Utroskab!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2015

SandraXOXO

Sprit25 skriver:

Men igen, hvis du fortæller kvindes mand det, og han er voldelig? Ville du kunne leve med det?

Ej helt ærligt. Man kan da ikke leve sit liv efter at nogle få mennesker er voldelige. Hun ligger som hun har redt, hvis man er klar på at være utro, må man også være klar på at blive afsløret. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2015

Sprit25

SandraXOXO skriver:

Ej helt ærligt. Man kan da ikke leve sit liv efter at nogle få mennesker er voldelige. Hun ligger som hun har redt, hvis man er klar på at være utro, må man også være klar på at blive afsløret. 

Men hvad giver nogen ret til at fortælle det? Vi ved ikke hvorfor hun er utro, ja hun kan bare være en nederen men der kan også være mere bag. Jeg ville ALDRIG afslører nogen i at være utro! Jeg vil altid selv give dem valget! 

Jeg synes det er nederen og jeg ville ikke kunne leve med det. 

Anmeld

7. oktober 2015

Loa

Jeg er smålig og umoden, og måske det kun ville være "in the heat of the moment" men jeg ville være FOR hævn.... At ødelægge så meget som muligt for ham, som han nu har ødelagt for din søster....

Og nej jeg kunne ikke være voksen og fornuftig hvis der var en mand der havde behandlet min søster sådan... Så FUCK ham....

Anmeld

7. oktober 2015

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Jeg bliver sgu lidt foraget over hævntogt og at blande elskerindes kæreste ind i det. 

Som søster skal du sgu ikke gøre andet end at større og lytte. Ikke lokke med hævn osv. 

En ting er at tænke alle de scenarier der kan få ham ned med nakken, en anden er at udføre dem  Har personligt aldrig selv udført nogen og det vil min søster heller ikke, men det er sjovt at forestille sig hans reaktion og ansigtsudtryk i de mange måder man kunne gøre det på.  

Anmeld

7. oktober 2015

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Puha sikke en omgang men hun har ret i at alle de der hævn ideer er dumt. Det skal du altså ikke lokke hende til. 

Ork, vi er slet ikke der. Jo jeg er tankemæssigt ville jeg udsætte ham for stort set hvad som helst, men i virkeligheden - der er han jo ikke tiden værd at planlægge hævn over. Men syntes stadigvæk det er en befriende måde at "digte" sig til situationer og hvordan hans hjerte ville hamre afsted og hans reaktion på det. 

Anmeld

7. oktober 2015

Anonym trådstarter

Jeg er heller ikke så meget til ideerne om hævn. Selvom man helt sikkert bliver utrolig såret!

Synes istedet, at hun skal sende ham beskederne, så han ved, at hun har set dem og billederne, og nedenfor i samme besked eller mail skrive, at han kan komme hjem og pakke sine ting i weekenden, hvis hun altså tænker, at det er helt slut. 

Vi kunne desværre ikke gemme/copy paste på hans computer under beskeder på fb - vi prøvede i et par timer og få dem overført til en anden comp. via email, dokumenter og noter men fordi det var 921 beskeder inklusiv nøgenbilleder og mastubationsvideoer og erigeret lem fyldte det for meget formoder vi, så vi måtte opgive. Men jeg er vidne, vores storebror er vidne - han fjernstyrede musen hjemmefra hans bopæl i Sønderjylland fordi han er en haj til computere. Desværre kendte han bare ikke MacBook Pro og det gjorde min søster og jeg heller ikke. Min søster har taget billeder af det med sin mobil. 

Hun vil af en eller anden grund vente på han kommer hjem i weekenden, men hun er ikke engang sikker på han kommer hjem, fordi hun vil have han ser hun er ked af det. Jeg har ikke 100% sikker på hun vil have det er slut. Men håber det var dråben. Og det er ikke utroskab, det er en affære. 

Anmeld

7. oktober 2015

loop

Anonym skriver:

Vi kunne desværre ikke gemme/copy paste på hans computer under beskeder på fb - vi prøvede i et par timer og få dem overført til en anden comp. via email, dokumenter og noter men fordi det var 921 beskeder inklusiv nøgenbilleder og mastubationsvideoer og erigeret lem fyldte det for meget formoder vi, så vi måtte opgive. Men jeg er vidne, vores storebror er vidne - han fjernstyrede musen hjemmefra hans bopæl i Sønderjylland fordi han er en haj til computere. Desværre kendte han bare ikke MacBook Pro og det gjorde min søster og jeg heller ikke. Min søster har taget billeder af det med sin mobil. 

Hun vil af en eller anden grund vente på han kommer hjem i weekenden, men hun er ikke engang sikker på han kommer hjem, fordi hun vil have han ser hun er ked af det. Jeg har ikke 100% sikker på hun vil have det er slut. Men håber det var dråben. Og det er ikke utroskab, det er en affære. 

Hvorfor sidder i og bøvler med at få det hele overført til en anden computer, tager billeder af det osv.? Hvad vil i bruge det til? I min verden er det spild af dyrebar tid. Hun ved jo det er foregået, hun har set det med egne øjne, jeg forstår ikke hun vil pine sig selv yderligere ved at have tilgang til det på papir.

De er jo ikke engang gift, så hun skal jo ikke engang dokumentere evt. utroskab i retten, ved skilsmisse, hvilket man forøvrigt vist ikke engang skal mere.

Hun må jo bruge tid ind til han kommer hjem til at tænke hvad hun vil, og hvad hun ønsker for fremtiden. Derefter må hun beslutte, om hun kan se ham i de planer.

Du kan støtte hende.

Dejligt med en søster som dig, der kommer og trøster hende.

Anmeld

7. oktober 2015

Anonym trådstarter

Hvorfor sidder i og bøvler med at få det hele overført til en anden computer, tager billeder af det osv.? Hvad vil i bruge det til? I min verden er det spild af dyrebar tid. Hun ved jo det er foregået, hun har set det med egne øjne, jeg forstår ikke hun vil pine sig selv yderligere ved at have tilgang til det på papir.

De er jo ikke engang gift, så hun skal jo ikke engang dokumentere evt. utroskab i retten, ved skilsmisse, hvilket man forøvrigt vist ikke engang skal mere.

Hun må jo bruge tid ind til han kommer hjem til at tænke hvad hun vil, og hvad hun ønsker for fremtiden. Derefter må hun beslutte, om hun kan se ham i de planer.

Du kan støtte hende.

Dejligt med en søster som dig, der kommer og trøster hende.

Det ville hun gerne have jeg gjorde og jeg tænker det nok var smart nok når han kommer sukkersød tilbage og kaster om sig med salgstaler osv. Og hun så kan finde det frem igen og se HVORFOR de forhåbentligt går fra hinanden. Jeg har mine tvivl, men det må tiden vise. Han er sælger og klare sig ufatteligt flot, lander den ene stilling efter den anden, manipulere, lyver og misbruger folk og han kan om nogen vende det hele om så det er min søster der har gjort noget forkert og at hun bare digter hvis ikke hun har et håndgribeligt bevis han ikke kan modsige. Det var ren fornemmelse der fik hende til at reagere fordi han ændrede sig og han blev sur når hun spurgte ind til det hun bemærkede og bilder hende ind at det er hende den er galt med så hun tvivler på sig selv. 

Anmeld

7. oktober 2015

loop

Anonym skriver:

Det ville hun gerne have jeg gjorde og jeg tænker det nok var smart nok når han kommer sukkersød tilbage og kaster om sig med salgstaler osv. Og hun så kan finde det frem igen og se HVORFOR de forhåbentligt går fra hinanden. Jeg har mine tvivl, men det må tiden vise. Han er sælger og klare sig ufatteligt flot, lander den ene stilling efter den anden, manipulere, lyver og misbruger folk og han kan om nogen vende det hele om så det er min søster der har gjort noget forkert og at hun bare digter hvis ikke hun har et håndgribeligt bevis han ikke kan modsige. Det var ren fornemmelse der fik hende til at reagere fordi han ændrede sig og han blev sur når hun spurgte ind til det hun bemærkede og bilder hende ind at det er hende den er galt med så hun tvivler på sig selv. 

Jeg forstår hvad du mener. Jeg ser bare helt anderledes på sådan noget end din søster. Det er jo komplet lige meget hvad han siger, ikke siger, synes osv. Hun  ved jo hvad hun har set.

På samme måde når han prøver at vende den om, og give hende skylden. Hun ved hvad hun selv har gjort, at det ikke er hende, der har været sammen med en anden. -Derfor er det lige meget hvad han siger.

Men når hun nu har det så svært med sig selv, og ikke kan stå fast overfor ham, er det jo bare endnu mere vigtigt, at hun tager en beslutning inden hun snakker med ham. Så er det lige meget hvad han siger, hun har jo taget en beslutning.

Hun kan evt skrive hendes egen beslutning ned, for at gøre det mere virkeligt for sig selv. Hun har da også den at støtte sig til, når hun skal snakke med ham. Du kan måske også være der til at støtte hende. I baggrunden vel at mærke, evt i et andet rum. Jeg tror at bare det at du er der, kan give hende lidt styrke.

Anmeld

7. oktober 2015

CarinaSB

Anonym skriver:

i ved godt det er mega ulovligt at kopier fra fb ikk når det ikke er ens egen profil .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.