Utroskab!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2015

Sprit25

Jeg bliver sgu lidt foraget over hævntogt og at blande elskerindes kæreste ind i det. 

Som søster skal du sgu ikke gøre andet end at større og lytte. Ikke lokke med hævn osv. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2015

Patriark

Anonym skriver:

Min søster har lige fundet ud af at hendes forlovede igennem de sidste snart 7 år har været hende utro de sidste par måneder. Hun havde bare FORNEMMELSEN da han var meget fjern. Og ikke gav lyd fra sig så ofte som han plejer. De har i flere år boet sammen, men han har fået nyt arbejde nu i KBH hvor hans utroskabspartner også er. De arbejder sammen. Hun gik ind på hans fb og der lå 900 beskeder mellem dem med nøgenbilleder, jeg elsker dig, snak om ægteskab og børn og bo i hus, og snak om samme efternavne og en masse løgne om at han har talt med min søster om det, hvilket han ikke har. Hun er dybt chokeret (jeg er knap så meget, han har en forhistorie, men min søster valgte ham alligevel - og det er ikke småting) men derfor har hun ikke fortjent den behandling. Det er så ondt! Jeg tager op til hende når min mand får fri fra arbejde, så han kan være sammen med sønnike. Jeg sagde til hende at hun skulle finde hans ting, så ville jeg sætte dem på gaden med et BORTGIVES-skilt og så poste det på hans facebookprofil. Det ville hun ikke, for hun ville ikke starte en krig. Syntes ellers det lød som en fin ide. Hende han er utro med har også en kæreste. Hun har alt på skrift samt nøgenbillederne. Hun vil vente til han (måske) kommer hjem i weekenden. Jeg er af en anden mening, men jeg er bare storesøster. Hun bestemmer. Men er der nogen med gode råd? 

Lad din søster styre begivenhederne. Det er hende det vedrører og hun lyder til at være fornuftig...

Anmeld

7. oktober 2015

Morjanne76

Sprit25 skriver:

Jeg bliver sgu lidt foraget over hævntogt og at blande elskerindes kæreste ind i det. 

Som søster skal du sgu ikke gøre andet end at større og lytte. Ikke lokke med hævn osv. 

Ville du ikke gerne selv vide, hvis din kæreste var dig utro?!

Anmeld

7. oktober 2015

Sprit25

Morjanne76 skriver:

Ville du ikke gerne selv vide, hvis din kæreste var dig utro?!

Helt ærligt; Nej! Jeg ville ikke vide det fra en eller anden fremmede! Vi ved jo heller ikke hvordan hendes forhold er, hvordan den mand er? De kan leve i et forhold hvor det er okay, han kan være voldelig og gå helt amok osv osv..

Anmeld

7. oktober 2015

Morjanne76

Sprit25 skriver:

Helt ærligt; Nej! Jeg ville ikke vide det fra en eller anden fremmede! Vi ved jo heller ikke hvordan hendes forhold er, hvordan den mand er? De kan leve i et forhold hvor det er okay, han kan være voldelig og gå helt amok osv osv..

Sådan er vi jo så forskellige, jeg ville ikke leve på en løgn. 

Anmeld

7. oktober 2015

Sprit25

Morjanne76 skriver:

Sådan er vi jo så forskellige, jeg ville ikke leve på en løgn. 

Men igen, hvis du fortæller kvindes mand det, og han er voldelig? Ville du kunne leve med det?

Anmeld

7. oktober 2015

ErDuHerIkkeSnart

Det bedste du kan gøre for din søster er alt holde hovedet koldt, støtte, lytte og hjælpe med alt det praktiske.

At optrappe konflikt og hævn gavner ingenting. Hun har taget ham med bukserne nede og har faktisk mulighed for at skride - eller kyle ham af helvede til - på en værdig måde...

Anmeld

7. oktober 2015

Morjanne76

Sprit25 skriver:

Men igen, hvis du fortæller kvindes mand det, og han er voldelig? Ville du kunne leve med det?

Så går du hellere ikke udenfor en dør, fordi du kan blive kørt ned af en bil? Alle de valg du træffer har en konsekvens.  

Anmeld

7. oktober 2015

Sprit25

Morjanne76 skriver:

Så går du hellere ikke udenfor en dør, fordi du kan blive kørt ned af en bil? Alle de valg du træffer har en konsekvens.  

Seriøst? Ville du kunne leve med en blev tæsket fordi hun havde bollet udenom!

Anmeld

7. oktober 2015

Sprit25

Morjanne76 skriver:

Min pointe er: det er ikke op til dig at dømme hende. Det er kun hende og kæresten der kan det. 

Hun kan bolle udenom af 1000 årsager vi ikke kender. Jeg mener man skal koncentrer sig om sig selv og sit eget forhold frem for at ødelægge andre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.