Anonym skriver:
Det ville hun gerne have jeg gjorde og jeg tænker det nok var smart nok når han kommer sukkersød tilbage og kaster om sig med salgstaler osv. Og hun så kan finde det frem igen og se HVORFOR de forhåbentligt går fra hinanden. Jeg har mine tvivl, men det må tiden vise. Han er sælger og klare sig ufatteligt flot, lander den ene stilling efter den anden, manipulere, lyver og misbruger folk og han kan om nogen vende det hele om så det er min søster der har gjort noget forkert og at hun bare digter hvis ikke hun har et håndgribeligt bevis han ikke kan modsige. Det var ren fornemmelse der fik hende til at reagere fordi han ændrede sig og han blev sur når hun spurgte ind til det hun bemærkede og bilder hende ind at det er hende den er galt med så hun tvivler på sig selv.
Jeg forstår hvad du mener. Jeg ser bare helt anderledes på sådan noget end din søster. Det er jo komplet lige meget hvad han siger, ikke siger, synes osv. Hun ved jo hvad hun har set.
På samme måde når han prøver at vende den om, og give hende skylden. Hun ved hvad hun selv har gjort, at det ikke er hende, der har været sammen med en anden. -Derfor er det lige meget hvad han siger.
Men når hun nu har det så svært med sig selv, og ikke kan stå fast overfor ham, er det jo bare endnu mere vigtigt, at hun tager en beslutning inden hun snakker med ham. Så er det lige meget hvad han siger, hun har jo taget en beslutning.
Hun kan evt skrive hendes egen beslutning ned, for at gøre det mere virkeligt for sig selv. Hun har da også den at støtte sig til, når hun skal snakke med ham. Du kan måske også være der til at støtte hende. I baggrunden vel at mærke, evt i et andet rum. Jeg tror at bare det at du er der, kan give hende lidt styrke.
Anmeld