forks over Knives 

Anmeld Citér

21. oktober 2015

alenemor42

Sunny skriver:

Prøv at se Forks over Knives 

Jeg tror der menes videnskabelig dokumentation

Anmeld Citér

21. oktober 2015

Sunny

alenemor42 skriver:

Jeg tror der menes videnskabelig dokumentation

Præcis 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.